Καλό Καλοκαίρι από το 3ο Υποχρεωτικό Πρωινό Τμήμα!!!!!!!!!!

Μια δύσκολη, λόγω της πρωτόγνωρης κατάστασης που ζήσαμε, αλλά και υπέροχη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της!!! Τα παιδάκια μας κι εγώ μοιραστήκαμε αναμνήσεις και...

Read More >>