Βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών
Στις 4/5/2023 ολοκληρώθηκε ο κύκλος των συναντήσεων των τριών τμημάτων της ΣΤ´ Δημοτικού με την ψυχολόγο Δρ. Παρασκευή Λυδάκη, μια πρωτοβουλία που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του σχεδίου δράσης για τη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών.
Η δράση αποσκοπούσε επίσης στην προετοιμασία των μαθητών μας απέναντι στις προκλήσεις του Γυμνασίου, καθώς και στην ψυχολογική τους υποστήριξη.
Η αρμόδια ομάδα εκπαιδευτικών ευχαριστεί θερμά την κυρία Λυδάκη, που ανταποκρίθηκε πρόθυμα στο αίτημά μας.
Καλώς Ήρθες Μάη!!!
Οι μαθητές βγήκαν στην αυλή του σχολείου μας και υποδέχτηκαν τον Μάη με λουλούδια, κατασκευές και παιχνίδια συνεργασίας.
Καλό μήνα!
Η δασκάλα του τμήματος ένταξης,
Ζήκα Πολυάνθη
Το δέντρο της αγάπης και της ελπίδας – η Αμυγδαλιά
Στα πλαίσια της θεματικής ενότητας «η Αμυγδαλιά» με τους μαθητές συγκεντρώσαμε πληροφορίες, διαβάσαμε μύθους και παραμύθια για το δέντρο του χιονιά, κάναμε κολλάζ και δημιουργήσαμε τη δική μας αμυγδαλιά.
Η δασκάλα του τμήματος ένταξης,
Ζήκα Πολυάνθη
Οι Πασχαλινές δραστηριότητες του Β2
Σήμερα,οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β2 “μοίρασαν το φως”, με την φλόγα της αγάπης, της φιλίας, της πίστης…
Μαζί με τις λαμπάδες, ήρθαν και τα κοτοπουλάκια με τα αυγά και οι λαγοί με τις ευχές τους για Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση.
ΝΟΥΣ ΥΓΙΗΣ ΕΝ ΣΩΜΑΤΙ ΥΓΙΕΙ…για όλους!
Άθληση οικογενειακή στο προαύλιο του σχολείου μας:
Σάββατο 29 Απριλίου: 18:00 – 19:00
Σάββατο 13 Μαΐου: 18:00 – 19:00
Σάββατο 27 Μαΐου: 18:00 – 19:00 και…
Σάββατο 10 Ιουνίου: 18:00 – 19:00
To πρόγραμμα είναι δωρεάν.
Απαραίτητα ο καθένας μας να έχει ένα στρωματάκι γυμναστικής μαζί του.
Υπεύθυνη του προγράμματος η δική μας μαμά Mαυρογιαννη Άννα.
Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής και ατόμων στο elpiniki73@gmail.com
Επίσκεψη Συγγραφέα
Την Παρασκευή 17 Μαρτίου επισκέφτηκε τη Λέσχη Ανάγνωσης των μαθητών ο αγαπημένος μας συγγραφέας Γιώργος Κ. Παναγιωτάκης.
Τον περιμέναμε με πολλή χαρά και δώρα καρδιάς. Κι εκείνος, όμως, μάς δώρισε απλόχερα το χαμόγελό του, την καλή του διάθεση και την υπόσχεση ότι θα μας επισκεφτεί ξανά…
Λέσχη Ανάγνωσης Ενηλίκων
Η επόμενη συνάντησή μας συνδυάζει κουβέντα, καλή παρέα και … μεζεδάκια, με το βιβλίο “Μη φοβάσαι Μαρία”, Καλαμούτσος Άγγελος, εκδ Bookstars, την Πέμπτη 6 Απρίλη στις 18:30, στην Ταβέρνα του Νώντα.
Είστε όλοι ευπρόσδεκτοι!
Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής στο elpiniki73@gmail.com



