Η αντίστροφη μέτρηση για το δημοτικό ξεκίνησε, με ένα ταξίδι γεμάτο ενθουσιασμό, απορίες και χαμόγελα. Γνωρίσαμε τα παιδιά που πριν λίγο καιρό ήταν στη θέση μας και μας δόθηκε η ευκαιρία να γίνουμε για λίγο μαθητές του δημοτικού.
1.Η μετάβαση ξεκίνησε με ένα πρόγραμμα ανταλλαγής στολιδιών για τα δέντρα της αυλής και των δύο σχολείων.
2. Επίσκεψη της Β’ τάξης με τη συνοδεία της γυμνάστριας και μίας εκπαιδευτικού του δημοτικού σχολείου με σκοπό την παρουσίαση χορευτικών με παραδοσιακό και αποκριάτικο χαρακτήρα.
3. Ξεκινήσαμε την προετοιμασία για τη μετάβαση στο δημοτικό με τους μαθητές μας, χρησιμοποιώντας εκπαιδευτικό υλικό και εποπτικά μέσα. Δημιουργήσαμε κατασκευές, παρακολουθήσαμε βίντεο και συζητήσαμε ερωτήματα των παιδιών γύρω απο το νέο τους σχολικό περιβάλλον. Όλη αυτή η διαδικασία κορυφώθηκε με την πολυαναμενόμενη επίσκεψη μας στο δημοτικό σχολέιο.
4. Πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική επίσκεψη στο δημοτικό σχολείο, όπου μπήκαμε στην τάξη της Α’ δημοτικού, καθίσαμε στα θρανία, ανταλλάξαμε πληροφορίες και ερωτήματα μέσα απο μία εποικοδομητική συζήτηση με τους δασκάλους και τα παιδιά της τάξης, συμμετείχαμε στο μάθημα των μαθηματικών με τον δικό μας τρόπο. Ολοκληρώσαμε την εμπειρία μας με ένα ευχάριστο διάλειμμα στον προαύλιο χώρο μαζι με τις υπόλοιπες τάξεις του δημοτικού σχολείου.
5. Ξεναγηθήκαμε στη βιβλιοθήκη και σε διάφορους χώρους του σχολείου, γνωρίσαμε τον διευθυντή και τους εκπαιδευτικούς, ενώ είχαμε την ευκαιρία να περιηγηθούμε και στο λαογραφικό μουσείο του σχολείου – μια αξιόλογη δημιουργία των μεγαλύτερων μαθητών με την στήριξη των δασκάλων τους.
6. Η επίσκεψη μας ολοκληρώθηκε με την ανταλλαγή χειροποίητων συμβολικών δώρων ανάμεσα στους μαθητές των δύο σχολείων, ως ένδειξη φιλίας και συνεργασίας.
7. Εκπαιδευτική δράση με τη γυμνάστρια του δημοτικού σχολείου, με θέμα τη διατροφή και την άσκηση.