Previous Next

22 Απριλίου «Παγκόσμια Ημέρα της Γης»

22 April

Η πρώτη Παγκόσμια Ημέρα της Γης πραγματοποιήθηκε το 1970. Από τότε γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 22 Απριλίου, παγκοσμίως.

Ακολουθούν μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορούμε να γιορτάσουμε την Ημέρα της Γης και να βοηθήσουμε στην προστασία του πλανήτη κάθε μέρα:

  • Χρησιμοποιούμε λιγότερο συχνά το αμάξι μας.
  • Χρησιμοποιούμε επαναχρησιμοποιούμενες σακούλες.
  • Κάνουμε το σπίτι μας ενεργειακά αποδοτικό μειώνοντας σημαντικά την κατανάλωση ενέργειας.
  • Φυτεύουμε ένα δέντρο. Τα δέντρα αποτελούν μεγάλο μέρος ενός καθαρού περιβάλλοντος, διότι απορροφούν διοξείδιο του άνθρακα από τον αέρα ενώ παράλληλα εκπέμπουν οξυγόνο.

αφισα8

2024

 

Μάθημα Έξω από την Τάξη

IMG 20240418 143615

Βρισκόμαστε στην καρδιά της άνοιξης και τα παιδιά της απογευματινής ζώνης, σχολίασαν τις αλλαγές που βλέπουν στο φυσικό περιβάλλον της σχολική μας αυλής.  Εκείνη την στιγμή θυμήθηκα  την  διατύπωση  από τον Priest ότι : «Η Εκπαίδευση Έξω από την Τάξη είναι μια βιωματική διαδικασία μάθησης, η οποία διεξάγεται κυρίως μέσω της επαφής με τη Φύση (out-of-doors)»  (Priest, 1986).http://simonpriest.altervista.org/

Η εφαρμογή των υπαίθριων δραστηριοτήτων είναι ένα αξιόλογο παιδαγωγικό εργαλείο. Το μάθημα μπορεί να γίνει στην σχολική αυλή ή και στον κήπο του σχολείου.

Πρωταρχικός σκοπός για την διεξαγωγή ενός μαθήματος στην ύπαιθρο είναι να επιτρέψει στους μαθητές να διασκεδάσουν και να μάθουν για το φυσικό περιβάλλον, καθώς και να είναι ασφαλείς, να σέβονται τη φύση και να αποκτήσουν συναίσθηση του εαυτού τους και του κόσμου. Ακόμα, δεδομένης της ολιστικής μορφής που παίρνει η διδασκαλία της «Εκπαίδευσης Έξω από την Τάξη», οι στόχοι μπορεί να έχουν τεράστιο εύρος, από τη κοινωνικοποίηση των μαθητών και την προστασία του περιβάλλοντος μέχρι τη γνωριμία με τη πανίδα και την χλωρίδα της περιοχής, τον κύκλο των εποχών κλπ.

Μέσα από ερευνητικές παρατηρήσεις έχει διαπιστωθεί ότι τα παιδιά που συνηθίζουν να συμμετέχουν σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες στη φύση επιδεικνύουν περισσότερο ώριμη συμπεριφορά, περισσότερο σεβασμό στους άλλους αλλά και τη φύση και περισσότερη αυτοπεποίθηση στις δυνάμεις τους (O’Brien & Murray, 2007).

΄Εχοντας στην σκέψη μου όλα τα παραπάνω, αλλά κυρίως τον ενθουσιασμό των παιδιών και τον δικό μου, οργανώσαμε άμεσα το σχέδιό μας. Πήραμε μαζί μας τον βοηθητικό εξοπλισμό μας για μία μίνι εξερεύνηση: έναν μεγενθυτικό φακό και ένα κινητό για να καταγράψουμε ήχους και εικόνες, με την ησυχία και την άνεσή μας, εφόσον και τα παιδιά του Δημοτικού σχολείου έχουν σχολάσει.

Γίναμε λοιπόν μικροί εξερευνητές της φύσης και καταγράψαμε:

Τους ακούραστους δουλευταράδες τα  μυρμήγκια που μεταφέρουν προμήθειες στην μυρμηγκοφωλιά τους! Παρατηρούμε ένα μυρμηγκάκι που κουβαλά ένα αποξηραμένο πέταλο από το άνθος της ακακίας.

 

 

 

Τα δέντρα μας, άνθισαν! Λέγονται ακακίες ή καλύτερα ψευδοακακίες(κλικ εδώ)

IMG 20240412 151833

IMG 20240412 151837

Τα χαμομηλάκια μοσχοβολάνε!

IMG 20240419 150257

 

Η Μολόχα  ξεπροβάλλει διστακτικά ανάμεσα στα πλατιά φύλλα της:

IMG 20240419 151024

IMG 20240419 151017

IMG 20240419 151012

Κίτρινα και ροζ πανέμορφα αγριολούλουδα!

IMG 20240419 151616

 

IMG 20240419 151604

IMG 20240419 150418

IMG 20240419 150814

Βρήκαμε ένα ξεριζωμένο χαμομηλάκι και παρατηρούμε την ρίζα του φυτού:

IMG 20240419 150632 1

Αφού καταγράψαμε ψηφιακά τις παρατηρήσεις μας, μπορούμε να συνεχίσουμε την διερεύνησή μας και με άλλους τρόπους στην σχολική αίθουσα ή και στο σπίτι.

Επόμενη μέρα:

Παρακολουθήσαμε στον υπολογιστή της τάξης, ένα βίντεο για τα μυρμήγκια  https://www.youtube.com/watch?v=ep5PZHvGZwI&ab_channel=MariaT.

και με μεγάλη έκπληξη και χαρά ανακαλύπτουμε ότι τα μυρμηγκάκια της αυλής του σχολείου μας, ανήκουν στην κατηγορία που λέγονται μυρμήγκια ακακίας!

Τώρα ξέρουμε ότι  δεν είναι καθόλου τυχαίο που οι μυρμηγκοφωλιές μας βρίσκονται κάτω από  τα δέντρα της ακακίας, και ότι στην πραγματικότητα προστατεύουν τα δέντρα μας!!!

IMG 20240418 143739 1

Το μυρμήγκι ακακίας είναι ένα μυρμήγκι υποχρεωτικής συμβίωσης με φυτά, που προστατεύει τουλάχιστον πέντε είδη “Ακακίας” από έντομα αρπακτικά και από άλλα φυτά που ανταγωνίζονται για το φως του ήλιου, ενώ το δέντρο παρέχει τροφή και καταφύγιο για το μυρμήγκι και τις προνύμφες του.

 

Μουρτιάδου Φωτεινή

 

Πρακτική άσκηση φοιτητών Γ έτους ΤΕΕΠΗ Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης

Τα δύο διδακτικά σενάρια στα οποία γίνεται αναφορά παρακάτω, πραγματοποιήθηκαν για δύο συνεχόμενες ημέρες στο 15ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο  Κομοτηνής από φοιτήτριες Γ έτους, του ΤΕΕΠΗ  Δ.Π.Θ.

Ακολουθήθηκαν, σύμφωνα με το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου, τα 5 Στάδια για την Πορεία Ανάπτυξης  των Διδακτικών Σεναρίων:

Α φάση: Εξοικείωση

Β φάση: Επισκόπηση

Γ  Φάση: Επεξήγηση

Δ Φάση: Εμπλουτισμός

Ε Φάση: Εκτίμηση

΄Ολα όσα περιγράφονται είναι αποσπασματικά και ενδεικτικά της πορείας των δύο διδακτικών σεναρίων, σύμφωνα με το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου.

Τμήμα  2ο

ΤΙΤΛΟΣ  ΣΕΝΑΡΙΟΥ: Οι βοηθοί του Antoon

Μαθησιακό Περιεχόμενο

Κυρίαρχο θεματικό πεδίο:

Α ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :

Α1: ΓΛΩΣΣΑ

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΕΣ:

Α1.1. Προφορική επικοινωνία

  1. i) Κατανόηση και παραγωγή πληροφορικών κειμένων

Α.1.2. Γραπτή Επικοινωνία

i). Κατανόηση γραπτών κειμένων και εμπλοκή σε πρακτικές ανάγνωσης

iii) Έννοιες και συμβάσεις γραπτού κειμένου

Α.1.3. Πολυγλωσσική Επικοινωνία

  1. i) Ενθάρρυνση της χρήσης των γλωσσών κατά την κατανόηση και την παραγωγή προφορικών κειμένων.

 

Εμπλεκόμενα Θεματικά Πεδία και Θεματικές Ενότητες-Υποενότητες:

 Β ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ : ΠΑΙΔΙ, ΕΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :

Β.1 ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΕΣ :

Β.1.1 Αίσθηση Εαυτού

i) Θετική αυτοεικόνα

ii) Αυτονομία και αλληλεξάρτηση

iii) Ανάπτυξη θετικής στάσης και δεκτικότητας απέναντι στη μάθηση

Β.1.2 Συναισθηματική Επίγνωση

i) Αντίληψη συναισθημάτων

Β.1.3 Διαπροσωπικές Σχέσεις

i) Αλληλεπίδραση – Επικοινωνία

ii) Ανάπτυξη και διατήρηση σχέσεων

Δ. ΠΑΙΔΙ, ΣΩΜΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :

Δ.2 ΤΕΧΝΕΣ

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΕΣ :

Δ.2.1 Εικαστικές Τέχνες

i) Εικαστική μορφή και σύνθεση

Δ.2.2 Θεατρική Τέχνη

i. Θεατρική έκφραση και αλληλεπίδραση

A φάση: Εξοικείωση

Το βιβλίο που επιλέχθηκε είναι το  «Ρούλα η ακριδούλα», του KRINGS ANTOON

Η γαντόκουκλα που λειτουργεί ως βοηθός  της   νηπιαγωγού.ταξη2 image0

 

 

Στη Β φάση της επισκόπησης,  τα παιδιά δίνουν  απαντήσεις στο ερώτημα τι γνωρίζουν για το τέλος ενός παραμυθιού οι οποίες  καταγράφονται  στην πρώτη στήλη του πίνακα KWLH.

Στην Γ  Φάση: Επεξήγηση, μετά την ανάγνωση του παραμυθιού, στη στήλη W  έγινε καταγραφή των απαντήσεων των παιδιών  στο ερώτημα πώς θα βρούνε το τέλος της ιστορίας. Δηλαδή ότι χρειάζεται να εργαστούν ομαδικά. να δημιουργήσουν ήρωες και ένα κείμενο και να ζωγραφίσουν εικόνες. 

ταξη 2 IMG 20240404 143039Στην Γ  φάση της επεξήγησης, τα παιδιά χωρίστηκαν τυχαία σε 2 ομάδες. Η κάθε ομάδα θα ζωγραφίσει το τέλος της και έπειτα θα φωνάξει τη νηπιαγωγό για να  γράψει  ό,τι χρειάζεται .

ταξη 2 ομαδικη image5ταξη2 ομαδικηimage4 ταξη 2 ομαδικη image3

Το Τελικό παραγόμενο έργο των 2 ομάδων των παιδιώνταξη 1 ομαδικη IMG 20240405 123807ταξη 2 IMG 20240405 123752

Στην 5η φάση της εκτίμησης, το διάγραμμα kwlh έχει συμπληρωθεί και στις 2 τελευταίες στήλες του.

Καταγράφονται στην 3η στήλη του πίνακα KWLH, οι απαντήσεις  των παιδιών σε ερωτήματα του τύπου:»,« Γιατί το κάναμε όλο αυτό;»,  « Πόσες εκδοχές τέλους του παραμυθιού, κάναμε και τι γινόταν στο καθένα ; »    « Σε τι μοιάζουν τα τέλη μας και σε τι διαφέρουν;”

Στην 4η στήλη του πίνακα KWLH, καταγράφονται οι απαντήσεις  των παιδιών σε ερωτήματα του τύπου:« Πώς τα κάναμε όλα αυτά; Πώς δουλέψαμε; »κλπ.

ταξη2 IMG 20240405 120731

Τμήμα 1ο

ΤΙΤΛΟΣ  ΣΕΝΑΡΙΟΥ: Οι περιπέτειες της  Σούλας Μελισσούλας.

 Μαθησιακό Περιεχόμενο

Κυρίαρχο θεματικό πεδίο:

Α. Παιδί και Επικοινωνία

Θεματική ενότητα:

A.1 Γλώσσα

Υποενότητα:

Α.1.1 Προφορική Επικοινωνία

Α.1.2 Γραπτή Επικοινωνία

Α.2  Τεχνολογίες της επικοινωνίας και της πληροφορίας

Εμπλεκόμενο θεματικό πεδίο:

Β. Παιδί Εαυτός και Κοινωνία

Θεματική ενότητα:

Β.1 Προσωπική και κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη

Υποενότητες:

Β.1.2 Συναισθηματική επίγνωση

Β.1.3 Διαπροσωπικές σχέσεις

Εμπλεκόμενο θεματικό πεδίο:

Δ. Παιδί ,Σώμα, Δημιουργία και Έκφραση

Θεματική Ενότητα:

Δ.2 Τέχνες

Υποενότητα:

Δ.2.1 Εικαστικές Τέχνες

Το βιβλίο που επιλέχθηκε είναι «Το Κοριτσάκι και η Μέλισσα» της Alison Jay

Η γαντόκουκλα που λειτουργεί ως βοηθός  της   νηπιαγωγού.

ταξη 1 image 6487327Β φάση: Επισκόπηση. Αρχίζει να συμπληρώνεται ο πίνακας KWLΗ. Στο Κ (γνωρίζω) αναφέρουμε τις γνώσεις των παιδιών για τα τέλη των παραμυθιών. 

ταξη 1 IMG 20240404 160619 1Στην Γ φάση της επεξήγησης αποφάσισαν και εργάστηκαν σε ομάδες:

ταξη 1 ομαδικη IMG 20240405 130118 1ταξη 1 ομαδικηIMG 20240405 130110 1

Ε Φάση: Εκτίμηση, 

Στην ολομέλεια διεξάγεται συζήτηση με την προτροπή της νηπιαγωγού, και γίνεται καταγραφή των απαντήσεων των παιδιών, στι διάγραμμα kwlh.

Στήλη L ,συμπληρώνουμε τι μάθαμε;

Στήλη Η καταγράφουμε πώς το μάθαμε;

Ολοκληρωμένος ο πίνακας KWLH: ταξη 1 KWLH IMG 20240405 130157

Σημείωση:

Η τεχνική διδασκαλίας KWLH είναι μια καλή μέθοδος για να βοηθήσει τους μαθητές να αξιοποιήσουν προηγούμενες γνώσεις και να τις προσθέσουν σε αυτήν την κατανόηση καθώς διαβάζουν και στοχάζονται.

Το KWLH σημαίνει: (K-what do I know; W- what do I want to know; L- what have I learned; H- how can I learn more.)

  • Κ: Τι ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ οι μαθητές για το θέμα.
  • W: Τι θέλουν να μάθουν.
  • L: Τι ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ καθώς διαβάζουν.
  • H– ΠΩΣ μπορούν να μάθουν περισσότερα (περισσότερες πηγές όπου μπορούν να βρεθούν πρόσθετες πληροφορίες).

Βραβείο συμμετοχής σε αντισεισμική άσκηση.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδάκια μας που για άλλη μία φορά, συμμετείχαν ενεργά και με υπευθυνότητα  στην άσκηση σεισμού που πραγματοποιήσαμε!

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

«Υποβολή αιτήσεων για την εισαγωγή μαθητών στα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία για το σχ. έτος 2024-25»

Στο Νηπιαγωγείο μας προκυρήσσονται 7 θέσεις νηπίων και 17 θέσεις προνηπίων.

Οι γονείς/κηδεμόνες που επιθυμούν τη συμμετοχή του παιδιού τους στην κλήρωση ή την
δοκιμασία εισαγωγής, υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση,
από την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024 έως και την Τετάρτη 17 Απριλίου 2024 και ώρα 23:59
μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), κατηγορία Εκπαίδευση,
υποκατηγορία Εγγραφή σε σχολείο, ενότητα Αίτηση εισαγωγής μαθητών και μαθητριών στα Πρότυπα
και Πειραματικά Σχολεία ή μέσω του συνδέσμου

https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/ps-peis-es

Στον παραπάνω σύνδεσμο είναι προσβάσιμες επίσης όλες οι απαραίτητες πληροφορίες και το
νομικό πλαίσιο που αφορούν στις διαδικασίες εισαγωγής στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία.
Πληροφορίες για το Δίκτυο των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων ανά περιφέρεια, τα νέα σχολεία
που θα λειτουργήσουν από το σχ. έτος 2024-25, τα απαραίτητα δικαιολογητικά, τις οδηγίες συμπλήρωσης
της αίτησης καθώς και απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις υπάρχουν επίσης και στον ιστότοπο της
Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)

https://depps.minedu.gov.gr

Στα Πειραματικά Σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια) η εισαγωγή γίνεται με δημόσια ηλεκτρονική κλήρωση που θα διεξαχθεί την Παρασκευή 17 Μαΐου 2024.

 

Βίντεο με οδηγίες:

https://www.youtube.com/watch?v=7zPDioqWoQ8&t=150s&ab_channel=GrammatiaDEPPSDEPPS

Απογευματινή επιμορφωτική συνάντηση γονέων, 28-3-2024.

Το ζήτημα της ανάπτυξης  της γλώσσας στα παιδιά  αποτελεί ένα αξιοθαύμαστο φαινόμενο, που ελκύει αμείωτα το ενδιαφέρον τόσο των ερευνητών όσο  και κάθε γονιού και εκπαιδευτικού.

Οι ειδικοί παιδαγωγοί και γλωσσολόγοι τονίζουν με έμφαση τη σημαντικότητα της νηπιακής ηλικίας του παιδιού για τη μελλοντική του γλωσσική ανάπτυξη.

Αναμφισβήτητα,  οι βασικοί παράγοντες  που δίνουν το στίγμα της επιτυχίας ή της αποτυχίας στη διαμόρφωση της γλωσσικής ικανότητας του παιδιού, παρόλο που εκτίθεται και σε άλλους παράγοντες που το επηρεάζουν γλωσσικά, είναι το Σχολείο και η Οικογένεια. Οι γονείς είναι οι πρώτοι φυσικοί δάσκαλοι του παιδιού, που του διδάσκουν τις πρώτες δεξιότητες, τις πρώτες στάσεις και αξίες, και θα διαμορφώσουν τον πυρήνα της προσωπικότητάς του. Ακολουθεί το σχολείο, παίρνοντας τη σκυτάλη για να συνεχίσει, με συστηματικό πλέον και εξειδικευμένο τρόπο να διδάξει στο παιδί τη Γλώσσα. Τα δυο συστήματα συναντώνται στον κοινό τους ρόλο.

Με αφορμή όλα τα παραπάνω, στο 15ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο Κομοτηνής, πραγματοποιήθηκε απογευματινή επιμορφωτική συνάντηση γονέων , την Πέμπτη 28 Μαρτίου, με θέμα: «Αναπτυξιακά ορόσημα λόγου σε παιδιά ηλικίας 4-6 ετών» από την λογοθεραπεύτρια  Φιλίτσα Κούνιου.

Η εκδήλωση έγινε με πρωτοβουλία των διδασκόντων της σχολικής μονάδας.

Μετά την εισήγηση και την προβολή παρουσίασης του θέματος, ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση.

25

26

 

Μήνυμα της Προϊσταμένης του 15ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου Κομοτηνής, για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821.

25η ΕΥΧΕΣ 1

25η Μαρτίου

IMG 20240320 14410025Η Class

IMG 20240322 091218 25η

41ηρ

IMG 20240321 151308IMG 20240322 104649

 

 

IMG 20240322 104633

IMG 20240321 121728

Και κάτι  μαγικό! Τι γίνεται όταν οι ζωγραφιές μας ζωντανεύουν!!!

Αν και ιστορικά δεν αποδεικνύεται η λειτουργία “κρυφών σχολειών”,είναι βέβαιο πως  οι εκκλησιές λειτουργούσαν για τον απλό λαό, ως χώρος κατήχησης και αφύπνησης του Γένους για την επερχόμενη εθνεγερσία. 

Για τους ευκατάστατους, πάντοτε λειτουργούσαν σχολεία και σχολές, υψηλοτάτου επιπέδου, που διατηρούσαν άσβεστη την φλόγα και την υπερηφάνεια της ελληνικής καταγωγής.

IMG 20240322 10470115η post

Polish 20240320 200049002

 

Παρουσίαση

ηρωες

Πρόσκληση σε απογευματινή επιμορφωτική συνάντηση γονέων.

 

αναπτυξιακά ορόσημα λόγου σε παιδιά ηλικίας 4 6 ετών

 

Σας προσκαλούμε σε απογευματινή επιμορφωτική συνάντηση που θα γίνει, την Πέμπτη 28 Μαρτίου και ώρα 18:30, στον χώρο του 15ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου Κομοτηνής, με θέμα: «αναπτυξιακά ορόσημα λόγου σε παιδιά ηλικίας 4-6 ετών» από την λογοθεραπεύτρια  Φιλίτσα Κούνιου

Μετά την εισήγηση και την προβολή παρουσίασης του θέματος, θα ακολουθήσει συζήτηση.

Η πρόσκληση απευθύνεται  στους γονείς του Νηπιαγωγείου μας, καθώς επίσης και σε γονείς άλλων Νηπιαγωγείων.

Είστε ευπρόσδεκτοι, σας περιμένουμε!

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2531020552

Υπουργική Απόφαση που ρυθμίζει όλα τα θέματα που αφορούν στην εισαγωγή μαθητών σε Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία για το σχ. έτος 2024-25.

School Books

“School Books” από Krzysztof%20Puszczy%u0144ski διατίθεται με άδεια χρήσης CC cc0-1.0

Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η αριθμ. 25451/Δ6/11.3.2024 “Ρύθμιση θεμάτων σχετικά με την εισαγωγή μαθητών σε Πρότυπα Σχολεία, Πειραματικά Σχολεία και Εκκλησιαστικά Σχολεία” (B’ 1671) Υπουργική Απόφαση που ρυθμίζει όλα τα θέματα που αφορούν στην εισαγωγή μαθητών σε Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία για το σχ. έτος 2024-25.

 

Μέχρι την Παρασκευή 22.3.2024 θα ανακοινωθεί αριθμός εισακτέων για το σχ.έτος 2024-25, ανά σχολική μονάδα καθώς και η ημερομηνία έναρξης υποβολής αιτήσεων μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας της Ενιαίας Ψηφιακής gov.gr.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση