Οι δασκάλες Τασούλα Λεονταρίδου (Α2΄) και Δόμνα Πογρεβνόι (Γ1΄) σχεδίασαν και
πραγματοποίησαν μια συνδιδασκαλία σε δύο φάσεις, με αφορμή την κοινή ενότητα στη
Μελέτη Περιβάλλοντος με θέμα «Η επικοινωνία». Στόχοι της δράσης ήταν να κατανοήσουν
τα παιδιά τη σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας στην καθημερινή ζωή, να
αναγνωρίσουν τα διάφορα είδη επικοινωνίας και να εξασκήσουν τις επικοινωνιακές τους
δεξιότητες.
Στην 1 η φάση, συναντήθηκαν όλα τα παιδιά, συστήθηκαν, μίλησαν μεταξύ τους. Στη
συνέχεια απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικά με την επικοινωνία, διατύπωσαν υποθέσεις,
έπαιξαν παιχνίδι ρόλων. Στο τέλος, οι μαθητές και μαθήτριες της Γ΄τάξης βοήθησαν τα
παιδιά της Α΄τάξης σε μια εργασία τους.
Στη 2 η φάση, δεχτήκαμε την επίσκεψη της νηπιαγωγού, εκπαιδευμένης στην Ελληνική
Νοηματική Γλώσσα και στην Ελληνική Γραφή Braille , Έλενας Σπαρτοπούλου. Τα παιδιά
ήρθαν σε επαφή με τη νοηματική γλώσσα, έμαθαν το αλφάβητο και κάποιες φράσεις,
συστήθηκαν, συνομίλησαν στη νοηματική. Επίσης, είχαν την ευκαιρία να «διαβάσουν» με
την αφή το αλφάβητο Braille καθώς και κάποιες λέξεις.