Φύτεμα λουλουδιών στην αυλή του 15ου Νηπιαγωγείου Αγ.Δημητρίου

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαιτέρως τους γονείς των μαθητών μας, οι οποίοι μας έφεραν υπέροχα γλαστράκια για να φυτέψουμε στην αυλή του νηπιαγωγείου μας, τον...

Read More >>