Στο πλαίσιο του εορτασμού της 12ης Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2025, την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025, με κοινό σύνθημα «ΚΙΝΟΥΜΑΙ , ΕΝΕΡΓΩ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ» , στο νηπιαγωγείο μας οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν αθλητικές δραστηριότητες.
Τα παιδάκια μας συνεργάστηκαν και δημιούργησαν διαδρομές με στεφάνια,τουβλάκια ,ράβδους στην αυλή και έπαιξαν παιχνίδια .Μετά επιβραβεύτηκαν παίρνοντας τα μετάλλιά τους ! Είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τα οφέλη του αθλητισμού στη ζωή τους,την ενδυνάμωση του σώματος και παράλληλα τηνκαλλιέργεια σπουδαίων αρετών, όπως η επιμονή, η συνεργασία και η ευγενής άμιλλα.
Παίζουμε παιχνίδια γνωριμίας,μαθαίνουμε τα ονόματά μας,θέτουμε τους πρώτους κανόνες,συνεργαζόμαστε στα κέντρα μάθησης ,δημιουργούμε και περνάμε ευχάριστα τις πρώτες μέρες στο αγαπημένο μας σχολείο γιατί
” Στη δικιά μας τάξη κάνουμε τη φιλία πράξη”!!!!!
ζωγραφίζουμε
τις αναμνήσεις από τις καλοκαιρινές μας διακοπές το πρώτο μας σχολείο
Διαβάζουμε το παραμύθι “Το μικρό μαύρο καλαμαράκι ψάχνει χρώματα”,μαθαίνουμε για τη φιλία αντιλαμβανόμαστε πως είμαστε ο καθένας ξεχωριστός και μοναδικός
ζωγραφίζουμε ότι μας άρεσε από την ιστορία
συνεργαζόμαστε σε ομάδες κάνουμε κατασκευές,παίζουμε με πάζλ
με πλαστελίνη μαγειρεύουμε στην κουζίνα
ζωγραφίζουμε και φτιάχνουμε με πλαστελίνηκαι πομ πομ τα αρχικά των ονόματών μας
Φυσικά δεν ξεχνάμε να φροντίζουμε και τα λουλουδάκια στην αυλή μας
Όλοι μαζί,μια παρεούλα όμορφη ,χαρούμενη και δυνατή !!!!!!!!!!!!!!
Ευχαριστούμε την κ.Σωτηρία Χρηστίδου και τον Θωμά, μαθητή μας παλαιότερων ετών για την πολύτιμη και ευγενική προσφορά τους ,την δωρεά βιβλίων στο σχολείο μας.Ευχόμαστε ό,τι καλύτερο με υγεία και καλή σταδιοδρομία στον μαθητή μας!!!
Μια νέα σχολική χρονιά ξεκινάει και πάλι.Το νηπιαγωγείο μας ανοίγει την μεγάλη του αγκαλιά για να υποδεχτεί τους μικρούς του μαθητές και να τους ταξιδέψει στον μαγικό κόσμο του παιχνιδιού που οδηγεί στη γνώση,στην ανακάλυψη,στη μάθηση,στη χαρά της δημιουργίας και της συνεργασίας!!!!!
Ο καθιερωμένος Αγιασμός θα τελεσθεί την Πέμπτη 11/9/2025 στις 10.15 π.μ,στην αυλή του σχολείου μας
Κατόπιν θα ακολουθήσει ενημέρωση γονέων σχετικά με θέματα λειτουργίας του σχολείου και ομαλής προσαρμογής των παιδιών ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Υγεία,Δύναμη και όμορφες δημιουργίες!!
Στο πλαίσιο του προγράμματος “ενεργός πολίτης” συμμετείχαμε στην εικαστική έκθεση” Ενεργώ , Συμμετέχω, Συμβάλλω” την Πέμπτη 5 Ιουνίου 2025, ώρες 17.30-20.30 στην αίθουσα τουΕκθεσιακού Πολυχώρου του Δήμου Βόλου που διοργανώθηκε από την Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ 60 Ν. Μαγνησίας κ.Ελισάβετ Αντωνίου ,σε συνεργασία με τα νηπιαγωγεία του Ν.Μαγνησιίας.Επίσης δημιουργήθηκε συνεργατικό ψηφιακό βιβλίο με δημιουργίες μαθητών που αποτύπωσαν έννοιες κοινωνικής σημασίας, σχετικά με τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης
Δημιουργίες των μαθητών μας που αφορούν τα θεματικά πεδία:
1.Όλοι διαφορετικοί,όλοι ίσοι
2.Θάλασσα SOS
3.Tα αδέσποτα ζωάκια της γειτονιάς ζητούν τη βοήθειά μας”
Επισκέφτηκε το σχολείο μας ένας παράξενο ζωάκι ο Zabderfilio, που έψαχνε για φίλους , αλλά κανένα από τα άλλα ζωάκια δεν τον ήθελε γιατί απλά ήταν λίγο διαφορετικός. Τελικά όμως κατάφερε να κερδίσει τους άλλους με την συμπεριφορά του,προσφέροντας την ανεκτίμητη βοήθειά του!Έτσι άλλωστε κάνουν οι πραγματικοί φίλοι !
Εμείς αγαπήσαμε όλη την παρέα,τον Zabderfilio, το γουρουνάκι,το φίδι ,τον λύκο και τον κυνηγό !
Παρακολουθήσαμε την παράσταση κουκλοθεάτρου που έπαιξαν οι φοιτητές του Παιδαγωγικού τμήματος Προσχολικής αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο νηπιαγωγείο μας ,φέρνοντας τις πολύ όμορφες χειροποίητες κούκλες τους .Τους ευχαριστούμε πάρα πολύ και ευχόμαστε καλή σταδιοδρομία!!
Μια δράση για την διαφορετικότητα,κατά του αποκλεισμού και του ρατσισμού ,που εντάσσεται στις δράσεις ενεργού πολίτη :’ OΛΟΙ ΔΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ,ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ” και στόχο έχει να αντιληφθούν οι μαθητές τις έννοιες της διαφορετικότητας ,της ανεκτικότητας,ενσυναίσθησης,αλληλοβοήθειας,ίσων εκαιριών.Να μάθουν να διαχειρίζονται συγκρουσιακές καταστάσεις , να συνειδητοποιήσουν ότι αυτό που συμβαίνει σε κάποιους μπορεί να συμβεί και στα ίδια και πόσο σημαντικό είναι να δρούμε συλλογικά και ενωμένοι…..
Αφόρμηση για την ενασχόλησή μας με το σχέδιο εργασίας”Tα αδέσποτα ζωάκια της γειτονιάς μας ζητούν τη βοήθειά μας”,κατά τη διάρκεια της πρακτικής άσκησης των φοιτητών, υπήρξε η επίσκεψη στο παράθυρο της τάξης μιας αδέσποτης γατούλας που έψαχνε για φαγητό και παρεούλα.Την ονομάσαμε χαδιάρα γιατί ήταν πολύ φιλική και κοινωνική!Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν,συζήτησαν για το πώς ζούν τα αδέσποτα,τι θα ήθελαν να μάθουν και πώς μπορούν να τα βοηθήσουν,ώστε οι μικροί μαθητές να ευαισθητοποιηθούν απέναντι στο σοβαρό αυτό θέμα και να αναλάβουν δράση ως αυριανοί ενεργοί πολίτες.
Έφεραν τροφή για την χαδιάρα και την φιλενάδα της την ασπρούλα , κατσκεύασαν μια γατούλα από ανακυκλώσιμα υλικά,δωράκι για τους δύο επισκέπτες και διάβασαν με τις εκπαιδευτικούς σχετικά παραμύθια
Η κτηνίατρος κ. Γώγου Αντωνία επισκέφτηκε το σχολείο κατόπιν πρόσκλησής μας,μίλησε με τα νήπια για το πώς συμπεριφερόμαστε στα αδέσποτα ζωάκια(γατάκια,σκυλάκια),τι κάνουμε όταν συναντήσουμε ένα τραυματισμένο ζωάκι,ποιές ανάγκες έχουν,πώς νιώθουν , πώς μπορούμε να τα βοηθήσουμε ,για το καταφύγιο ζώων και για το πόσο σημαντική είναι η υιοθεσία ενός αδέσποτου
Οι μαθητές ευχαρίστησαν την κτηνίατρο για τις πολύτιμες συμβουλές και της πρόσφεραν καρτούλα με ζωάκια που ζωγράφισαν
Η ομάδα των παιδιών “οι γιατροί” σε συνεργασία με τους γονείς έφεραν χαρτόκουτο που το μετέτρεψαν σε γατόσπιτο,μαξιλαράκια,τροφήκαι φαγητοδοχεία για τα αδεσποτάκια
Η ομάδα των δημιουργών έφτιαξε 2 αφίσες ( πώς νιώθουν τα αδέσποτα και τι χρειάζονται)
Παρουσίασαν τις ζωγραφιές με τα μηνύματά τους στους συμμαθητές τους του άλλου πρωϊνού τμήματος
Ακούστε τα μηνύματα των παιδιών
Επίσης κατόπιν πρωτοβουλίας της εκπαιδευτικού μας κ. Αθηνάς ,στειρώθηκαν η χαδιάρα,η ασπρούλα και η παρδαλή γατούλα. Τώρα οι όμορφες γατούλες μας αναμένουν ιδιοκτήτη για να τις υιοθετήσει!!!!!!!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.