Άλλη μια σχολική χρονιά γεμάτη χαμόγελα αλλά και κλάματα, μικρές διαφωνίες αλλά και αγκαλιές, παιχνίδι, παραμύθια, δημιουργίες και προσπάθεια άφησε το αποτύπωμά της στις καρδιές μας… Ευχαριστούμε πολύ όλους τους γονείς για την εξαιρετική συνεργασία και συμπαράσταση κατά τη διάρκεια του έτους και ευχόμαστε στους αγαπημένους μας μαθητές ένα καλοκαίρι γεμάτο παιχνίδια, γέλια, μπάνιο και…Συνέχεια ανάγνωσης Καλό καλοκαίρι!