«Το φθινόπωρο είναι μία δεύτερη άνοιξη, όπου κάθε φύλλο είναι ένα λουλούδι»

«Το φθινόπωρο είναι μία δεύτερη άνοιξη, όπου κάθε φύλλο είναι ένα λουλούδι» Albert Camus

Τα παιδιά  κλήθηκαν μα πειραματιστούν με νερομπογιές και την τεχνική του tape painting, δημιουργώντας φθινοπωρινά τοπία! Ήρθαν σε επαφή με φθινοπωρινά φρούτα, καρπούς, φυλλώματα και εξασκήθηκαν σε δεξιότητες λεπτής κινητικότητας μέσω των κατασκευών τους!

original 76763EC9 8962 441E 94F8 A47E0D4311A8

 

 

AUTUMN COLLAGE

 

Εύρυθμη λειτουργία σχολικών μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης

Εγκύκλιος του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κ. Γιάννη Κατσαρού, η οποία στάλθηκε προς όλες τις σχολικές μονάδες της χώρας  υπενθυμίζει ότι  στο άρθρο 168 του ν. 4619/2019 Κύρωση του Ποινικού Κώδικα (Α’ 95) προστέθηκαν οι παρ. 4 και 5 με το άρθρο 33 του ν. 5090/2024 (Α’ 30), οι οποίες αφορούν την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων.



Λήψη αρχείου

11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού (27.09.2024)

«Να γυμνάζεις τόσο το σώμα σου όχι για να φαίνεται δυνατό (ρωμαλέο) αλλά όσο το να είναι υγιές. Ή αλλιώς να γυμνάζεις το σώμα, όχι για να αποκτήσεις δύναμη αλλά για την υγεία σου». Ισοκράτης

 

Μια ημέρα αποκλειστικά αφιερωμένη στον αθλητισμό, την άσκηση και την κίνηση.

Δράσεις με αφορμή ένα παραμύθι: “Η Τελεία”

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τελείας στις 15 Σεπτεμβρίου, διαβάσαμε το ομώνυμο βιβλίο του Peter H. Reynolds. Το βιβλίο ακολούθησαν δράσεις ενδυνάμωσης των παιδιών μέσα από συζήτηση και δημιουργικές αναζητήσεις.

Όλα ξεκινούν με μια τελεία…

  • Βοηθήσαμε την Λία να φτιάξει πολλές τελίτσες… φύλλο εργασίας από Τ. Μάνεση

ΤΕΛΕΙΑ 2

  • Δημιουργήσαμε με νερομπογιές τη δική μας μοναδική τελεία… φύλλο εργασίας από Elniplex

ΤΕΛΕΙΕΣ

  • Στολίσαμε τον πίνακα με μια τελεία που φτιάχτηκε με τη βοήθεια ενός ασυνήθιστου “πινέλου”….

Ανώνυμο σχέδιο 1

 

  • Τα αρχικά μας γράμματα διακοσμήθηκαν με χρωματιστές τελίτσες…

 

38

  • Γνωρίσαμε την τεχνική του πουαντιγισμού και δημιουργήσαμε ένα φθινοπωρινό τοπίο…

ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ ΤΟΠΙΟ

 

Πρόγραμμα Stem4equality

Volume and Capacity Classroom Posters in Blue White Illustrated Sketch StyleΤο έργο STEM4Equality είναι ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) σε μικρά παιδιά με απώτερο στόχο την συμβολή στην εξάλειψη έμφυλων στερεοτύπων. Το έργο εστιάζει στην προσχολική ηλικία, σε μια περίοδο που είναι ακόμα υπό διαμόρφωση οι ταυτότητες και οι προσωπικότητες των παιδιών και παρουσιάζεται έντονη περιέργεια και διερευνητικότητα.  Το πρόγραμμα στοχεύει στην ενδυνάμωση και την ενίσχυση της βιωσιμότητας της κοινωνίας των πολιτών και στην ανάδειξη του ρόλου της στην προαγωγή των δημοκρατικών διαδικασιών, στην ενίσχυση της συμμετοχής των πολιτών στα κοινά και στην προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Τη διαχείριση της επιχορήγησης του προγράμματος Active citizens fund για την Ελλάδα έχουν αναλάβει από κοινού το Ίδρυμα Μποδοσάκη και το SolidarityNow. Το έργο «Καταπολέμηση των έμφυλων στερεοτύπων στην πρώτη σχολική ηλικία μέσω STEM – STEM4EQUALITY» είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας. 

(περισσότερα…)