Εκδηλώσεις σχολείου 2 Δεκεμβρίου
Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2024
Η εβδομάδα αυτή είναι αφιερωμένη στην αναπηρία! Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ατόμων με ειδικές ανάγκες, η εκπαιδευτικός του τμήματος ένταξης σε συνεργασία με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας οργανώνει δράσεις ευαισθητοποίησης για την αποδοχή της διαφορετικότητας! Σήμερα πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τις δασκάλες της Α’ και Β’ τάξης το πρόγραμμα: “Η βαλίτσα των γενναίων ” Οι μικροί μαθητές ανέλαβαν δράση για να βοηθήσουν τους 4 σωματοφύλακες ναι ελευθερώσουν τη φυλακισμένη πριγκίπισσα! Αφού κατάφεραν να περάσουν από όλες τις δοκιμασίες, να συναρμολογήσουν το άλμπουμ της γοργόνας, να ταΐσουν το λιοντάρι και να βοηθήσουν τον νάνο να περάσει κάτω από τα εμπόδια…βγήκαν νικητές, όλοι μαζί, μια αγκαλιά!
Εκδηλώσεις σχολείου 3 Δεκεμβρίου
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ατόμων με ειδικές ανάγκες, η δασκάλα του τμήματος ένταξης σε συνεργασία με τους δασκάλους όλων των τάξεων και των ειδικοτήτων οργάνωσαν μια δράση συνεκπαίδευσης με τους μαθητές του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Δράμας. Με πολλή αγάπη οι μητέρες των μαθητών της Ε τάξης του σχολείου μας ετοίμασαν πλούσιο μπουφέ με νόστιμα χριστουγεννιάτικα εδέσματα και παραδοσιακή βαρβάρα! Αφού γνωριστήκαμε με τους μαθητές του ειδικού σχολείου μέσα από παιχνίδι γνωριμίας, ανταλλάξαμε δώρα αγάπης και γίναμε όλοι μια αγκαλιά ! Παίξαμε κρυμμένο θησαυρό, λύσαμε γρίφους, περάσαμε από διάφορες δοκιμασίες και τελικά καταφέραμε να ανακαλύψουμε τον πιο μεγάλο θησαυρό , το σύνθημα ” Όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα!” που μας οδήγησε τελικά στο ξύλινο γεμάτο καραμέλες μπαούλο! Αυτή η δράση θα μας μείνει αξέχαστη!
Εκδηλώσεις σχολείου 5 Δεκεμβρίου
Την Πέμπτη φιλοξενήσαμε στο σχολείο μας μαθητές της Α γυμνασίου από το ΕΝΕΕΓΥΛ Δράμας! Η δασκάλα του τμήματος ένταξης σε συνεργασία με τον δάσκαλο της Στ’ τάξης οργάνωσαν ένα ταξίδι στον κόσμο των αισθήσεων. Παίξαμε παιχνίδια ενσυναίσθησης και φτιάξαμε χειροποίητες χριστουγεννιάτικες κάρτες ! Η ομορφιά των Χριστουγέννων πλημμύρισε τις καρδιές μας και όλοι μαζί σκορπίσαμε το μήνυμα ” Σπείρε αγάπη … για να μοσχοβολάει ο τόπος”
Τάξεις Α,Β,Ε,ΣΤ με το ΚΕΠΕΑ Φιλίππων στον αρχαιολογικό χώρο Φιλίππων..
Καραβάκια για το έθιμο της Αγίας Βαρβάρας .
Γιορτή Πολυτεχνείου
Με αφορμή τον εορτασμό του Πολυτεχνείου, οι μαθητές της Στ’ του σχολείου μας οργάνωσαν κουκλοθεατρική παράσταση με τίτλο: “Η Ντενεκεδούπολη”,της Ευγενίας Φακίνου. Η συγγραφέας λίγο μετά το τέλος της Χούντας, το 1975, παρουσίασε στο κοινό την “Ντενεκεδούπολη” στο θέατρο της οδού Κεφαλληνίας στην Κυψέλη και αργότερα στο Θέατρο Στοά στου Ζωγράφου και στο χώρο του κινηματογράφου Φιλίπ. Τα ζητήματα που θίγει στην “Ντενεκεδούπολη” είναι κατά βάση η εξουσία του μεγάλου προς τον μικρό, οι ταξικές διαφορές, η δωρεάν εκπαίδευση και η μετανάστευση, θεματολογία πρωτοποριακή για εκείνη την εποχή. Σε συνεργασία με τον δάσκαλο της Στ’ τάξης, τον εικαστικό, τη μουσικό και τη δασκάλα του τμήματος ένταξης, τα παιδιά οργάνωσαν εργαστήριο κατασκευής κούκλας, έκαναν πρόβες και παρουσίασαν στους μαθητές όλου του σχολείου μια υπέροχη κουκλοθεατρική παράσταση αναδεικνύοντας την αξία της δημοκρατίας και της ελευθερίας! Η ομαδικότητα, η συνεργασία και η χαρά γέμισαν την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου μας! Συγχαρητήρια στα παιδιά μας!








































































