ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ

Έρχονται Χριστούγεννα! Η πιο όμορφη γιορτή του χρόνου! Και τα ξωτικά μας, τα παιδιά της Α΄και Β΄τάξης, σας προσκαλούν να τα απολαύσετε- με τη βοήθεια των δασκάλων τους, κ. Μινάρδου Εύης, Πιτσογιάννη Αρετής και Δημουλά Ηλέκτρας αλλά και των εμψυχωτών του Συλλόγου Τέχνης και Πολιτισμού « Ο Σταθμός της Χαράς»- σε ένα θεατρικό δρώμενο, πρωτότυπο παραμύθι περιπέτειας με τίτλο « Ο Ζαβολιάρης των Χριστουγέννων», μέσα από το οποίο βιώνουν μηνύματα αγάπης, σεβασμού και αλληλεγγύης.

Σας περιμένουμε λοιπόν την Πέμπτη 19/12/2024 και ώρα 18.30 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας για να ζήσουμε όλοι και όλες την περιπέτειά τους!

Ο Διευθυντής                                             Ο Σύλλογος Διδασκόντων

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΚΑΝ…

Με προτροπή της καθηγήτριας των Εικαστικών του σχολείου μας, κυρίας Κεφάλα Μαρίας, κάθε μαθητής και μαθήτρια αφιέρωσε μια ζωγραφιά του/της για το πώς ονειρεύεται τον νέο χρόνο που έρχεται, κι έτσι απέκτησε το δικό του /της ημερολόγιο του 2025. Δείγμα μιας τέτοιας δουλειάς η παρακάτω εικόνα: 

1000010897