ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ “Ειμαι εγώ- Είμαι μοναδικός”

Αυτό τον όμορφο χειμωνιάτικο μήνα που ξεκίνησε δουλεύουμε στο νηπιαγωγείο ένα πολύ σημαντικό θέμα μέσα στο πλαίσιο των προγραμμάτων του ΙΕΠ.

Πρώτα συζητήσαμε οτι όλοι οι άνθρωποι είμαστε ξεχωριστοί , παρατηρήσαμε τα εξωτερικά μας χαρακτηριστικά και φτιάξαμε τις ταυτότητες μας

 

404419821 1508456213282704 563208790594148235 n 367738850 1044493903490254 2323957522803274214 n

Έπειτα συζητήσαμε για όλα τα χαρακτηριστικά που δεν φαίνονται και για τον κάθε μαθητή όλοι οι συμμαθητές του είπαν τα θετικά στοιχεία που έχει. Τα στοιχεία αυτά τα καταγράψαμε σε χάρτινες παλάμες και στολίσαμε την τάξη μας.

404353080 1090126205334504 2296720001857342526 n

 

Παρότι είμαστε τόσο ξεχωριστοί υπακούμε όλοι στους ίδιους κανόνες  και έχουμε τα ίδια δικαιώματα

403751714 692153992687076 2388561799067411867 n 403983717 1381108032809121 5790240141277860158 n

Γύρω μας όμως ζουν άνθρωποι που έχουν κάποιες δυσκολίες είτε όρασης, είτε κινητικές ή ακοής. Συζητήσαμε πως έχουν τα ίδια δικαιώματα με μας και οτι χρειάζονται αλλαγές για να μπορούν να ζήσουν , να πηγαίνουν σχολείο, να κινούνται , να αθλούνται, να διασκεδάζουν.

Περπατήσαμε στην τάξη με κλειστα  μάτια, με οδηγό ή χωρίς. Ζωγραφίσαμε με τα μάτια κλειστά, Κατασκευάσαμε πεζοδρόμιο για τυφλούς και φτιαξαμε το αρχικό του ονοματος  μας με το σύστημα Βraille

404258113 893136551963994 7116757197290552195 n 404102720 1095214621841224 6081682975085002581 n 404131538 389138660158784 5259716693902493995 n 368106255 253765377459991 5977264185733404653 n 404121418 2401610800022419 4964004829251851249 n 404170724 6904492439649402 4629573993438189302 n

Προσπαθήσαμε να πιάσουμε τα παιχνίδια μας με τίς πατούσες μας χωρίς να χρησιμοποιήσουμε τα χέρια μας, ζωγραφίσαμε κρατώντας το μαρκαδόρο με το στόμα

404283936 661031462870671 237331725523923025 n 404195797 320565500868289 7458392830800376791 n 404345898 1922647888130274 7275290193859028890 n

Σε συνεργασία με το Σύλλογο “Βηματίζω”  ένα αναπηρικό αμαξίδιο μεσα στην τάξη του νηπιαγωγείου μας, μας βοήθησε να κατανοήσουμε τις δυσκολίες κίνησης στο χώρο (στον εσωτερικό αλλά και στο πεζοδρόμιο έξω από το νηπιαγωγείο μας)για ένα άτομο με κινητικές δυσκολίες. Και σκεφτήκαμε όλες τις αλλαγές που είναι απαραίτητες για να κινείται με ευκολία.

403863200 2029163550775777 3060726335881095569 n 403993159 1468313177080109 1135925250527539103 n 404236730 779397494026648 1138765231950864477 n 404449381 300580392316157 1999435673322814172 n

Για να συμβάλλουμε και εμείς ώστε οι άνθρωποι με κινητικές δυσκολίες να έχουν αμαξίδιο για να κινούνται ,

στο νηπιαγωγείο μαζεύουμε καπάκια για το “Βηματίζω”

 

Επίσης συζητήσαμε για τους κωφούς τι χρειάζονται για να παρακολουθήσουν μια ταινία ή ειδήσεις ή για να επικοινωνήσουν με άλλους

Γνωρίσαμε τη νοηματική γλώσσα και αρχίσαμε να μαθαίνουμε ένα τραγούδι στη νοηματική. Το τραγούδι αυτό είναι “Ν’αγαπάς τα βουνά και τα πέλαγα”    Μπορείτε να βρείτε αυτό το τραγούδι και να το μάθετε και εσείς !!