Η αντίστροφη μέτρηση … συνεχίζεται!

Διανύουμε τη δεύτερη βδομάδα του Δεκεμβρίου και συνεχίζουμε … “χριστουγεννιάτικα”.

Η αντίστροφη μέτρηση προς τα Χριστούγεννα συνεχίζεται κι αυτή.
Ο Στέλιος μας έφερε ένα βιβλίο του
“Ο Αϊ Βασίλης στη φυλακή με τους 83 μικρούς αρουραίους” του Ευγ. Τριβυζά, 
το οποίο ακούσαμε με πολλή προσοχή και ενδιαφέρον, παρόλο που είχε σχετικά μεγάλο κείμενο. 
Μετά ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε

Κόψαμε και στολίσαμε μπότες

ΚΡΥΟ πολύ!!!!! επίκαιροι χιονούληδες και χιονούλες

Διαβάσαμε την ιστορία της Γέννησης

Έργα από τις ελεύθερες δραστηριότητες με χριστουγεννιάτικα στένσιλ 

Χιονισμένα σπιτάκια για να στολίσουμε την τάξη μας

Αυτά, προς το παρόν!!!
Αύριο πάμε θέατρο!!!!!!!!!!

Καλώς όρισες Δεκέμβρη!!!

CE-BD-CE-B7-CF-80-CE-B9-CE-B1-CE-B3-CF-89-CE-B3-CE-B5-CE-B9-CE-BF-007
Αφού αποχαιρετήσαμε το φθινόπωρο καλωσορίζουμε το χειμώνα αλλά ιδιαίτερα τη μεγάλη γιορτή του, που όλοι περιμένουμε με ανυπομονησία, τα Χριστούγεννα.
Τα παιδιά έφτιαξαν με την κα Έλενα την εικόνα του χειμώνα σε βελουτέ με λαδοπαστέλ.

Τώρα πρέπει να ακολουθήσουμε το πλάνο που έθεσαν τα παιδιά για το τι θα κάνουμε τούτες τις μέρες. Ξεκινάμε λοιπόν!
 Τάρανδοι

 Μπάλες

Στολίδια-αγγελάκια

με τη γνωστή μέθοδο ντεκουπάζ…

Κεριά

και Αστέρια
Φυσικά ακούμε χριστουγεννιάτικη μουσική και τραγούδια, μοιράσαμε τους ρόλους μας, διαβάζουμε χριστουγεννιάτικες ιστορίες, είδαμε “το πολικό εξπρές” και την Παρασκευή στη δανειστική υπήρχαν μόνο χριστουγεννιάτικα βιβλία!!!
Πάμε δυνατά για την επόμενη εβδομάδα!
Υ.Γ. καλά πήγαμε για πρώτη βδομάδα, αν σκεφτείτε ότι χάσαμε και μια μέρα με συνέλευση-εκλογές!

Αποχαιρετούμε το φθινόπωρο!!!

Τελευταία μέρα σήμερα στο σχολείο για το Νοέμβριο και το  φθινόπωρο και είπαμε να το αποχαιρετήσουμε με μια ζωγραφιά.

Είπαμε ποια εποχή έρχεται, ποιος μήνας και φυσικά για το κυρίαρχο θέμα των γιορτών, καθώς τα παιδιά, και όχι μόνο, έχουν μπει στο κλίμα των Χριστουγέννων.
Σε ένα χαρτόνι, λοιπόν, έγραψα στο κέντρο τη λέξη “Χριστούγεννα” και τριγύρω έγραφα ό,τι μου έλεγαν τα παιδιά ότι θέλουν να κάνουμε τις επόμενες μέρες μέχρι τις διακοπές. Να λοιπόν τι είπαν, ΟΛΑ είναι δικές τους ιδέες!!!

Ζωγράφισε ο καθένας σε χαρτάκι κάτι απ’ αυτά που είπαν και το κολλήσαμε κοντά στην αντίστοιχη λέξη.
Χμμμμμμμμμ, μάλλον έχουμε πολλές δουλειές μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου!!!!!! Για να δούμε τι θα προλάβουμε απ’ αυτά!!!
Ανασκουμπωνόμαστε λοιπόν και ξεκινάμε!!!!!!!!!

Δέντρο!!!!!!

Με τέτοιο ζήλο, πιστεύω ότι θα τα υλοποιήσουμε όλα!
Καλό Χειμώνα!!!

Μας "βγήκε" το … λάδι!!!!!!!!!

Ήρθε πάλι φέτος στο νηπιαγωγείο μας ο κ. Γιώργος, ένας εξαιρετικός συνάδελφος, να μας δείξει το λιομάζωμα και την επεξεργασία των ελιών και του λαδιού.
(στις εικόνες βρίσκονται και οι καινούργιες λέξεις που μάθαμε)

 δοκιμάζουμε το λάδι μας

 μέσα αποθήκευσης, παλιά και σύγχρονα

 τρώμε ψωμί με λάδι

 στο τέλος φάγαμε και λουκουμάδες για να γιορτάσουμε την παραγωγή μας!!!

οι ζωγραφιές μας

Η ομαδική μας ελιά

και επειδή έμειναν υλικά τα παιδιά ήθελαν να φτιάξουν και ατομικές


Ντενεκεδούπολη, σε αγαπάμε πολύ!

Το πιο χαρακτηριστικό βιβλίο και το πιο αγαπημένο για τη συζήτηση σχετικά με την επέτειο του Πολυτεχνείου είναι , βέβαια, η Ντενεκεδούπολη της Ευγενίας Φακίνου.

Συζητήσαμε πολύ για τα θέματα που πραγματεύεται το βιβλίο, ακούσαμε το ομότιτλο τραγούδι και ζωγραφίσαμε τους αγαπημένους ήρωες σε φύλλο εργασίας της Ανθής Ζήση.

Φτιάξαμε, φυσικά και τα δικά μας ντενεκεδάκια για το σπίτι για να μας θυμίζουν τη Ντενεκεδούπολη.

"Στο δάσος"

Ένα απ’ τα χαρακτηριστικά βιβλία που διαβάζουμε τις ημέρες του Πολυτεχνείου είναι της Σοφίας Ζαραμπούκα, “στο δάσος”.

Ξεκινήσαμε απ’ το εξώφυλλο και τον τίτλο, κάναμε υποθέσεις για την ιστορία, τους ήρωες, το διαβάσαμε και συζητήσαμε τι μας άρεσε και τι όχι, πού συμφωνούμε και πού διαφωνούμε, το τέλος της ιστορίας, την έννοια της δημοκρατίας, της δικτατορίας, των εκλογών, της πλειοψηφίας. Μετά ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε απ’ το βιβλίο.

Οι εκλογές των λαχανικών!

Λόγω της επετείου του Πολυτεχνείου και μετά από την ανάγνωση του βιβλίου της Σοφίας Ζαραμπούκα “στο δάσος” έγινε πολλή συζήτηση για ΔημοκρατίαΔικτατορία, εκλογές κ.λ.π.
Φέτος είπαμε να μην προσωποποιήσουμε τις εκλογές, όπως πέρσι οπότε αποφασίσαμε να εκλέξουμε το αγαπημένο μας λαχανικό. (όπου κόκκινη γραμματοσειρά, νέα λέξη!)
Παρουσιάζονται οι υποψήφιοι με τη “βοήθεια” των παιδιών

οι υποψήφιοι
Εκλέγουμε την εφορευτική επιτροπή

η κάλπη μας και τα ψηφοδέλτια έτοιμα καθώς και ο εκλογικός κατάλογος

η ψηφοφορία είναι μυστική

ρίχνουμε το ψηφοδέλτιο στην κάλπη και υπογράφουμε στον εκλογικό κατάλογο
για ταυτότητα είχαμε την καρτέλα απ’ το παρουσιολόγιό μας!!!
 Καταμέτρηση των αποτελεσμάτων


και ανακοίνωση των αποτελεσμάτων
Αρχηγός των λαχανικών αφού συγκέντρωσε την πλειοψηφία των ψήφων…
…το ΚΑΡΟΤΟ!!!
Συγχαρητήρια στον υποψήφιο και … σε μας που ψηφίσαμε άψογα όπως οι “μεγάλοι” ή περίπου!
Υ.Γ. ουφ!!!, κυρία, πολλές καινούργιες λέξεις μάθαμε!

Στο τέλος τις ζωγραφίσαμε

"Οικογενειακή" … υπόθεση

Έχουμε ξεκινήσει το θέμα “οικογένεια” και έχουμε κάνει “συζητήσεις επί συζητήσεων”!!!!!
Τι είναι οικογένεια; μέλη, είδη, αναγκαιότητα, σχέσεις, βαθμοί, ………

“Τι σημαίνει οικογένεια” για τα παιδιά…
Ζωγραφίζω την οικογένειά μου

Ταυτίζω εικόνες και λέξεις

“Φτιάχνω μια οικογένεια” από εικόνες περιοδικών

και μερικά οικογενειακά δέντρα

Παριστάνω τα μέλη της οικογένειάς μου με ζώα του δάσους
(με την κα Έλενα)