Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας 2024-25



Λήψη αρχείου

Επίσκεψη στην Έκθεση “Παμπλο Πικάσο- Η χαρά της ζωής” στο μουσείο Ελεύθερνας

Το τριήμερο 18, 19 και 20 Σεπτεμβρίου οι τάξεις Β’, Γ’, Δ’ και Ε’ του σχολείου μας επισκέφθηκαν την έκθεση “Παμπλο Πικάσο- Η χαρά της ζωής” στο μουσείο Ελεύθερνας. Οι μικροί μαθητές και οι δάσκαλοί τους πραγματικά ενθουσιάστηκαν με τα εκθέματα του μουσείου και τις δημιουργίες του Πικάσο. Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως την υπέροχη ξεναγό μας κ. Πετρούλα Βαρθαλίτου για τον πολύ γλυκό τρόπο που πλησίασε τους μαθητές μας και τους μετέδωσε πληροφορίες αλλά και την αγάπη της για την ιστορία του τόπου μας αλλά και για τον Ισπανό ζωγράφο.

20240919 114803

20240919 113957

20240719 161003 20240719 161242 20240719 161333 20240719 161423 20240719 162756 20240719 163955 20240719 164234 20240719 160121 20240719 155456

Ολοκλήρωση των ευρωπαϊκών προγραμμάτων

Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία τα παρακάτω ευρωπαϊκά προγράμματα:

Erasmus+ Η εκπαίδευση σε ένα μεταπανδημικό σχολείο                   Κωδικός σχεδίου: 2022-1-EL01-KA122-SCH-000068786

(Τις δράσεις του προγράμματος αυτού μπορείτε να τις δείτε στο ιστολόγιό μας κάτω από την ετικέτα Erasmus+ KA1 ή πατώντας στον σύνδεσμο https://blogs.sch.gr/14dimrethymn/tag/erasmus/)

Etwinning “Our Post Pandemic Schools”- Τα Μεταπανδημικά μας Σχολεία. 

(Τις δράσεις του προγράμματος αυτού μπορείτε να τις δείτε στον σύνδεσμο https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/our-post-pandemic-schools )

Η συνεργασία μας με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο στο πρόγραμμα Erasmus+ “Educardia”

(Στο παρακάτω λινκ μπορείτε να δείτε κάποια από τα ημερολόγια δράσεων που δημιουργήσαμε https://drive.google.com/drive/folders/1K8HJyHmfPNz62ZiDGKUbYyIPKA3BA2Jr?usp=sharing)

Έχουμε υποβάλλει στην Εθνική Υπηρεσία δύο νέες αιτήσεις για προγράμματα Erasmus+ για τη νέα χρονιά και αναμένουμε!

 

Erasmus with baseline pos ALL lang EL.finalEU flag cofunded left JPGΗ παρούσα δημοσίευση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος Erasmus+. Οποιαδήποτε πληροφορία ή απόψεις εκτίθενται σε αυτή την δημοσίευση είναι αποκλειστική ευθύνη του συγγραφέα. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και η Εθνική Μονάδα Συντονισμού Erasmus+ ΙΚΥ ουδεμία ευθύνη φέρουν για την οποιαδήποτε χρήση και αναδημοσίευση των πληροφοριών του.

Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2023-2024)



Λήψη αρχείου

Εκφοβισμός και Σχολικό Άγχος (Δράσεις Μαρτίου-Απριλίου)

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 29 230614ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ, ΓΥΜΝΑΣΤΡΙΑ:ΚΑΣΑΜΠΑΛΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ.

Δύο ομάδες προσπαθούν να περάσουν μέσα από τη λάβα ενός ηφαιστείου στη στεριά.

Κάθε ομάδα έχει δέκα πλακάκια που μπορούν να την πατήσουν και τρία άτομα, ένα που δεν μπορεί να μιλήσει, ένα τυφλό άτομο και ένα που έχει ένα πόδι. Αυτά τα τρία πρέπει να συνεργαστούν για να φτάσουν στη γη!

 

Η ΦΙΛΙΑ

Α1, Η φιλία, Δασκάλες: Θεοδώρα Μπατσή, Χριστιάνα Χωνιανάκη

Μιλήσαμε για τη φιλία και πόσο σημαντική είναι στις ζωές μας. Δημιουργήσαμε τις δικές μας ιστορίες, φτιάξαμε τις εικονογραφήσαμε και τις παρουσιάσαμε στους συμμαθητές μας!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μην τσαλακώνεις την καρδιά μουΑ2, Δασκάλες: : Κωνσταντίνα Τσιλιγκάκη, Βαρβάρα Καγκελίδου

Μου τσαλακώνεις την καρδιά μου όταν…

Συζητήσαμε με τα παιδιά ότι όταν κάποιος μας πληγώνει είναι σαν να μας τσαλακώνει την καρδιά.. κι εκείνη δεν μπορεί να γίνει όπως ήταν πριν.. Κάθε παιδί έγραψε στην καρδιά του πράγματα που τον πληγώνουν και ύστερα την τσαλάκωσε. Όταν προσπάθησε να την ισιώσει αυτή δεν μπόρεσε να γίνει όπως ήταν πριν!!

 

 

 

Violence is not the solution! Α2, Δασκάλες: : Κωνσταντίνα Τσιλιγκάκη, Βαρβάρα Καγκελίδου

Είδαμε ένα βίντεο για τη σχολική βία. Έχουμε μάθει ότι με τα χέρια μας μπορούμε να κάνουμε τόσα πολλά όμορφα πράγματα. Μπορούμε να ζωγραφίσουμε, να κάνουμε αγκαλιές, να παίξουμε μουσική, να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον κλπ. Τα χέρια δεν χρησιμοποιούν δύναμη, τα χέρια απλά αγαπούν..

 

 

 

 

 

 

the pyramid of behaviourΒ’2 Δάσκαλοι: Δήμητρα Παπαγεωργάκη, Βασίλης Μαρτσάκης

Η πυραμίδα της συμπεριφοράς

Ενώ συζητούσαμε γενικά για τις πυραμίδες που συναντάμε παντού γύρω μας (Food Pyramid, Real Monumental Pyramids, κ.λπ.) προσπαθήσαμε να καθορίσουμε έναν τρόπο να κατηγοριοποιήσουμε τη συμπεριφορά μας στα επίπεδα μιας πυραμίδας. Κάθε ζυγαριά (3 στον αριθμό) έχει διαφορετικό χρώμα (το χαμηλότερο επίπεδο είναι πράσινο, το μεσαίο είναι πορτοκαλί και το υψηλότερο είναι κόκκινο) και αφού παρουσιάσαμε περιπτώσεις συμπεριφοριστών σε μικρά χαρτιά, παίξαμε ένα παιχνίδι ως ομάδες όπου τα παιδιά έπρεπε να βάλουν τα χαρτιά τους στο σωστό επίπεδο της πυραμίδας αφού το συζητήσουν στην ομάδα τους

 

 

 

 

 

 

D3, B1Δ’3, Β’1 , Οι δασκάλες: Αποστολάκη Ελένη, Γιαπουτζοπούλου Σταυριανή, Μαρκάκη Μαριτίνα, Σαλαγάρα Μαρκέλλα

Οι μαθητές των τάξεων Δ3 και Β1 μαζεύτηκαν και, αφού συναντήθηκαν, κάθισαν σε κύκλο. Τους διαβάσαμε μια ιστορία με τίτλο «Η μέρα που έγινα και εγώ λύκος» από την Annick Masson. Είχαν μια χάρτινη καρδιά μπροστά τους και έπρεπε να την τσαλακώνουν ή να κόβουν ένα κομμάτι από αυτήν όποτε άκουγαν κάτι που προκαλούσε αρνητικά συναισθήματα. Ακολούθησε συζήτηση. Το συμπέρασμα της δραστηριότητας ήταν ότι: ”Τα σημάδια μένουν πάντα στην καρδιά… Είναι δύσκολο να τα ξεπεράσεις…”

 

 

D3

Δ’3, Σαλαγάρα Μαρκέλλα, Γιαπουτζοπούλου Σταυριανή

Αυτό απαντούν οι μαθητές μας σε αυτή την ερώτηση: Ποια είναι η πρώτη σας σκέψη, όταν ακούτε τη λέξη ”άγχος”;

 

 

 

 

 

 

 

 

d3Δ’3, Σαλαγάρα Μαρκέλλα, Γιαπουτζοπούλου Σταυριανή

Τα παιδιά έγραψαν στο σακίδιο ό,τι τους αγχώνει: υπευθυνότητα, συναισθήματα, σκέψεις, ανησυχίες…

Πάνω στα μπαλόνια έγραφαν ό,τι τους καταργεί και τους δίνει ενέργεια.

 

 

 

 

 

d3Δ’3, Σαλαγάρα Μαρκέλλα, Γιαπουτζοπούλου Σταυριανή

Παγκόσμια Ημέρα κατά της βίας και του εκφοβισμού. Δεν υπάρχει χώρος για βία σε ένα σχολείο. Δώσε το χέρι σου και κάνε φίλο!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

d3Δ’3, Σαλαγάρα Μαρκέλλα, Γιαπουτζοπούλου Σταυριανή

Διαβάσαμε το βιβλίο ”Οι νταήδες του βυθού και ο Ρομπέν των θαλασσών”. Ακολούθησε συζήτηση για το violonse, τον εκφοβισμό και πώς μπορούμε να τους αποτρέψουμε. Δραματοποιήσαμε την ιστορία. Γράψαμε φράσεις από το βιβλίο που μας άρεσαν και πρέπει να υιοθετήσουμε. Σκάμε μπαλόνια φωνάζοντας ταυτόχρονα: «Μίλα! Σπάσε τη σιωπή.

d3

Αντιμετωπίστε τους άλλους με τρόπο που θα θέλατε να σας φέρονται.

Σπάσε τη σιωπή!
Μιλώ!!! Ζητήσετε βοήθεια!
Σταμάτα, δεν είναι αστείο, δεν μου αρέσει αυτό που κάνεις.
Η βία γεννά βία
Ξυπνήστε τη δύναμή σας μέσα σας!!!
Όλοι έχουμε δύναμη.

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 30 004644Ε’3, Δάσκαλοι: Ψαρρού Μαρία, Αποστολίδης Χρήστος

Στόχοι:

ΟΜΑΔΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ Συνεργασία και οικοδόμηση εμπιστοσύνης

1) Καθιέρωση κανόνων ομάδας. Συζητήστε τι θα ήθελαν να δουν οι μαθητές για να νιώθουν άνετα και σεβασμό μέσα στην ομάδα. Πώς θα ήθελαν να αντιμετωπίζονται;

2) Οι μαθητές κάθονται σε κύκλο και ξεκινούν μια ιστορία. «Ξύπνησα και ήταν Σάββατο πρωί». Δώστε το τέλος μιας μπάλας νήματος σε έναν μαθητή και ζητήστε του να συνεχίσει την ιστορία λέγοντας τη δική του πρόταση. Στη συνέχεια ρίχνουν τη μπάλα του νήματος σε έναν συμμαθητή που θέλουν, ενώ κρατιούνται από το νήμα. Συνεχίστε μέχρι να τελειώσουν όλα τα παιδιά. Ζητήστε τους να παρατηρήσουν τον Ιστό και να σηκώσουν τα χέρια τους ψηλά.

3) Συζητήστε τις εντυπώσεις:

Τι ήταν δύσκολο για τους μαθητές;

Τι έπρεπε να κάνουν για να συνεργαστούν;

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 30 004928Ε’3, Δάσκαλοι: Ψαρρού Μαρία, Αποστολίδης Χρήστος

Στόχοι
Συνεργασία και οικοδόμηση εμπιστοσύνης
1. Απομνημόνευση ονομάτων και αλλαγή θέσεων. Οι μαθητές στέκονται σε κύκλο και λένε τα ονόματά τους ένας-ένας. Ο δάσκαλος φωνάζει ένα όνομα και αυτός ο μαθητής μετακινείται σε ένα νέο σημείο στον κύκλο. Το παιχνίδι συνεχίζεται έως ότου όλοι έχουν μετακινηθεί τουλάχιστον μία φορά.
2. Εργασία σε ζευγάρια με αντίθετες λέξεις. Οι μαθητές ζευγαρώνουν και λαμβάνουν κάρτες με ζεύγη αντίθετων λέξεων. Κάθε ζευγάρι παίρνει μια μαργαρίτα με θέματα γραμμένα στα πέταλα που θέλουν να συζητήσουν. Κάθε ζευγάρι μοιράζεται τις απόψεις του και ο δάσκαλος τις καταγράφει.
3. Σχέδιο με πλάτη με πλάτη. Οι μαθητές κάθονται σε μια σειρά, ο ένας πίσω από τον άλλο. Ο δάσκαλος δείχνει μια εικόνα στον τελευταίο μαθητή στη σειρά, ο οποίος σχεδιάζει την εικόνα στο πίσω μέρος του ατόμου που βρίσκεται μπροστά του. Ο στόχος είναι η εικόνα να φτάσει άθικτη στο πρώτο άτομο στη σειρά.
4. Συζήτηση. Οι μαθητές συζητούν τη δραστηριότητα και μοιράζονται τις σκέψεις τους για το πώς πήγε. Πρόσθετες σημειώσεις: Ο δάσκαλος μπορεί να προσαρμόσει τη δυσκολία των δραστηριοτήτων με βάση την ηλικία και το επίπεδο των μαθητών. Οι δραστηριότητες μπορούν να προσαρμοστούν σε διαφορετικά στυλ μάθησης και προτιμήσεις. Ο δάσκαλος μπορεί να χρησιμοποιήσει τις δραστηριότητες για να προωθήσει τις δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας και επίλυσης προβλημάτων.

Erasmus with baseline pos ALL lang EL.final

 

Erasmus+ για την καταπολέμηση του παιδικού άγχους και της ψυχικής ενδυνάμωσης μέσω της φιλαναγνωσίας

Κατά το χρονικό διάστημα 16 – 22 Απριλίου 2024 είχαμε τη χαρά να υποδεχθούμε και να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας την εξαιρετική συγγραφέα και δασκάλα Γιώτα Διάκου από το Δημοτικό Σχολείο Περνέρα Λευκωσίας Κύπρου! Η συγγραφέας εκπαιδευτικός επισκέφτηκε το σχολείο μας στα πλαίσια Προγράμματος Erasmus+ KA1 για Ανάθεση καθηκόντων διδασκαλίας. Μια μαγική εβδομάδα γεμάτη με “μαθήματα” φιλαναγνωσιας στις Α’, Β’ και Γ’ ταξεις. Θέματα τα οποία αναπτύχθηκαν ήταν η ενδυνάμωση του κοινωνικού εαυτού, η διαχείριση συναισθημάτων, η αντιμετώπιση του παιδικού άγχους και η ανάπτυξη ενσυναίσθησης. Μια μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία γεμάτη φιλαναγνωσία για τους μαθητές μας! Μέσα από τη λογοτεχνία παιδιά και εκπαιδευτικοί γνωριστήκαμε, συνεργαστήκαμε, ανταλλάξαμε ιδέες και καλές πρακτικές, μοιραστήκαμε συναισθήματα και ανακαλύψαμε πώς τα βιβλία μπορούν να μας ενώνουν!!

Η αποδοχή της πρότασης του κυπριακού σχολείου για τη φιλοξενία της κ. Διάκου στο σχολείο μας έγινε με μεγάλο ενθουσιασμό από το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου μας, καθώς μεταξύ των άλλων, εξυπηρετούσε απόλυτα τους στόχους των σχεδίων δράσης για την ανάπτυξη της κοινωνικής μάθησης και της ψυχικής ανθεκτικότητας και για την καταπολέμηση του παιδικού άγχους και του σχολικού εκφοβισμού του δικού μας προγράμματος Erasmus+ KA1 «Η Εκπαίδευση σε ένα Μεταπανδημικό Σχολείο».

Ευχαριστούμε όλους τους υπέροχους ανθρώπους που συνέβαλαν σε αυτή τη μοναδική εμπειρία για τους μαθητές μας, τις διευθύνσεις των δυο σχολείων και φυσικά την κ. Γιώτα Διάκου, που επέλεξε να επισκεφτεί το σχολείο μας και την κ. Ασπασία Μπουλαματση των εκδόσεων Βιβλιοσκόπιο – Biblioscopio Books για την αμέριστη υποστήριξη της.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 02 194116 Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 02 195829 Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 02 195905 Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 02 200009 Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 02 200125 Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 02 200257 Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 02 200827

Erasmus with baseline pos ALL lang EL.final

Θεατρική παράσταση “Η πόλη των χαμένων ρομπότ”

Tη Δευτέρα 1/4 και την Τρίτη 2/4 οι μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Η πόλη των χαμένων ρομπότ” που έγραψαν και σκηνοθέτησαν οι Φώτης Δούσος και  Αλέξανδρος Ράπτης σε παραγωγή «HippoTheatreGroup».  Η παιδική θεατρική παράσταση «Η Πόλη των Χαμένων Ρομπότ» είναι ένα φουτουριστικό παραμύθι για παιδιά. Το έργο αφηγείται την ιστορία ενός ρομπότ που ανακαλύπτει τον εαυτό του, διεκδικεί όχι μόνο την ελευθερία του, αλλά και ένα καλύτερο μέλλον από το προδιαγεγραμμένο και γίνεται πηγή έμπνευσης για τα υπόλοιπα υπόδουλα ανθρωποειδή.

Τα παιδιά μας το διασκέδασαν, συμμετείχαν ενεργά στην παράσταση και στο τέλος χάρισαν το πιο δυνατό τους χαμόγελο και το πιο ζεστό τους χειροκρότημα στις ηθοποιούς.

εικόνα Viber 2024 04 01 18 54 10 719εικόνα Viber 2024 04 01 20 34 57 401εικόνα Viber 2024 04 01 20 34 57 757εικόνα Viber 2024 04 01 20 34 58 226εικόνα Viber 2024 04 01 20 34 58 463εικόνα Viber 2024 04 01 20 34 58 697εικόνα Viber 2024 04 01 20 34 58 917εικόνα Viber 2024 04 01 20 34 59 162εικόνα Viber 2024 04 01 20 34 59 613εικόνα Viber 2024 04 01 20 35 00 063

Ώρες επικοινωνίας με τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ –

14 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ

2023-2024

1. ΑΛΕΞΙΟΥ ΜΑΡΙΑ (ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΑ)
ΔΕΥΤΕΡΑ 9:00 – 9:40
ΤΕΤΑΡΤΗ 12:35 – 13:15
2. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΚΟΣΜΑΣ (ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ)
ΠΕΜΠΤΗ 11:30 – 11:45
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11:30 – 11:45
3. ΑΝΔΡΕΔΑΚΗ ΑΡΓΥΡΩ (ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΑ)
ΔΕΥΤΕΡΑ 9:00 – 9:40
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9:40 – 10:00
4. ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ ΔΑΝΑΗ (ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8:15 – 11:30
5. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΘΩΜΑΗ (ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10:00 – 10:45
6. ΚΑΣΑΜΠΑΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ (ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ)
ΠΕΜΠΤΗ 9:00 – 9:40 (κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10:00 –  10:45
7. ΚΟΥΦΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ (ΠΕ.86 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ)
ΤΡΙΤΗ 9:00 – 9:40
ΤΕΤΑΡΤΗ 9:00 – 9:40
8. ΜΑΡΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ (ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΑ)
ΤΡΙΤΗ 11:30 – 11:45
9. ΠΛΟΥΜΙΣΤΑΚΗ ΜΑΡΙΑ (ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ)
ΔΕΥΤΕΡΑ 9:00 – 9:40
ΤΕΤΑΡΤΗ 9:00 – 9:40
10. ΣΙΔΕΡΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ (ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΑ)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10:00 – 10:45
11. ΤΖΩΡΤΖΙΝΑΚΗ ΕΥΘΥΜΙΑ (ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ)
ΔΕΥΤΕΡΑ 9:00 – 9:40
ΤΡΙΤΗ 11:45 – 12:25
12. ΤΣΑΓΛΙΩΤΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ)
ΤΕΤΑΡΤΗ 8:15 – 9:00 (κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9:00 – 9:40 (κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας)
13. ΤΣΙΚΡΙΚΩΝΗ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ (ΠΕ91.01 ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ)
ΔΕΥΤΕΡΑ 10:00 – 10:45
ΠΕΜΠΤΗ 9:00 – 9:40

Το Ευ Ζειν και η Ψυχική Ανθεκτικότητα των μαθητών μας (Δράσεις Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου)

Οι μαθητές του 14ου Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου χρησιμοποιούν το mindfulness στην τάξη… (Κλικ στην εικόνα για να παίξει το βίντεο)

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 29 221739

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 29 222342Α1, Δασκάλες : Θεοδώρα Μπατσή και Χριστιάνα Χωνιανάκη

“Η μπουγάδα της ευτυχίας”

Διαβάσαμε το βιβλίο «Το Φλαφ της ευτυχίας» της Μαρίνας Γιώτη και συζητήσαμε για την ευτυχία ως επιλογή. Μετά ζωγραφίσαμε τις ευτυχισμένες μας στιγμές!

 

The power of yet - We haven't accomplished it YET

Α1, Δασκάλες : Θεοδώρα Μπατσή και Χριστιάνα Χωνιανάκη

Yeti, η δύναμη του ακόμα

Διαβάσαμε το βιβλίο «Yeti, η δύναμη του ακόμα» της Μαρίνας Γιώτη, συζητήσαμε για την εσωτερική μας δύναμη και ζωγραφίσαμε το δικό μας εσωτερικό yeti και τη φωνή του…

 

 

 

 

 

Take the rensponsibilityΑ1, Δασκάλες : Θεοδώρα Μπατσή και Χριστιάνα Χωνιανάκη

Οι μικροί μας μαθητές μαθαίνουν τον τρόπο να αναλαμβάνουν την ευθύνη. Μαθαίνουν να παραδέχονται τα λάθη τους και να ζητούν συγγνώμη για αυτά. Όταν κάνουν ένα ψεύτικο, παίρνουν μια καρδιά που τους θυμίζει το λάθος τους και να μην το επαναλάβουν.

 

 

 

 

 

 

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 29 222708

Α1, Δασκάλες : Θεοδώρα Μπατσή και Χριστιάνα Χωνιανάκη

Φύλακες Άγγελοι

Ήμασταν οι μυστικοί φύλακες άγγελοι των συμμαθητών μας και ήταν πολύ διασκεδαστικό!!

 

 

“Isichoulinia”Α1, Δασκάλες : Θεοδώρα Μπατσή και Χριστιάνα Χωνιανάκη

Τα «Ησυχουλίνια»

Τα «Ησυχουλίνια» («μικρά ήσυχα πλάσματα») βοηθούν τους μαθητές μας να μένουν ήσυχοι κατά τη διάρκεια της ημέρας, καθώς ο καθένας θέλει να τον επιλέξουν για να καθίσουν μαζί του στο θρανίο και να τον συνοδεύσουν στο σπίτι του. Οι μαθητές προσπαθούν να μην είναι θορυβώδεις, γιατί αυτά τα μικρά πλασματάκια φοβούνται τον θόρυβο.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The backpack of resilience

 

Α2, Δασκάλες: Κωνσταντίνα Τζιλιγκάκη, Βαρβάρα Καγκελίδου

Το σακίδιο της ανθεκτικότητας

Τα παιδιά τοποθέτησαν όλα τα πράγματα που τα βοηθούν να γίνουν πιο ανθεκτικά και να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες που τα αντιμετωπίζουν. Τους δόθηκε ένα φύλλο χαρτιού Α4, ένα σακίδιο και είτε ζωγράφισαν είτε έγραψαν λέξεις, φράσεις ή προτάσεις (π.χ. περπάτημα στην παραλία, παιχνίδι με φίλους ή ένα κατοικίδιο, μια αγκαλιά, μιλώντας με αδέρφια κ.λπ.).

 

 

 

 

 

 

 

Classmates' secret guardian angels!Α2, Δασκάλες: Κωνσταντίνα Τζιλιγκάκη, Βαρβάρα Καγκελίδου

Οι «φύλακες»

Η δασκάλα δημιουργεί ομάδες των τριών μαθητών. Οι μαθητές δεν χρειάζεται να γνωρίζουν την ομάδα στην οποία ανήκουν. Οι «φύλακες» πρέπει να βοηθούν κρυφά τους μαθητές που προστατεύουν χωρίς να αποκαλύπτονται ή να κάνουν υπερβολικές ενέργειες. Στο τέλος της εβδομάδας, ο δάσκαλος ζητά από τα παιδιά να αναλογιστούν την εμπειρία τους, ζωγραφίζοντας σε χαρτί.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 29 223915Α2, Δασκάλες: Κωνσταντίνα Τζιλιγκάκη, Βαρβάρα Καγκελίδου

Αφήστε τον φόβο σας να πετάξει μακριά

Τα παιδιά ζωγράφισαν ή έγραψαν τους φόβους ή τις φοβίες τους σε ένα κομμάτι χαρτί. Στη συνέχεια, φύσηξαν ένα μπαλόνι και πάνω του κόλλησαν όλα τα χαρτάκια που είχαν γράψει. Στη συνέχεια απελευθέρωσαν μπαλόνια.

 

 

Little Quiet CreaturesΒ3, Δάσκαλοι: Δήμητρα Παπαγεωργάκη, Βασίλειος Μαρκάκης

Μικρά ήσυχα πλάσματα

Καθιερώσαμε μια νέα μέθοδο για να κρατάμε τους μαθητές μας ήσυχους και συγκεντρωμένους: Κάθε παιδί έφτιαξε το Μικροσκοπικό του Ήσυχο Πλάσμα και είχε την ευθύνη να το φροντίσει. Αυτά τα μικρά πλάσματα δεν αντέχουν τον θόρυβο και κάθε φορά που κάποιος έκανε θόρυβο, το πλάσμα του πρέπει να ξαναβγεί στο ήσυχο μέρος/σπίτι του (βάζο). Φυσικά τα παιδιά είχαν μια ευκαιρία το καθένα να κρατήσει το πλάσμα τους μαζί τους!

 

 

 

 

 

 

 

Δ3, Δασκάλες: Μαρκέλλα Σαλαγάρα, Σταυριανή Γιαπουτζοπούλου

Η σκάλα της φιλίας

Πατάω στη σκάλα της φιλίας και συνεχίζω. Οι φίλοι μου με στηρίζουν στις ευτυχισμένες και δύσκολες στιγμές μου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The grapes of emotionsΔ3, Δασκάλες: Μαρκέλλα Σαλαγάρα, Σταυριανή Γιαπουτζοπούλου

Τα σταφύλια των συναισθημάτων

Μιλήσαμε για θετικά και αρνητικά συναισθήματα. Πώς διαχειρίζομαι τα αρνητικά συναισθήματα; Τι πρέπει να κάνω για να το αλλάξω; Ζωγραφίσαμε συναισθήματα σε ρίγες και φτιάξαμε τσαμπιά σταφύλια.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 29 225025

Δ3, Δασκάλες: Μαρκέλλα Σαλαγάρα, Σταυριανή Γιαπουτζοπούλου

Οι μικροί μας Πικάσο

Συζητήσαμε πώς εκφράζω συναισθήματα μέσα από την τέχνη (μουσική, χορός, ζωγραφική). Έγινε αναφορά στη μπλε περίοδο του Πικάσο. Μιλήσαμε για αυτόν. Τα παιδιά επηρεάστηκαν από τον κυβισμό, ζωγράφισαν και έγραψαν πώς ένιωσαν εκείνη τη στιγμή.

 

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 29 222708 1Ε’3, Χρήστος Αποστολίδης, Μαρία Ψαρρού

Στόχος της δραστηριότητας είναι να βοηθήσει τους μαθητές να γνωριστούν μεταξύ τους, να ενθαρρύνει την εξοικείωση και την εμπιστοσύνη μεταξύ τους. Στην αρχή οι μαθητές γράφουν το όνομά τους στο flip chart, σχηματίζοντας ένα σταυρόλεξο και αναφέρουν από πού πήραν το όνομά τους και αν έχει ψευδώνυμα. Στη συνέχεια, έχουν μια θέση που σχηματίζει έναν κύκλο και καλούνται να αλλάξουν θέση μόνο όταν πληρούν ορισμένες συγκεκριμένες απαιτήσεις. Για παράδειγμα «οι μαθητές που φορούν λευκά παπούτσια κάθονται στη δεξιά πλευρά του κύκλου» δημιουργώντας μια χαρούμενη ατμόσφαιρα. Τέλος, οι μαθητές πρέπει να συμπληρώσουν την πρόταση «Αυτό που μου άρεσε περισσότερο σήμερα ήταν…».

 

Vase of conversationΣΤ1, Δασκάλες : Ανδρομάχη Σαπουνζή και Χριστιάνα Χωνιανάκη

Τα βάζα της συνομιλίας

Αυτά είναι τα βάζα της συνομιλίας. Το ένα βάζο ονομάζεται «πες κάτι καλό», στο οποίο οι μαθητές γράφουν σε χαρτί ευχάριστα πράγματα του σχολείου που τους κάνουν χαρούμενους και το άλλο ονομάζεται «Το βάζο της συζήτησης», στο οποίο οι μαθητές γράφουν κάτι που τους έχει ανησυχήσει. τους στο σχολείο. Αυτά τα βάζα ανοίγουν μια φορά την εβδομάδα και μιλάμε για αυτά.
Την δραστηριότητα αυτή πραγματοποίησαν οι δασκάλες Ανδρομάχη Σαπουνζή και Χριστιάνα Χωνιανάκη.

 

 

 

 

Erasmus with baseline pos ALL lang EL.final