“Συνομιλίες” με τα γλυπτά στον δημόσιο χώρο (1ο μέρος)

Όταν ένα γλυπτό τοποθετείτε στον δημόσιο χώρο το ίδιο το έργο και ο γλύπτης δημιουργούν μία δυναμική σχέση με τον ίδιο το χώρο και τους ανθρώπους που μπαίνουν σε αυτόν.

*Συνέντευξη από ένα γλυπτό

Τι θα έλεγες να γίνεις δημοσιογράφος και να πάρεις μία συνέντευξη από ένα γλυπτό;

Ερωτήσεις που θα μπορούσες να κάνεις (σίγουρα μπορείς να σκεφτείς και δικές σου):

  • ποιος είναι ο τίτλος σου;
  • με τι υλικό σε έφτιαξε ο γλύπτης;
  • πως είχε την ιδέα να σε δημιουργήσει;
  • τι βλέπεις και τι ακούς εκεί που βρίσκεσαι;
  • τι νιώθεις εκεί που στέκεσαι;

(Το συγκεκριμένο γλυπτό βρίσκεται στο Πάρκο Ριζάρη στη στάση του μετρό Ευαγγελισμός που θα ήταν η μακρινή μας επίσκεψη στο πρόγραμμα Το Παιδί, η Πόλη και τα Μνημεία. Λέγεται ” ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ”.Φιλοτεχνήθηκε από την Hedva Ser ΄σαν ένα σύμβολο για την Παγκόσμια Ειρήνη. Η θέση του μπροστά από το Πολεμικό Μουσείο έχει ακόμη μεγαλύτερο συμβολισμό. Παρόμοια γλυπτά έχουν τοποθετηθεί σε πολυσύχναστα μέρη σε πολλά μέρη του κόσμου.)

Εγώ και το γλυπτό

*Ζωγραφίζω τον εαυτό μου μαζί με το γλυπτό όπως το φαντάζομαι. Δίνω τίτλο στο έργο μου

*Φτιάχνω το δικό μου γλυπτό δέντρο με υλικά που έχω στο σπίτι ( διαλέγω όποιο υλικό θέλω:ρολό από χαρτί κουζίνας ή χαρτί υγείας, αλουμινόχαρτο, καλαμάκια, πλαστελίνη, χαρτί , εφημερίδα)

Αγαπητοί γονείς μπορείτε να γράψετε τις απαντήσεις και να  φωτογραφίσετε τα έργα των παιδιών και να τα στείλετε στο mail του σχολείου