Στο Εργαστήρι Παραμυθοπλάστης

Τρεις διαφορετικές ημερομηνίες μέσα στον Μάρτη, η Α΄ και η Β΄τάξεις των σχολείων μας επισκέφθηκαν το εργαστήρι “Παραμυθοπλάστης”, όπου παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “πες αλεύρι”.Οι μαθητές παρακολούθησαν την εντυπωσιακή αφήγηση του παραμυθιού ” ο Φρατζολάκης” άκουσαν για στάρι και όλη την πορεία μέχρι να γίνει ψωμί, είδαν εικόνες από παλαιότερες εποχές (το όργωμα , το ζύμωμα , το ψήσιμο του ψωμιού) κοσκίνισαν ,ζύμωσαν κι έπλασαν τον δικό τους φρατζολάκη.

φραντζολάκης 002

φραντζολάκης 001

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.