Το πάρκο απέναντι από το σχολείο γέμισε από τα περιστέρια της ειρήνης που κρέμασαν τα παιδιά…Η είσοδος του σχολείου μας στολίστηκε με το σύμβολο της ειρήνης που όλα μαζί ζωγράφισαν …κι ο χώρος γέμισε από τα τραγούδια, τους χορούς και τα συνθήματα τους… “ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΡΗΝΗ”!!!!