ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Α’ ΤΡΙΜΗΝΟΥ

Αγαπητοί μας γονείς των μαθητών και μαθητριών των  Γ’, Δ’, Ε’ και Στ’ τάξεων,

Εντός των ημερών θα λάβετε ηλεκτρονικά, στη διεύθυνση του email που επικοινωνείτε με το σχολείο, τη βαθμολογία του α’ τριμήνου των παιδιών σας/μας.

Οι έλεγχοι προόδου Α’ τριμήνου θα παραδοθούν στις μαθήτριες/στους μαθητές και σε έντυπη μορφή (εσώκλειστοι σε φάκελο), όταν (με το καλό) επιστρέψουμε στο σχολείο μας.

Οι εκπαιδευτικοί της Α΄ και Β΄ τάξης θα ενημερώνουν μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ή μέσω τηλεδιάσκεψης τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών για την πρόοδό τους.

Σας ευχαριστούμε και ευχόμαστε “Καλές γιορτές με υγεία κι αγάπη”.

                                           Η Δ/ΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ