ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

Ήρθε και ο φθινοπωρινός Νοέμβριος και βρήκαμε ευκαιρία να παίξουμε και να δημιουργήσουμε με τα φύλλα που μαζέψαμε από την αυλή μας!Τα παιδιά εκφράστηκαν καλλιτεχνικά μέσα από ομαδικές και ατομικές εργασίες αλλά και ανέπτυξαν την κριτική ικανότητα τους μέσα από παιχνίδια κίνησης!

GridArt 20251205 110008601

Επίσης ενόψει της επετείου της 17 Νοεμβρη αναλύσαμε έννοιες όπως “Δημοκρατία” και “Δικτατορία”και αναφερθήκαμε στα γεγονότα του Πολυτεχνείου!

GridArt 20251205 110346506

Επιπλέον με ευχάριστο και παιγνιώδη τρόπο ήρθαν σε επαφή με την “σχηματοποίηση” γραμμάτων και ανέπτυξαν έτσι την φωνολογική τους ενημερότητα και λεπτή τους κινητικότητα!

GridArt 20251205 105605486

Ακόμη στα πλαίσια των δραστηριοτήτων των “εργαστηρίων δεξιοτήτων” αλλά και του “ενεργού πολίτη” με θέμα την υγεία, όπου διεξάγονται στο Νηπιαγωγείο μας, τα παιδιά παρακολούθησαν παράσταση κουκλοθέατρου με θέμα την υγιεινή των δοντιών . Φυσικά συζητήσαμε για τις υγιεινές επιλογές τροφών που πρέπει να κάνουμε ώστε να παραμείνουμε υγιείς και δοκιμάσαμε νόστιμη και υγιεινή φρουτοσαλάτα!

GridArt 20251205 110519830

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

Τον Οκτώβριο είχαμε με πολλά θέματα να ασχοληθούμε  όπως με τις έννοιες ψηλός και κοντοςGridArt 20251104 182942634 1

Ήρθε στο σχολείο μας οδοντίατρος και ελέγξε τα δόντια των παιδιών αλλά και τους μίλησε για το πώς θα τα διατηρήσουν γερά και δυνατά!IMG 20251105 183956

Φτιάξαμε φθινοπωρινά δεντράκια είπαμε για τις  4 εποχές και τί μας φέρνουν, ειδικά ασχοληθηκαμε με το Φθινόπωρο και τα παιδιά του(τους μήνες του) IMG d98b90dba0ea55c99b3cd40dec2c2e6a V2IMG c751a20535cea1e612f8e8b8602092a6 V2

Μιλήσαμε για τον πόλεμο και την ειρήνη διαβάζοντας βιβλία και επισημαίνοντας τα δεινά του πολέμου .IMG e0c9ca485e9137dfc787640915366b87 V

Παρακολουθήσαμε βιωματικό πρόγραμμα με τίτλο “Από την πορεία προς το μέτωπο στην πορεία προς την ειρήνη”IMG 20251105 185300

Φυσικά κάναμε και την γιορτή μας για την 28η Οκτωβρίου με ποιήματα, τραγούδια και παρέλαση στην αυλή!GridArt 20251104 183239049

ΣΕΠΤΈΜΒΡΙΟΣ 2025

Ξεκίνησε η φετινή χρονιά και υποδεχτηκαμε με χαρά τους καινούριους μαθητές μας.

Ασχοληθηκαμε με το όνομα μας , παίξαμε παιχνίδια με το πρώτο γράμμα μας και κάναμε ομαδικές εργασίες και παιχνίδια για να γίνουμε φίλοι !!!

 

GridArt 20251104 182823686

ΜΑΙΟΣ-ΙΟΥΝΙΟΣ 2025

Ο Μάιος και ο Ιούνιος κύλησαν γρήγορα με project  που άρεσε πολύ στα παιδια με θέμα “πειρατές”.Ζωγράφισαν,διάβασαν βιβλία,έφτιαξαν παζλ,έφτιαξαν μπαούλο με “θησαυρούς”
20250507 080116
20250515 090349 20250610 114341 20250610 114358

ΜΑΙΟΣ 2025

Τον Μάιο όπως είναι φυσικό γιορτάσαμε τις αγαπημένες μας μανούλες !Τους εκδηλώσαμε την αγάπη μας δίνοντας το δίπλωμα της καλύτερης μαμάς και γράφοντας την συνταγή της καλύτερης μαμάς!
20250509 094754

20250509 095204

Οι μήνες περνάνε γρήγορα και φτάσαμε ήδη…στον Απρίλιο!!

Ο Απρίλιος ήρθε και πλησιάζει το Πάσχα!! Οπότε τα χεράκια μας έπιασαν δουλειά και ξεκίνησαν να φτιάχνονται τα Πασχαλινά καλαθάκια και οι Πασχαλινές μας κάρτες!

1744356463020

1744356463070

1744359641378

Φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε να βάψουμε τα Πασχαλινά μας αυγά! Τα βάψαμε και με τον κλασικό τρόπο, αλλά και με την χρήση γκοφρέ για να έχουμε ποικίλα αποτελέσματα!

17443564985051744359641779

Τέλος, το σχολείο μύρισε από τα πεντανόστιμα κουλουράκια που έφτιαξαν τα παιδάκια μας,  με την βοήθεια ενός μπαμπά από την τάξη μας, αλλά και την συμβολή των νηπιαγωγών!! Να έχουμε ένα υπέροχο Πάσχα!!

174435964163317443564632841744356463235

Ο Μάρτιος έφτασε και έφερε μαζί του την άνοιξη!

Καθώς υποδεχτήκαμε τον Μάρτιο, ξεκινήσαμε να μιλάμε για την άνοιξη, τα λουλούδια και τα έντομα που έφερε μαζί της!! Φτιάξαμε, λοιπόν την άνοιξη, τις αμυγδαλιές και τα δέντρα που γέμισαν ροζ, λευκά και μωβ λουλουδάκια!!

17443596417521744356463130 1744356498547

  Στην συνέχεια, φυτέψαμε τα δικά μας λουλούδια και συγκεκριμένα φρέζιες, για να δούμε τα μικρά σποράκια να γίνονται μεγάλα λουλούδια!

1744356462971

Έπειτα, και στο πλαίσιο του ενεργού πολίτη, που αναλάβαμε το θέμα που αφορούσε το αίμα και τα αιμοπετάλια, μεταμορφωθήκαμε σε νοσοκόμους, φτιάξαμε τα δικά μας πιεσόμετρα και το κάθε παιδί έπαιρνε την πίεση του άλλου και των δασκάλων τους! Το διασκέδασαν πολύ.

1744356498455

Οι ημέρες πέρασαν και πλησίαζε η 25η Μαρτίου. Έτσι, ξεκινήσαμε να μιλάμε για τους ήρωες του 1821, για τα συμβάντα που συνέβησαν τότε, αλλά και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και ξεκινήσαμε κατασκευές και ποιήματα για την γιορτή μας! Παράλληλα κάναμε προ-γραφικές και προ-μαθηματικές ασκήσεις που αφορούσαν το θέμα αυτό!

1744359641583Η γιορτή μας έφτασε, τα παιδιά είπαν τα τραγούδια, τα ποιήματα και παρέλασαν κρατώντας την ελληνική σημαία!!
1744359641526

Συνεχίζουμε δυναμικά…με τον Φεβρουάριο!!

Ο δεύτερος μήνας του χρόνου ξεκίνησε και μας βρήκε και πάλι έτοιμους για μπόλικες δραστηριότητες! Το κρύο ήταν μπόλικο οπότε αποφασίσαμε να παίξουμε λίγο ακόμη με τον πάγο!! Κρύψαμε μέσα στον πάγο δεινόσαυρους, χωριστήκαμε σε ομάδες και σκάψαμε προκειμένου να τους ανακαλύψουμε!!

 

1744356462919

 

Τις επόμενες μέρες τα παιδιά άρχισαν να μιλάνε πολύ για την μαύρη τρύπα και τους πλανήτες, οπότε δεν είχαμε ενδοιασμούς και κατασκευάσαμε το δικό μας ηλιακό σύστημα με μπογιές και μπόλικη χρυσόσκονη!

1744356498660

Ύστερα πλησίαζε η 14η Φεβρουρίου και με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου φτιάξαμε τα δικά μας κολιέ από πηλό, σε σχήμα καρδούλα, για να δώσουν τα παιδιά σε εκείνους που αγαπούν πολύ.

1744356463183

Οι απόκριες πλησιάζουν οπότε σειρά είχαν οι αποκριάτικες κατασκευές! Μάσκες, γιρλάντες και φυσικά το αποκριάτικο μας πάρτυ έλαβε χώρα στην τάξη μας, με μπόλικο χορό, φαγητό και κέφι! Καλές Απόκριες να έχουμε!!!

 

1744356498352

1744356498616
1744356498299
1744356498583

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026

Σας ανακοινώνουμε, ότι οι εγγραφές για μαθητές/τριες , σχολικού έτους  2025-26  θα πραγματοποιηθούν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ από την 5η Μαρτίου ως και την 24η Μαρτίου, μέσω της πλατφόρμας  https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Φέτος εγγράφονται όσα παιδιά  γεννήθηκαν το έτος 2021 (η φοίτηση είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας)

        Δικαιολογητικά που θα προσκομιστούν ΜΕΤΑ την αίτηση εγγραφής:

  1. Βιβλιάριο υγείας, στο οποίο να φαίνεται ότι έχουν γίνει τα προβλεπόμενα εμβόλια
  2. ΑΔΥΜ (Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή)συμπληρωμένο από τον παιδίατρο
  3. Έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του

v Για την εγγραφή αλλοδαπών μαθητών: Διαβατήριοπιστοποιητικό γέννησης, επίσημα μεταφρασμένο

 Πληροφορίες      στα         Τηλέφωνα :   2102138132 – 2102917293     

Email: mail@15nip-galats.att.sch.grmail@4nip-galats.att.sch.gr

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ στην πλατφόρμα https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ 

Τα γεωγραφικά όρια των σχολείων μας

.jpg

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησήςτου.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή . Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ή/και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης,  ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια

θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο . Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.

Ιανουάριος…και μία νέα όμορφη χρονιά ξεκινάει!

Η καινούρια χρονιά ξεκινάει και μας βρίσκει πανέτοιμους να την κάνουμε όσο πιο όμορφη γίνεται! Πρώτα, όμως, για να δούμε ποιος είναι ο τυχερός της τάξης μας κόβοντας την βασιλόπιτα!!

1

 Τώρα ας μιλήσουμε για τον χειμώνα και ας δημιουργήσουμε! Πρώτα από όλα φτιάξαμε ένα χειμωνιάτικο δέντρο με τα δαχτυλάκια μας!

7

Μετά χορέψαμε στο χιόνι..

11

και κάναμε ασκησούλες με τα γραμματάκια…10

Έπειτα, μιλήσαμε για τα χειμερινά ρούχα, τα στολίσαμε και τα απλώσαμε!

2

3

Φτιάξαμε τους δικούς μας σκιερ και δημιουργήσαμε τι δικές μας πολικές αρκούδες!

8

Με αφορμή τις πολικές αρκούδες μιλήσαμε για όλα τα ζωάκια που πέφτουν σε χειμερία νάρκη και τα ζωγραφίσαμε!!

5

Στην συνέχεια, μας επισκέφτηκαν δύο κυρίες οι οποίες μας γνώρισαν το κανονάκι και χορέψαμε στους ρυθμούς της μουσικής του!!

9

Τέλος, ο μήνας έκλεισε με μία κατασκευή για τους Τρεις Ιεράρχες προκειμένου να μιλήσουμε για εκείνους και το έργο τους!

12