Μία ευχάριστη έκπληξη περίμενε τους μαθητές του 15ου Νηπ/γείου Αγ.Δημητρίου , μετά από σχεδόν 3 μήνες αποχή από το σχολείο τους. Η αυλή μας ομόρφυνε...
Read More >>Μία ευχάριστη έκπληξη περίμενε τους μαθητές του 15ου Νηπ/γείου Αγ.Δημητρίου , μετά από σχεδόν 3 μήνες αποχή από το σχολείο τους. Η αυλή μας ομόρφυνε...
Read More >>