Μία αστεία και τρυφερή ιστορία για τον κύκλο των εποχών μέσα από την προσπάθεια ενός φύλλου να κρατηθεί στο δέντρο του και να ζήσει τα Χριστούγεννα.
«Μα γιατί να πέσω;» ρώταγε το φύλλο. «Μ’ αρέσει εδώ, τόσο ψηλά που είμαι.[…] Μ’ αρέσει, ω, πως μ’ αρέσει η ζωή!»
Έτσι κρατιόταν δυνατά χωρίς να πέφτει. Κι όσο αγαπούσε τη ζωή, τόσο σφιχτότερα δενόταν στο κλωνάρι της λεύκας.
Μέσα από την εναλλαγή των εποχών, άνοιξη, καλοκαίρι, φθινόπωρο, χειμώνας και πάλι άνοιξη, βλέπουμε το φύλλο να αντιμετωπίζει με τόλμη τις δυσκολίες της ζωής, να υπερασπίζετε και να διεκδικεί τους στόχους του, να μαθαίνει να μην ξοδεύει άσκοπα τις δυνάμεις του αλλά να παρατηρεί προσεκτικά, να συγχωρεί και να αγαπά. Μία παράσταση που φιλοδοξεί να ακροβατήσει ανάμεσα στο χιούμορ και τη συγκίνηση με φόντο τη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα. Η παράσταση συνδυάζει μικτές τεχνικές, όπως πρόζα, παντομίμα, θέατρο σκιών, μάσκες και ζωντανή μουσική.


