ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Εμβόλια κατά της COVID-19. Ενημερώνομαι, Αποφασίζω»

Tο διαδικτυακό σεμινάριο που διοργανώνεται από τις Δ/νσεις Αθμιας & Βθμιας Δ΄ Αθήνας απευθύνεται και στους γονείς /κηδεμόνες που επιθυμούν να το παρακολουθήσουν.

Για τη συμμετοχή σας δεν απαιτείται προεγγραφή. Αρκεί να ακολουθήσετε τον σύνδεσμο της διαδικτυακής πλατφόρμας που θα σας στείλουμε τις επόμενες ημέρες και ο οποίος θα σας γνωστοποιηθεί από το σχολείο που φοιτά το/α παιδί/ά σας.


Λήψη αρχείου