ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ!!!
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ,ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΕΣ-ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
ΗΛΙΟΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
ΑΣΠΡΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ!!!
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑ!!!
ΠΑΣΧΑΛΙΑ!!!
Ανακυκλώνοντας το χαρτί..
EΡΓΑΣΤΗΡΙ ΛΑΜΠΑΔΑΣ

Από το εργαστήρι λαμπάδας που διοργανώσαμε σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο. Οι μαθητές του νηπιαγωγείου παρέα με τους μαθητές του δημοτικού και την βοήθεια εκπαιδευτικών και γονέων, έπλασαν και τύλιξαν λαμπάδες για το Πάσχα, από φύλλα κηρήθρας,τις οποίες στην συνέχεια διακόσμησαν.Η δράση επίσης εντάχθηκε στο σχέδιο δράσης που πραγματοποιεί το Νηπιαγωγείο σχετικά με την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό σχολείο ,στα πλαίσια κοινών δράσεων και συνεργασίας μεταξύ των δύο σχολικών μονάδων.



























