ΜΑΙΟΣ 2025
Οι μήνες περνάνε γρήγορα και φτάσαμε ήδη…στον Απρίλιο!!
Ο Απρίλιος ήρθε και πλησιάζει το Πάσχα!! Οπότε τα χεράκια μας έπιασαν δουλειά και ξεκίνησαν να φτιάχνονται τα Πασχαλινά καλαθάκια και οι Πασχαλινές μας κάρτες!
Φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε να βάψουμε τα Πασχαλινά μας αυγά! Τα βάψαμε και με τον κλασικό τρόπο, αλλά και με την χρήση γκοφρέ για να έχουμε ποικίλα αποτελέσματα!
Τέλος, το σχολείο μύρισε από τα πεντανόστιμα κουλουράκια που έφτιαξαν τα παιδάκια μας, με την βοήθεια ενός μπαμπά από την τάξη μας, αλλά και την συμβολή των νηπιαγωγών!! Να έχουμε ένα υπέροχο Πάσχα!!
Ο Μάρτιος έφτασε και έφερε μαζί του την άνοιξη!
Καθώς υποδεχτήκαμε τον Μάρτιο, ξεκινήσαμε να μιλάμε για την άνοιξη, τα λουλούδια και τα έντομα που έφερε μαζί της!! Φτιάξαμε, λοιπόν την άνοιξη, τις αμυγδαλιές και τα δέντρα που γέμισαν ροζ, λευκά και μωβ λουλουδάκια!!
Στην συνέχεια, φυτέψαμε τα δικά μας λουλούδια και συγκεκριμένα φρέζιες, για να δούμε τα μικρά σποράκια να γίνονται μεγάλα λουλούδια!
Έπειτα, και στο πλαίσιο του ενεργού πολίτη, που αναλάβαμε το θέμα που αφορούσε το αίμα και τα αιμοπετάλια, μεταμορφωθήκαμε σε νοσοκόμους, φτιάξαμε τα δικά μας πιεσόμετρα και το κάθε παιδί έπαιρνε την πίεση του άλλου και των δασκάλων τους! Το διασκέδασαν πολύ.
Οι ημέρες πέρασαν και πλησίαζε η 25η Μαρτίου. Έτσι, ξεκινήσαμε να μιλάμε για τους ήρωες του 1821, για τα συμβάντα που συνέβησαν τότε, αλλά και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και ξεκινήσαμε κατασκευές και ποιήματα για την γιορτή μας! Παράλληλα κάναμε προ-γραφικές και προ-μαθηματικές ασκήσεις που αφορούσαν το θέμα αυτό!
Η γιορτή μας έφτασε, τα παιδιά είπαν τα τραγούδια, τα ποιήματα και παρέλασαν κρατώντας την ελληνική σημαία!!

Συνεχίζουμε δυναμικά…με τον Φεβρουάριο!!
Ο δεύτερος μήνας του χρόνου ξεκίνησε και μας βρήκε και πάλι έτοιμους για μπόλικες δραστηριότητες! Το κρύο ήταν μπόλικο οπότε αποφασίσαμε να παίξουμε λίγο ακόμη με τον πάγο!! Κρύψαμε μέσα στον πάγο δεινόσαυρους, χωριστήκαμε σε ομάδες και σκάψαμε προκειμένου να τους ανακαλύψουμε!!
Τις επόμενες μέρες τα παιδιά άρχισαν να μιλάνε πολύ για την μαύρη τρύπα και τους πλανήτες, οπότε δεν είχαμε ενδοιασμούς και κατασκευάσαμε το δικό μας ηλιακό σύστημα με μπογιές και μπόλικη χρυσόσκονη!
Ύστερα πλησίαζε η 14η Φεβρουρίου και με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου φτιάξαμε τα δικά μας κολιέ από πηλό, σε σχήμα καρδούλα, για να δώσουν τα παιδιά σε εκείνους που αγαπούν πολύ.
Οι απόκριες πλησιάζουν οπότε σειρά είχαν οι αποκριάτικες κατασκευές! Μάσκες, γιρλάντες και φυσικά το αποκριάτικο μας πάρτυ έλαβε χώρα στην τάξη μας, με μπόλικο χορό, φαγητό και κέφι! Καλές Απόκριες να έχουμε!!!
Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026
Σας ανακοινώνουμε, ότι οι εγγραφές για μαθητές/τριες , σχολικού έτους 2025-26 θα πραγματοποιηθούν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ από την 5η Μαρτίου ως και την 24η Μαρτίου, μέσω της πλατφόρμας https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Φέτος εγγράφονται όσα παιδιά γεννήθηκαν το έτος 2021 (η φοίτηση είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας)
Δικαιολογητικά που θα προσκομιστούν ΜΕΤΑ την αίτηση εγγραφής:
- Βιβλιάριο υγείας, στο οποίο να φαίνεται ότι έχουν γίνει τα προβλεπόμενα εμβόλια
- ΑΔΥΜ (Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή)συμπληρωμένο από τον παιδίατρο
- Έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του
v Για την εγγραφή αλλοδαπών μαθητών: Διαβατήριο & πιστοποιητικό γέννησης, επίσημα μεταφρασμένο
Πληροφορίες στα Τηλέφωνα : 2102138132 – 2102917293
Email: mail@15nip-galats.att.sch.gr – mail@4nip-galats.att.sch.gr
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ στην πλατφόρμα https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Τα γεωγραφικά όρια των σχολείων μας
- Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
- Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
- Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησήςτου.
Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή . Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ή/και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:
ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή
η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».
Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο . Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.
Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.
Ιανουάριος…και μία νέα όμορφη χρονιά ξεκινάει!
Η καινούρια χρονιά ξεκινάει και μας βρίσκει πανέτοιμους να την κάνουμε όσο πιο όμορφη γίνεται! Πρώτα, όμως, για να δούμε ποιος είναι ο τυχερός της τάξης μας κόβοντας την βασιλόπιτα!!
Τώρα ας μιλήσουμε για τον χειμώνα και ας δημιουργήσουμε! Πρώτα από όλα φτιάξαμε ένα χειμωνιάτικο δέντρο με τα δαχτυλάκια μας!
Μετά χορέψαμε στο χιόνι..
και κάναμε ασκησούλες με τα γραμματάκια…
Έπειτα, μιλήσαμε για τα χειμερινά ρούχα, τα στολίσαμε και τα απλώσαμε!
Φτιάξαμε τους δικούς μας σκιερ και δημιουργήσαμε τι δικές μας πολικές αρκούδες!
Με αφορμή τις πολικές αρκούδες μιλήσαμε για όλα τα ζωάκια που πέφτουν σε χειμερία νάρκη και τα ζωγραφίσαμε!!
Στην συνέχεια, μας επισκέφτηκαν δύο κυρίες οι οποίες μας γνώρισαν το κανονάκι και χορέψαμε στους ρυθμούς της μουσικής του!!
Τέλος, ο μήνας έκλεισε με μία κατασκευή για τους Τρεις Ιεράρχες προκειμένου να μιλήσουμε για εκείνους και το έργο τους!
Δεκέμβριος…με τις ζεστές μυρωδιές και χριστουγεννιάτικη διάθεση!
Ο Δεκέμβρης ήρθε και μας βρήκε σε μία όμορφη αναστάτωση. Ξεκίνησαν οι χριστουγεννιάτικες χειροτεχνίες μας, και χαρτόνια, μπογιές και γκλίτερ βρίσκονταν παντού στις τάξεις μας! Κάρτες, ημερολόγια και στολίδια γέμισαν τους τοίχους και τα ράφια μας!
Δεν μείναμε όμως μόνο στα πινέλα, τα χεράκια και τα ποδαράκια μας ήθελαν και εκείνα να βαφτούν! Έτσι, φτιάξαμε τον Άγιο Βασίλη με το έλκηθρο και τους ταράνδους του χρησιμοποιώντας τα!
Φυσικά ένα μεγάλο χριστουγεννιάτικο δέντρο κοσμούσε πλέον την αίθουσα μας, το οποίο επιμελήθηκαν τα παιδιά!
Με τις πολλές δουλίτσες μας έπιασαν οι χριστουγεννιάτικες λιγούρες, οπότε σκεφτήκαμε να φτιάξουμε νόστιμα και μυρωδάτα μπισκότα με την γλυκιά βοήθεια ενός μπαμπά!
Η Χριστουγεννιάτικη μας γιορτή έλαβε χώρα στο αμφιθέατρο του σχολείου μας. Τα παιδιά μεταμορφώθηκαν σε βιολιστές, ζαχαρένιες, αστεράκια και πολλά, πολλά άλλα, είπαν τα ποιηματάκια τους, τραγούδησαν και περάσαμε υπέροχα γονείς, εκπαιδευτικοί και παιδιά! 
Για να κλείσει όμορφα αυτή η χρονιά, ο Άγιος Βασίλης επισκέφτηκε το σχολείο μας, και ευτυχώς ο σάκος του είχε δώρα για όλους!
ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!
Ο Νοέμβριος μπήκε και εμείς είμαστε πανέτοιμοι για μπόλικες δραστηριότητες
Αρχικά, ξεκινήσαμε να μιλάμε για τον εαυτό μας και το σώμα μας. Ένας συμμαθητής μας ξάπλωσε, τον σχεδιάσαμε και μετά τον γεμίσαμε χρώματα! Ύστερα, αναφέραμε όλα τα μέλη του σώματος μας και τα καταγράψαμε στο σωστό μέρος στην ζωγραφιά μας!
Στην συνέχεια, και με αφορμή μία συζήτηση που είχαμε με τα παιδιά, ξεκινήσαμε να μιλάμε για την ανακύκλωση και το πόσο σημαντική είναι για το περιβάλλον. Προκειμένου να την αντιληφθούμε ακόμη περισσότερο μαζέψαμε υλικά που είχαμε στην τάξη και στο σπίτι μας, και δημιουργήσαμε το δικό μας ρομπότ από ανακυκλώσιμα υλικά.
Φυσικά δεν θα μπορούσαμε να μην μιλήσουμε για την επέτειο του Πολυτεχνείου! Μιλήσαμε για τη Δικτατορία και τη Δημοκρατία και βρήκαμε τις διαφορές τους. Για να γίνει ακόμη πιο σαφής η εκάστοτε έννοια, δημιουργήσαμε ένα κολάζ που μας βοήθησε πολύ στην κατανόηση!
Έπειτα φτιάξαμε τα γαρύφαλλα που αφήνουμε στην πόρτα του Πολυτεχνείου, ώστε τα παιδιά να το τιμήσουν με τον τρόπο τους!
Αν και Νοέμβριος, βρήκαμε μία μέρα με ήλιο και είπαμε να την εκμεταλλευτούμε! Και όταν έχει ήλιο, τί καλύτερο από ένα πικνίκ στην αυλή μας;
Οκτώβριος..με φθινοπωρινή διάθεση!
Ο Οκτώβριος μας βρήκε πανέτοιμους να μιλήσουμε για το Φθινόπωρο και να δημιουργήσουμε με αυτό. Ξεκινήσαμε, λοιπόν, με τη δημιουργία φθινοπωρινών δέντρων. Χρησιμοποιήσαμε μπογιές, τα δαχτυλάκια μας και…έτοιμα τα δέντρα μας!
Στη συνέχεια, δημιουργήσαμε τα δικά μας, ιδιαίτερα φθινοπωρινά φύλλα. Το μόνο που χρειαζόμασταν ήταν μακαρονάκι, κόλλα και μπογιές.
Διαβάσαμε το βιβλίο “Ένας σκαντζόχοιρος λίγο τεμπελάκος” και φτιάξαμε τους δικούς μας σκαντζόχοιρους.
Η αυλή μας γέμισε φύλλα και μας έδωσε έμπνευση για μία ομαδική εργασία. Βγήκαμε, λοιπόν, στην αυλή, μαζέψαμε τα φύλλα και αυτοσχεδιάσαμε.
Ο Οκτώβριος κλείνει πάντα με την Εθνική μας Γιορτή, την οποία και διδαχθήκαμε. Ζωγραφίσαμε την ελληνική σημαία, φτιάξαμε δικές μας σημαίες και είδαμε μία παράσταση του Καραγκιόζη, που μιλούσε για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.


























































