Προετοιμασία για την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής e – εγγραφές για το σχολικό έτος 2022-2023 (αφορά στους μαθητές /τριες της Γ΄ Γυμνασίου). Οι κηδεμόνες πρέπει να συμπληρώσουν τις υπεύθυνες δηλώσεις με βάση τις οδηγίες της επιστολής και να τις στείλουν στο σχολείο (επισυνάπτονται και τα δύο έγγραφα). Πληροφορίες : Μαλιφούκα Νικολέττα. ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ e-eggrafes …
Άρθρα που έγιναν στις 6th Μάιος 2022
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Λήψη αρχείου. Λήψη αρχείου
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
Λήψη αρχείου. Λήψη αρχείου