ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ-ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Αγαπητά μας παιδιά και αγαπητοί γονείς,

Σε καθεστώς τηλεκπαίδευσης επιστρέφουν όλοι οι μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Αττική, καθώς το λεκανοπέδιο μπαίνει σε αυστηρότερο καθεστώς μέτρων από το πρωί της Πέμπτης. Η αναστολή λειτουργίας των σχολείων θα διαρκέσει έως τις 28 Φεβρουαρίου.

Τα μαθήματα θα γίνονται το πρωί για τους μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου, ενώ οι μαθητές του δημοτικού θα παρακολουθούν τα μαθήματα μεσημεριανές ώρες.

Μπορείτε να ενημερωθείτε για το ωράριο και το πρόγραμμα στο παρακάτω αρχείο.

Καλή δύναμη, με υγεία πρωτίστως, και καλή μας αντάμωση στο σχολείο που τόσο αγαπάμε όλες κι όλοι,

για να ξανασμίξουμε τις καρδιές και τα χαμόγελά μας!

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ