Εδώ μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα της εσωτερικής αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μας μονάδας, που εξάγονται κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 34 του ν. 4692/2020.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου. Το δημοτικό σχολείο στεγάζεται σε κτίριο του 2000. Υπάρχουν 14 αίθουσες διδασκαλίας, σε 2 ορόφους, για αντίστοιχα τμήματα και μία αίθουσα για τμήμα ένταξης. Όλες οι αίθουσες του σχολείου διαθέτουν ηλεκτρονικούς υπολογιστές και συστήματα προβολής ή διαδραστικούς πίνακες. Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές των αιθουσών είναι δωρεά του κου Μαρτίνου ενώ οι υπολογιστές του εργαστηρίου υπολογιστών προέρχονται από χορηγία του Υπουργείου Παιδείας. Υπάρχουν δύο γραφεία διοίκησης, ένα γραφείο εκπαιδευτικών καθώς και αίθουσες για εργαστήρια εικαστικών και πληροφορικής. Οι τουαλέτες λειτουργούν στο ισόγειο, καθώς και το κυλικείο. Στο ισόγειο υπάρχει επίσης βιβλιοθήκη για το δανεισμό βιβλίων στους μαθητές, δύο αίθουσες που χρησιμεύουν ως αποθήκες καθώς και αίθουσα εκδηλώσεων στην οποία γίνεται και το μάθημα της γυμναστικής κατά τις ημέρες που ο καιρός δεν επιτρέπει να πραγματοποιηθεί στον αύλειο χώρο. Το κτίριο διαθέτει υποδομή για άτομα με κινητικές ανάγκες καθώς έχει ράμπες και ασανσέρ. Το μαθητικό δυναμικό της σχολικής μονάδας προέρχεται από οικογένειες με μέσο μορφωτικό, κοινωνικό και οικονoμικό επίπεδο. Οι γονείς ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη και ολοκλήρωση της προσωπικότητας των παιδιών τους. Έτσι, υπάρχει η δυνατότητα των μαθητών να συμμετέχουν στις σχολικές δραστηριότητες που προάγουν τη μάθηση και την κοινωνικοποίησή τους. Στο σχολείο μας κατά τη σχολική χρονιά 2022-23 φοίτησαν 267 μαθητές. Η συνεργασία σχολείου και γονέων γινόταν είτε δια ζώσης, είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email.