Η αντίστροφη μέτρηση … συνεχίζεται!




Είπαμε ποια εποχή έρχεται, ποιος μήνας και φυσικά για το κυρίαρχο θέμα των γιορτών, καθώς τα παιδιά, και όχι μόνο, έχουν μπει στο κλίμα των Χριστουγέννων.
Σε ένα χαρτόνι, λοιπόν, έγραψα στο κέντρο τη λέξη “Χριστούγεννα” και τριγύρω έγραφα ό,τι μου έλεγαν τα παιδιά ότι θέλουν να κάνουμε τις επόμενες μέρες μέχρι τις διακοπές. Να λοιπόν τι είπαν, ΟΛΑ είναι δικές τους ιδέες!!!
Ζωγράφισε ο καθένας σε χαρτάκι κάτι απ’ αυτά που είπαν και το κολλήσαμε κοντά στην αντίστοιχη λέξη.
Χμμμμμμμμμ, μάλλον έχουμε πολλές δουλειές μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου!!!!!! Για να δούμε τι θα προλάβουμε απ’ αυτά!!!
Ανασκουμπωνόμαστε λοιπόν και ξεκινάμε!!!!!!!!!


Συζητήσαμε πολύ για τα θέματα που πραγματεύεται το βιβλίο, ακούσαμε το ομότιτλο τραγούδι και ζωγραφίσαμε τους αγαπημένους ήρωες σε φύλλο εργασίας της Ανθής Ζήση.
Φτιάξαμε, φυσικά και τα δικά μας ντενεκεδάκια για το σπίτι για να μας θυμίζουν τη Ντενεκεδούπολη.

Ξεκινήσαμε απ’ το εξώφυλλο και τον τίτλο, κάναμε υποθέσεις για την ιστορία, τους ήρωες, το διαβάσαμε και συζητήσαμε τι μας άρεσε και τι όχι, πού συμφωνούμε και πού διαφωνούμε, το τέλος της ιστορίας, την έννοια της δημοκρατίας, της δικτατορίας, των εκλογών, της πλειοψηφίας. Μετά ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε απ’ το βιβλίο.

