Αρχεία ανά ημέρα: 20 Ιουνίου 2022

Εκδήλωση Δ1 και Δ2

Την Τρίτη 14 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η αποχαιρετιστήρια γιορτή της Δ1 και Δ2 τάξης με πρωταγωνιστές τους μαθητές. Τη γιορτή επιμελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί: Γκουγκουσίδου Ειρήνη και Κουτσοβασίλη Μάρθα Μπόλωση Χρυσάνθη Συγχαρητήρια!

Δημοσιεύθηκε στη Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκδήλωση Δ1 και Δ2