Το Νηπιαγωγείο μας σας καλεί στο χριστουγεννιάτικο φιλανθρωπικό μπαζάρ
«Ευχές και δώρα από καρδιάς», μια Δράση Ενεργού Πολίτη που στηρίζει έμπρακτα την τοπική κοινότητα.
Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί του νηπιαγωγείου εργάστηκαν καθημερινά σε χριστουγεννιάτικα εργαστήρια στο σχολείο και κατασκεύασαν τα αντικείμενα που θα διατεθούν στο μπαζάρ. Είναι αποτέλεσμα προσωπικού κόπου και συμμετοχής των παιδιών, σε μια δράση που ενισχύει την αλληλεγγύη και την κοινωνική υπευθυνότητα.
Την ημέρα της δράσης, τα παιδιά θα μας υποδεχτούν τραγουδώντας τα κάλαντα, δίνοντας έτσι τον πιο ζεστό τόνο στη γιορτινή αυτή προσπάθεια.
Τα έσοδα θα διατεθούν στο Κοινωφελές Ταμείο του Δήμου Κορυδαλλού για την υποστήριξη οικογενειών που έχουν ανάγκη τις μέρες των γιορτών.
Σας περιμένουμε να στηρίξετε την προσπάθεια των παιδιών!
Τα παιδιά & οι εκπαιδευτικοί
του 15ου Νηπιαγωγείου Κορυδαλλού
Στόχος του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η πρωτογενής πρόληψη εκδήλωσης περιστατικών βίας και η καλλιέργεια της συναισθηματικής ανάπτυξης, με ιδιαίτερη έμφαση στην εξοικείωση-αποδοχή του «άλλου».
Αρχικά, η ομάδα μας θα έπρεπε να έχει ένα δικό της έμβλημα, οπότε φτιάξαμε τη Σημαία του δικού μας κάστρου. Κάθε χρώμα και κάθε σύμβολο έχει νόημα για τους μαθητές, αφού εκείνοι με δημοκρατική ψηφοφορία τα επέλεξαν. Έτσι λοιπόν, το ροζ σημαίνει ότι είναι αγαπημένοι μεταξύ τους, το γαλάζιο ότι κάνουν ωραίες εργασίες και το κόκκινο ότι παίζουν ωραία παιχνίδια. Η πορτοκαλί καρδιά σημαίνει ότι ότι έχουν όλα τα παιδιά της ομάδας καλή καρδιά.
Έπειτα το κάθε παιδί μίλησε για τον εαυτό του και παρουσίασε στην ομάδα πράγματα που γνωρίζει να κάνει πολύ καλά. Επίσης μιλήσαμε για λέξεις που τους ενθαρρύνουν, να μην τα παρατάνε στις δυσκολίες και να προσπαθούν. Διαβάσαμε αρκετές ιστορίες, όπως “Ο Βάτραχος είναι Βάτραχος” του συγγραφέα Μαξ Βέλθουις και το “Μακάρι να μπορούσα να πιστέψω στον εαυτό μου…” της Γιολάντας Τσορώνη – Γεωργιάδη. Τέλος φτιάξαμε την μπουγάδα των λέξεων. Υπάρχουν λέξεις που βοηθούν τα παιδιά να συνεχίζουν την προσπάθεια τους, τις οποίες σκέφτηκαν τα ίδια., όπως: “Μπορείς”, “Συνέχισε “, “Μην τα παρατάς” και ακούστηκε μια δύσκολη λέξη “Ενθάρρυνση ”
Στην συνέχεια, έμαθαν να προστατεύουν τον εαυτό τους από συμπεριφορές που τους πληγώνουν. Ήρθε στην τάξη μας μία κούκλα η Ίγκορ και ζήτησε από τα παιδιά την βοήθεια τους. Πως θα απαλλαγεί από τις κοροϊδίες των συμμαθητών της. Τα παιδιά είπαν αρκετές ιδέες, έκαναν αναπαράσταση πως πρέπει να αντιδρούν και έμαθαν τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν.
Επίσης η παράσταση που παρακολούθησαν οι μαθητές, “Μπες στα παπούτσια μου”, είχε ακριβώς την ίδια θεματολογία, συνεπώς οι μαθητές με παιγνιώδη τρόπο αντιλήφθηκαν τους τρόπους αντίδρασης σε περιπτώσεις εκφοβισμού.
Η τελευταία δραστηριότητα ήταν σχετική με την επιλογή επιθυμητών και μη επιθυμητών συμπεριφορών μέσα από ένα παιχνίδι τρίλιζας.
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας ο εορτασμός της επετείου του Πολυτεχνείου. Με τα παιδιά ακούσαμε τραγούδια, είδαμε εκπαιδευτικά βίντεο για αυτήν την ημέρα και μιλήσαμε για την Δημοκρατία και πόσο επικίνδυνο είναι όταν απειλείται. Οι μαθητές ζωγράφισαν στον τοίχο τα δικά τους συνθήματα και τα φώναξαν στην δική τους διαδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην αυλή του σχολείου μας.
Το τραγούδι “Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο μπορείτε να το δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο”
Στο πλαίσιο εορτασμού της 12ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, στην σχολική μας μονάδα πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες προκειμένου να αναδειχτεί η παιδαγωγικη αξία της άθλησης ως μέσο βελτίωσης της ποιότητας ζωής. Οι μαθητές γνώρισαν τα πιο δημοφιλή αθλήματα, εξέφρασαν τις προτιμήσεις τους για το αγαπημένο τους άθλημα και φυσικά πραγματοποιήθηκαν αθλητικές δραστηριότητες εντός και εκτος σχολικής τάξης.
Σας ενημερώνουμε σχετικά με τη δημιουργία και διαχείριση μαθητικών λογαριασμών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ).
Δημιουργία λογαριασμού μαθητή από τον γονέα ή κηδεμόνα
Σύμφωνα με την εγκύκλιο (20/3/2020) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι μαθητές/τριεςτης Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό χρήστη στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), με τον οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ) (https://www.sch.gr/services).
Η δημιουργία λογαριασμού για τους μαθητές μπορεί να γίνει από τον γονέα/κηδεμόνα ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα.
Η εγγραφή γίνεται από τη σελίδα https://register.sch.gr/students. Στην ίδια σελίδα μπορεί να φτάσει κάποιος από την πύλη του ΠΣΔ sch.grακολουθώντας το σύνδεσμο «Εγγραφή».
Η εγγραφή γίνεται από τον γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή/τριας. Στη σελίδα υπάρχουν σχετικές οδηγίες τις οποίες θα πρέπει να ακολουθήσουν ώστε η εγγραφή να είναι επιτυχής. Δείτε αναλυτικά τον οδηγό έγγραφής: https://register.sch.gr/students/docs20/StudentsRegisterHelp.pdf
Τονίζουμε στον γονέα/κηδεμόνα την αναγκαιότητα ορθής αναγραφής της διεύθυνσης e-mail τουκαθώς επίσης και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν.
Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας θα αποσταλεί e-mail με τα στοιχεία εγγραφής στη διεύθυνση e-mail που δήλωσε ο γονέας/κηδεμόνας στην ηλεκτρονική αίτηση.
Σήμερα, με πολλά χαμόγελα και με άφθονο νερό, αποχαιρετήσαμε μια ακόμα σχολική χρονιά! Η τελευταία μας ημέρα ήταν γεμάτη κέφι, γέλια και, φυσικά… μπουγέλα, που όλοι περιμέναμε με ανυπομονησία. Παιδιά και νηπιαγωγοί έγιναν μία παρέα, παίζοντας, τρέχοντας και απολαμβάνοντας τις τελευταίες στιγμές της χρονιάς παρέα!
Ήταν μια χρονιά γεμάτη γνώσεις, εμπειρίες, μικρές καθημερινές χαρές, που μας έκαναν όλους λίγο πιο δυνατούς και πιο σοφούς!
Τώρα ήρθε η ώρα να ξεκουραστούμε, να γεμίσουμε μπαταρίες και να ζήσουμε τις καλοκαιρινές μας περιπέτειες.
Σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι με υγεία και ξεγνοιασιά!
Στο πλαίσιο των δράσεων για τη σχολική ετοιμότητα και την αντιμετώπιση της σχολικής διαρροής, τα παιδιά και οι νηπιαγωγοί του 15ου Νηπιαγωγείου Κορυδαλλού φιλοξενήθηκαν σήμερα από τα παιδιά και τις δασκάλες του όμορου 4ου Δημοτικού Σχολείου! Παίξανε παιχνίδια γνωριμίας με τα παιδιά του δημοτικού, ξεναγήθηκαν στους χώρους του “μεγάλου σχολείου”, έκαναν πολλές ψυχοκινητικές δράσεις, συνάντησαν τα μεγαλύτερα αδελφάκια και θυμήθηκαν τους παλιούς συμμαθητές που ήταν μαζί μας στο νηπιαγωγείο πέρυσι. Γνώρισαν τις δασκάλες και την κυρία Διευθύντρια, προσέφεραν την μεγάλη κάρτα/ ομαδική εργασία που είχαν ετοιμάσει ως αναμνηστικό της επίσκεψης και κεράστηκαν χυμούς! Τέλος τους απονεμήθηκε το “Χρυσό Εισιτήριο” και το “Χρυσό Κλειδί” για την είσοδό τους στο δημοτικό για την σχολική χρονιά που έρχεται!
Σας ευχαριστούμε πολύ για όλα! Είσαστε πολύ φιλόξενοι και τα παιδιά του νηπιαγωγείου ενθουσιάστηκαν με το σχολείο σας! Θα τα πούμε τον Σεπτέμβρη! Καλό Καλοκαίρι, καλή ξεκούραση!
«Το eTwinning είναι η κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης, βελτιώνει την παιδαγωγική διαδικασία και προσθέτει αξία στη συμβατική μάθηση. Οι μαθητές που συμμετέχουν επωφελούνται από τη συνεργασία που έχουν με τα σχολεία των άλλων χωρών, βγαίνουν από τα στενά όρια της τάξης και το μάθημα αποκτά ευρωπαϊκή διάσταση. Μέσα από την αλληλεπίδραση και με τη βοήθεια της τεχνολογίας και των ξένων γλωσσών οι μαθητές έρχονται σε επαφή με παιδιά από άλλα σχολεία, επικοινωνούν, συνεργάζονται, αλληλεπιδρούν, ερευνούν, λαμβάνουν αποφάσεις, σέβονται ο ένας τον άλλον και αποκτούν δεξιότητες του 21ου αιώνα.» (πηγή:https://www.etwinning.net/el/pub/index.htm)
Το έργο στο οποίο συμμετέχουμε ονομάζεται Young Sherlocks ‘ in action (μικροί ντετέκτιβς εν δράσει) και στόχος του είναι η καλλιέργεια της φαντασίας και της δίψας για ανακάλυψη στα παιδιά μέσα από δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης. Μέσα από το παιχνίδι και την εξερεύνηση, τα παιδιά μαθαίνουν να σκέφτονται κριτικά, να ρωτούν και να καταλαβαίνουν τον κόσμο γύρω τους. Ενισχύεται η δημιουργικότητα τους, η συνεργασία με τους άλλους και η ικανότητα να εκφράζουν με ενθουσιασμό αυτά που αγαπούν.
Σας παρουσιάζουμε τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν.
1.Δραστηριότητες με αποτυπώματα. Τμήμα Α’
1.Δραστηριότητες με αποτυπώματα. Τμήμα Β’
2.Δραστηριότητα με κρυμμένο μήνυμα. Τμήμα Α’
2.Δραστηριότητα με κρυμμένο μήνυμα. Τμήμα Β’
3.Δραστηριότητα με τον κώδικα Μορς. Τμήμα Α’
3.Δραστηριότητα με τον κώδικα Μορς. Τμήμα Β’
Επίσης, στον παρακάτω σύνδεσμο, πατώντας πάνω σε κάθε κλειδί τα παιδιά μπορούν να διασκεδάσουν με τα παιχνίδια που έχουν δημιουργηθεί από όλους τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα!! (για να μεγαλώσει το εικονίδιο, πατήστε τα βελάκια κάτω δεξιά)
Παρακάτω παρουσιάζονται κάποια από τα συνεργατικά έργα (παιδιών και εκπαιδευτικών) που πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια του έργου Young Sherlocks in action.
1.Toolkit for Detectives / Επίσημος οδηγός του ντεντέκτιβ . Tι χρειάζεται ένας ντετέκτιβ για να μπορεί να κάνει σωστά τη δουλειά του; Ποιες είναι οι σωστές συμπεριφορές; Κάθε σχολείο κάνει τις προτάσεις του!
Κάθε σχολείο στέλνει μία είδηση σε ένα άλλο και τα παιδιά που τη λαμβάνουν καλούνται, ως νεαροί “ντετέκτιβ ψευδών ειδήσεων”, να ερευνήσουν την αξιοπιστία του, να εντοπίσουν αποδείξεις που το επιβεβαιώνουν ή το διαψεύδουν και να διαμορφώσουν μια καλά τεκμηριωμένη απάντηση. Τα παιδιά του Ά τμήματος απαντούν στις σελ 5&6 στο 14ο Νηπιαγωγείο Αλεξανδρούπολης ενώ δημιουργούν μια είδηση για εξακρίβωση για το ίδιο σχολείο στη σελ.21 και τα παιδιά του ΄Β τμήματος απαντούν στις σελ 13-14 σε σχολείο της Τουρκίας και φτιάχνουν μία είδηση – πρόκληση στη σελ.25 για το ίδιο σχολείο
Στις 31 Μαρτίου 2025 μας επισκέφθηκε έπειτα από πρόσκλησή μας στο πλαίσιο δράσεων για την Κυκλοφοριακή Αγωγή ο κος Π. Αλεβίζος, ο οποίος υπηρετεί στην ΕΛ. ΑΣ. στο τμήμα της Τροχαίας Πειραιά.
Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τους Κανόνες Οδικής Κυκλοφορίας μέσα από την παρουσίαση που ετοίμασε για εμάς, έκαναν τις ερωτήσεις τους, θυμήθηκαν περιστατικά σωστής ή λαθεμένης οδικής αγωγής που έχουν συναντήσει, συζήτησαν πώς θα πρέπει να συμπεριφέρονται στο δρόμο ως πεζοί, ως ποδηλάτες και ως επιβάτες αυτοκινήτου. Εντυπωσιάστηκαν τόσο από τον ίδιο τον ομιλητή τους όσο και από το όχημα της τροχαίας που έφερε να δουν από κοντά. Αποφάσισαν ότι θα γίνουν φοβεροί βοηθοί του κ. Παναγιώτη και θα κάνουν πραγματικότητα όλους τους κανόνες που έμαθαν. Υποσχέθηκαν να γίνουν προσεχτικοί και ευγενικοί οδηγοί.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή