Συλλογικός προγραμματισμός

ΣΧΟΛ.ΕΤΟΣ 2024-2025

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας-Σχέδιο Δράσης

Σχολείο και κοινότητα

Τίτλος:Με τις Πρώτες Βοήθειες οδηγό ,τους συνανθρώπους μου βοηθώ

ΣΤΟΧΟΙ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ

1.Η οικοδόμηση ενός ευρύτερου συνεργατικού κλίματος μεταξύ της σχολικής κοινότητας (εκπαιδευτικών,μαθητών,γονέων)με επιμέρους φορείς της κοινότητας όσον αφορά την επιμόρφωση στο θέμα των Πρώτων Βοηθειών.

2.Η διαμόρφωση μιας κουλτούρας αλληλοϋποστήριξης,σύμπνοιας και αλληλοβοήθειας προς τον συνάνθρωπο, η ευαισθητοποίηση τόσο των μαθητών όσο και των οικογενειών τους γύρω από την ανάγκη γνώσης των βασικών Πρώτων Βοηθειών και η διάχυση των καλών πρακτικών προς την κοινότητα

 

ΣΧΟΛ.ΕΤΟΣ 2023-2024

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας-Σχέδιο Δράσης

Σχολική διαρροή – φοίτηση

Aποχαιρετώ το νηπιαγωγείο,πάω στο Δημοτικό σχολείο

H μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο ,θεωρείται μια κρίσιμη εμπειρία
αφού συνδυάζεται με αλλαγές ρόλων και περιβαλλοντικών συνθηκών.Η υποστήριξη της ομαλής μετάβασης και προσαρμογής των νηπίων στο νέο τους σχολικό περιβάλλον ,με την ταυτόχρονη εμπλοκή των γονέων, στοχεύει να δημιουργήσει στα παιδιά θετικά συναισθήματα για το Δημοτικό σχολείο και να κτίσειτις βάσεις για την πνευματική τους ολοκλήρωση και επιτυχία

ΣΧΟΛ.ΕΤΟΣ 2022-2023

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας-Σχέδιο Δράσης

Σχέσεις σχολείου – οικογένειας
Στόχος: Ενίσχυση της γονεϊκής εμπλοκής στην σχολική ζωή

Αν και στις σχέσεις μεταξύ σχολείου -οικογένειας έχει δημιουργηθεί μια αμφίδρομη επικοινωνία και συνεργασία, η
εμπλοκή και η συμμετοχή των γονέων στις δράσεις του σχολείουχρειάζεται να γίνει μεγαλύτερη και ενεργητικότερη όπως και στηνπροπανδημίας περίοδο,ώστε να οικοδομηθεί ενα πλαίσιομεγαλύτερης αμοιβαίας εμπιστοσύνης ασφάλειας και συνεργασίας,που θα συμβάλλει και στην ομαλότερη ψυχοκοινωνικοσυναισθηματική και νοητική ανάπτυξη των μαθητών.

ΣΧΟΛ.ΕΤΟΣ 2021-2022

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας-Σχέδιο Δράσης

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών

Στόχος: Ενδυνάμωση των διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ των μαθητών

Λόγω των περιοριστικών μέτρων κατά της πανδημίας (μάσκες,τήρηση αποστάσεων και αυστηρών κανόνων υγιεινής κ.λ.π) οικοινωνικές επαφές στο νηπιαγωγείο τοποθετούνται σε έναδιαφορετικό πλαίσιο απο ότι έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα.Γι’αυτόν τον λόγο δημιουργείται μεγαλύτερη ανάγκη γιακοινωνικοσυναισθηματική υποστήριξη των παιδιών και ενδυνάμωσητης ψυχικής τους ανθεκτικότητας .Λαμβάνοντας υπόψην και τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικέςανάγκες που φοιτούν στο σχολείο μας, πρωταρχικός στόχος μας είναι η καλλιέργεια της ενσυναίσθηση μεταξύ των παιδιών ,ηαλληλεγγύη, ο αλληλοσεβασμός και η εμπιστοσύνη , καθώς και ηδημιουργία ενός περιβάλλοντος  ισότητας, αποδοχής τηςδιαφορετικότητας και ευγενούς άμιλλας.Ευελπιστούμε να καλλιεργηθεί επίσης το ομαδικό πνεύμα και ηδημιουργικότητα ανάμεσα στα μέλη της ομάδας ώστε να υπάρξει
ανταλλαγή ιδεών και επίλυση προβλημάτων.