Οκτώβριος..με φθινοπωρινή διάθεση!

Ο Οκτώβριος μας βρήκε πανέτοιμους να μιλήσουμε για το Φθινόπωρο και να δημιουργήσουμε με αυτό. Ξεκινήσαμε, λοιπόν, με τη δημιουργία φθινοπωρινών δέντρων. Χρησιμοποιήσαμε μπογιές, τα δαχτυλάκια μας και…έτοιμα τα δέντρα μας!

IMG 20241112 112044

Στη συνέχεια, δημιουργήσαμε τα δικά μας, ιδιαίτερα φθινοπωρινά φύλλα. Το μόνο που χρειαζόμασταν ήταν μακαρονάκι, κόλλα και μπογιές.

IMG 20241112 111410 1

Διαβάσαμε το βιβλίο “Ένας σκαντζόχοιρος λίγο τεμπελάκος” και φτιάξαμε τους δικούς μας σκαντζόχοιρους.

1731487574558

Η αυλή μας γέμισε φύλλα και μας έδωσε έμπνευση για μία ομαδική εργασία. Βγήκαμε, λοιπόν, στην αυλή, μαζέψαμε τα φύλλα και αυτοσχεδιάσαμε.


IMG 20241112 111638

Ο Οκτώβριος κλείνει πάντα με την Εθνική μας Γιορτή, την οποία και διδαχθήκαμε. Ζωγραφίσαμε την ελληνική σημαία, φτιάξαμε δικές μας σημαίες και είδαμε μία παράσταση του Καραγκιόζη, που μιλούσε για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.

1731405737956 1731405738017 1731405738074 1731405738133

Η σχολική χρονιά ξεκίνησε..

Η νέα μας σχολική χρονιά ξεκίνησε και είμαστε έτοιμοι να δημιουργήσουμε πολλές όμορφες στιγμές.

Ο Σεπτέμβριος είχε πολλές δραστηριότητες γνωριμίας με τους φίλους μας, την τάξη και τους κανόνες της.  Στην συνέχεια, ήρθαμε σε επαφή με το αρχικό μας γράμμα, το οποίο και διακοσμήσαμε για να το κατακτήσουμε καλύτερα.

IMG 20241112 112505

Από τον μήνα αυτό δεν θα μπορούσε να λείπει και η θεματική του τρύγου. Έτσι, επισκέφθηκαν το σχολείο μας οι “Μικροί Αμπελουργοί”, οι οποίοι είναι οι πλέον ιδανικοί για να μιλήσουν στα παιδιά μας για τα σταφύλια και τα παράγωγα τους. Μέσα από βιωματικά παιχνίδια, επαφή με όλα τα προϊόντα που προκύπτουν από το σταφύλι, αλλά και τη διαδικασία του πατήματος του σταφυλιού ώστε να βγεί ο μούστ0ς, τα παιδιά διασκέδασαν και ταυτόχρονα γέμισαν γνώσεις επί του θέματος.

IMG 20241112 112235

Φυσικά δεν έλειπαν από την καθημερινότητα μας παιχνίδια, όπως το παρακάτω παιχνίδι μνήμης.

1731405738193

Τίτλοι τέλους

Τελευταία ανάρτηση του σχολικού έτους και …

τελευταία ανάρτηση για το 15ο Νηπιαγωγείο, …  προς το παρόν!   τουλάχιστον από εμένα 🙂

Από το 2012, σχεδόν 500 αναρτήσεις!!!

Αλλαγή κεφαλαίου, μετά το καλοκαίρι!

Πάμε να δούμε τις τελευταίες δραστηριότητες της χρονιάς …

Ολοκλήρωση μαθηματικών

 

 

Παιχνίδια συνεργασίας όπως ήταν το σχέδιο δράσης μας, όλη τη χρονιά

 

 

 

Και ομαδική καλοκαιρινή ζωγραφιά από όλα τα ολοήμερα τμήματα των συστεγαζόμενων νηπιαγωγείων (4 & 15)

 

Μελισσούλες εν δράσει

Μετά την ενημερωτική συνάντηση των γονέων με την κοινωνική μας λειτουργό, οργανώσαμε και την καθιερωμένη επίσκεψη και ενημέρωση των νηπίων μας στο δημοτικό στα πλαίσια της μετάβασης. Επισκεφτήκαμε την Α’ δημοτικού, το εργαστήριο πληροφορικής και γνωριστήκαμε, συζητήσαμε, ανταλλάξαμε δώρα!

 

Στιγμιότυπο από τη γιορτή μας
Κατασκευές, ζωγραφιές και κάρτες καλοκαιρινές
Εις το επανιδείν!!!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Απρίλης και Πάσχα

Ο Απρίλιος πέρασε γρήγορα με ανοιξιάτικες δραστηριότητες, ζύμωμα και φυσικά, πολλά πολλά πασχαλιάτικα!!!

Πασχαλο-ανοιξιάτικο δέντρο!!!

                                                      Συνεχίζουμε τους αριθμούς με το 6

Ανοιξιάτικη ομαδική ζωγραφική σε ύφασμα
Ανοιξιάτικα δεντράκια με χαρτοκολλητική
Λουλούδια με αφρό ξυρίσματος και τέμπερες
Συλλαβές λέξεων της Άνοιξης
Ζύμωμα και ψωμί

 

Τα παιδιά του συστεγαζόμενου ολοήμερου ήρθαν στην τάξη μας και μας έμαθαν βαλς!!!
Χορέψαμε όλοι μαζί!
Συνεχίσαμε την αγωγή και φροντίδα του εαυτού μας για τροφές που κάνουν χαρούμενα και λυπημένα τα δοντάκια μας
Πασχαλιάτικα φύλλα εργασίας αλλά και το 7
Βάψαμε αυγά,
φτιάξαμε κουλουράκια με το μπαμπά του Δημήτρη μας (Σεφ, παρακαλώ!!!),
διαβάσαμε βιβλία
και τα παιδιά του συστεγαζόμενου νηπιαγωγείου, μας είπαν τα κάλαντα του Λάζαρου.

 

 

 

 

 

Δραστηριότητες με τη δασκάλα των Αγγλικών μας, κυρία Ευαγγελία
Κουνελάκια, πεινασμένη κάμπια και ψάχνουμε κρυμμένα αυγά

Καλή Ανάσταση!!!

Μάρτης … γεμάτος

Ο Μάρτης ήταν αρκετά γεμάτος μήνας και πολύ ενδιαφέρων!!!
Ξεκινάμε με Απόκριες
Ενώνω τις μάσκες και σχηματίζω τις λέξεις  των Απόκρεων
Μάσκες τρικεράτωψ και Τσικνοπέμπτη

Σόου με σαπουνόφουσκες, μεταμφιέσεις, παιχνίδια, χορός, γαϊτανάκι, ξεφάντωμα αλλά και τέχνη…

… στέμματα με στοιχεία Μιρό
Στα εργαστήρια δεξιοτήτων, συνεχίζουμε θέματα σχετικά με τη φροντίδα του εαυτού μας, ατυχήματα, διατροφή και είχαμε τη χαρά να μας επισκεφτούν και να μας ενημερώσουν διατροφολόγος και γιατρός, γονείς μαθητριών μας, με εξαιρετικές παρουσιάσεις και βιωματικές ασκήσεις για τη σωστή διατροφή, τα ατυχήματα και τις πρώτες βοήθειες. Τους ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!

 

Ακολούθησαν δραστηριότητες σχετικές με την 25η Μαρτίου, βιβλία, ποιήματα, παρελάσεις, ζωγραφικές και πολλά άλλα
Δε βαρεθήκαμε καθόλου 😉

Στο τέλος του χειμώνα …

 Προχωρώντας ο χειμώνας, παρακολουθήσαμε παράσταση θεάτρου σκιών με τίτλο,”ο Καραγκιόζης οικολόγος” και τα παιδιά το διασκέδασαν πολύ!

Καραγκιόζης 1

Ασχοληθήκαμε με τήξη και πήξη, παίξαμε με τον πάγο, κεριά, μέχρι και σοκολατάκια φτιάξαμε!!!

πήξη 1

Ντριπινγκ και κηρομπογιες

πήξη 2 πήξη 3

Μετά απ’ αυτό το θέμα, προέκυψαν οι δεινόσαυροι. Ένα πραγματικά, ενδιαφέρον και ανεξάντλητο θέμα, που ενθουσίασε τα παιδιά! Θα μπορούσαμε να ασχολούμαστε όλο το χρόνο με αυτό και να μη βαρεθούν καθόλου. Έφεραν βιβλία, παζλ, παιχνίδια, ζωγράφισαν, έπαιξαν, διασκέδασαν και μέσα απ’ όλα αυτά, ΕΜΑΘΑΝ!!!

δειν 3 δειν 2 δειν 1
Βρίσκω  τους δεινοσαύρους  στο σκοτάδι

δειν 4 δειν 5 δειν 6 δειν 7
Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων στον 3ο θεματικό κύκλο: Ζω καλύτερα – Ευ ζην

με θέμα «ΥΓΕΙΑ: Διατροφή-Αυτομέριμνα, Ασφάλεια» και Τίτλο: «Τον εαυτό μου προσέχω, ατυχήματα μην έχω», μιλήσαμε για υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές και φτιάξαμε την πυραμίδα της Διατροφής.

εδ 3.2

πυραμίδα διατροφής

Συζητάμε για τη φροντίδα του εαυτού μας και τις υγιεινές συνήθειες.

εδ 3.1

Στο μεταξύ, μπήκε η άνοιξη, φτιάξαμε τα μαρτάκια μας και μπαίνουμε και σε αποκριάτικο κλίμα … συνεχίζεται😉

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025

happy 4339527 1280

Σας ανακοινώνουμε, ότι οι εγγραφές για μαθητές/τριες , σχολικού έτους  2024-25  θα πραγματοποιηθούν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ από την 1η Μαρτίου ως και την 20η Μαρτίου, μέσω της πλατφόρμας  https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Φέτος εγγράφονται όσα παιδιά  γεννήθηκαν το έτος 2020 (η φοίτηση είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας)

        Δικαιολογητικά που θα προσκομιστούν ΜΕΤΑ την αίτηση εγγραφής:

  1. Βιβλιάριο υγείας, στο οποίο να φαίνεται ότι έχουν γίνει τα προβλεπόμενα εμβόλια
  2. ΑΔΥΜ (Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή)συμπληρωμένο από τον παιδίατρο
  3. Έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του

v Για την εγγραφή αλλοδαπών μαθητών: Διαβατήριοπιστοποιητικό γέννησης, επίσημα μεταφρασμένο

 Πληροφορίες      στα         Τηλέφωνα :   2102138132 – 2102917293     

Email: mail@15nip-galats.att.sch.grmail@4nip-galats.att.sch.gr

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ στην πλατφόρμα https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ 

Τα γεωγραφικά όρια των σχολείων μας

.jpg

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησήςτου.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή . Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ή/και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης,  ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια

θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο . Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.

Αναλυτικές οδηγίες για τους γονείς



Λήψη αρχείου

Κάπως έτσι ξεκίνησε το 2024

Μπήκαμε στη νέα χρονιά και ξεκίνησε με όρεξη και κέφι το σχολείο μας!

Καλή χρονιά, λοιπόν και βαδίζοντας στο 2024, πήραμε βασιλοπιτάκια (τυχερή η Ύρια!), σχηματίζουμε τον Ιανουάριο και διαβάζουμε, γράφουμε και ζωγραφίζουμε χιονάνθρωπους.

 

Παράλληλα συνεχίζουμε τα εργαστήρια δεξιοτήτων με θέμα μας το σεισμό
Παρακολουθήσαμε την παράσταση “η Βασίλισσα του χιονιού”
Μιλάμε για τα ζώα σε χειμερία νάρκη και, να, τα χελωνάκια μας.
Χιονάνθρωποι κι αρκούδες και με τη δασκάλα μας στα Αγγλικά
Τιμήσαμε και φέτος τους 3 Ιεράρχες
Αινίγματα του Χειμώνα
Διαβάζουμε το “Ραφτάκο των λέξεων”
Συνεχίζουμε  την ανάγνωση βιβλίων στο ολοήμερο, πλησιάζουμε τα 60!!!
Διαβάσαμε στο ολοήμερο το ουκρανικό παραμύθι, “Το γάντι” αλλά το είδαμε και το συζητήσαμε, όλοι μαζί, με τη δασκάλα μας στα Αγγλικά και φτιάξαμε τα δικά μας γάντια

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

Χριστούγεννα 2023

 Στολίδια από κουκουνάρια, γλυκίσματα και τα αστέρια με τις ευχές μας
Γράμμα στον Άγιο Βασίλη
Στιγμές από τη γιορτή μας
Συμμετείχαμε σε δράση ανταλλαγής στολιδιών και καρτών με άλλα σχολεία της Αττικής,
ετοιμάσαμε τα δικά μας …
…λάβαμε από τους φίλους μας!
Διακοσμητικά, παζλ και ημερολόγια
Μαζέψαμε είδη πρώτης ανάγκης και τα στείλαμε στο Φιλόπτωχο της Ενορίας μας.
Ήρθαν από το συστεγαζόμενο σχολείο και μας είπαν τα κάλαντα.
Οι κάρτες μας
Προετοιασίες και διάφορες δραστηριότητες
Κατασκευούλες

 

Καλή Χρονιά!!!!

Κι άλλα φθινοπωρινά …

Συνεχίζουμε τις μέρες μας με την ενασχόληση για πόλεμο και ειρήνη, Πολυτεχνείο, πολιτεύματα, ελιά και λάδι, βροχή και σπορά.

 

 

 

 

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης, μας επισκέφτηκαν τα παιδιά του συστεγαζόμενου ολοήμερου και μας παρουσίασαν μια δραματοποίηση του κύκλου του νερού.