ΕΓΓΡΑΦΕΣ Σχολικού έτους 2024-2025

Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από τις 0103-2024 έως τις 2003-2024

Εγγράφονται μαθητές/τριες ,γεννημένοι/ες το 2020

 

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Α. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ :

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ

 

ΒΗΜΑΤΑ

1. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ ) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του. Συμπληρώνετε την ηλεκτρονική αίτηση και κάνετε υποβολή.

2. Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης , οι

γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα.

Μετά την οριστική υποβολή της αίτησης, θα πάρετε τηλέφωνο στο νηπιαγωγείο για να κλείσουμε ραντεβού για να προσκομίσετε τα παραστατικά

ΟΛΟΗΜΕΡΟΥΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων .

 

 

ΟΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

( αναγράφονται οι οδοί που εξυπηρετούνται από το 141 Νηπιαγωγείο Αθηνών).

ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ 155-163, 158-162
ΑΓΧΙΑΛΟΥ 8-ΤΕΛΟΣ, 9-ΤΕΛΟΣ
ΑΘΑΜΑΝΙΑΣ 1-9 , 2-12
ΑΜΦΙΑΡΑΟΥ 166-184 , 163-209
ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ 191-201 , 208-218
ΑΡΑΧΘΟΥ ΟΛΗ
Β.ΗΠΕΙΡΟΥ 135-ΤΕΛΟΣ , 122-130
ΓΕΡΑΚΙΟΥ 2 εως 30
ΔΑΜΑΣΚΙΟΥ ΟΛΗ
ΔΟΡΔΟΥ ΟΛΗ
ΔΡΑΜΑΣ 84 – 120, 85 – 117
ΔΥΡΟΥ ΟΛΗ
ΔΩΔΩΝΗΣ 77 – 109, 56-108
ΕΥΑΛΚΙΔΟΥ 22 – 40,
ΙΣΙΔΩΡΟΥ 65 – ΤΕΛΟΣ, 66 – 72
ΙΣΜΗΝΗΣ 94 – ΤΕΛΟΣ , 87-ΤΕΛΟΣ
ΚΡΕΟΝΤΟΣ 128 -166, 119 -149
ΠΡΕΒΕΖΗΣ 71 – ΤΕΛΟΣ , 72 – ΤΕΛΟΣ
ΣΕΠΟΛΙΩΝ 49 – 57
ΡΟΔΟΥ 195 – ΤΕΛΟΣ
ΦΙΛΙΠΠΟΥΠΟΛΕΩΣ ΟΛΗ
 

 

 

 

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Ενημερωτική επιστολή προς τους γονείς

Σχολικό έτος: 2023-2024

Αγαπητοί γονείς,

Στα πλαίσια του προγράμματος «Ενίσχυση και ενδυνάμωση της κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης και ανθεκτικότητας των μαθητών μέσω του θεσμού ψυχολόγου και του κοινωνικού λειτουργού» του Υπουργείου Παιδείας, θα ήθελα να σας ενημερώσω για την τοποθέτηση μου ως Κοινωνική λειτουργός (ΠΕ30) στις εξής σχολικές μονάδες: 115ο ΝΗΠ, 140ο ΝΗΠ,61ο ΝΗΠ, 141ο ΝΗΠ και 130ο ΝΗΠ Αθηνών. Στα παραπάνω νηπιαγωγεία θα βρίσκομαι μια φορά την εβδομάδα όπως ορίζεται στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί και παραδοθεί στους Διευθυντές των σχολικών μονάδων.

Σύμφωνα με το ΦΕΚ (Τεύχος B’ 5262/30.08.2023) τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες του κοινωνικού λειτουργού αναφέρονται παρακάτω:

Παροχή ψυχοκοινωνικής υποστήριξης, ενημέρωσης και συμβουλευτικής καθοδήγησης. δημιουργώντας ένα ασφαλές σχολικό περιβάλλον.

Ενθάρρυνση συνεργασίας των γονέων με τους εκπαιδευτικούς, λειτουργώντας ως συνθετικός κρίκος του σχολείου και της οικογένειας. Όπου κρίνεται απαραίτητη η παροχή υποστήριξης, διαμεσολάβησης και τη διασύνδεσης αυτής με τους κατάλληλους φορείς.

Συμπερίληψη των μαθητών, των εκπαιδευτικών, αλλά και των οικογενειών τους στις προτεινόμενες ενημερωτικές ενέργειες και δράσεις προσομοίωσης.

Ευαισθητοποίηση, ενημέρωση, αντιμετώπιση ζητημάτων όπως: σχολικός εκφοβισμός, διαδίκτυο, εξαρτήσεις, διαφορετικότητα, περιθωριοποίηση, αποκλεισμός κλπ. Επιπλέον, ο ρόλος των ψυχολόγων και των κοινωνικών λειτουργών θα είναι ανιχνευτικός, ενημερωτικός, υποστηρικτικός, διαμεσολαβητικός.

Έμφαση στην ταξινόμηση των προτεραιοτήτων με βάση τις ανάγκες, υποστηρίζοντας σε ατομικό, ομαδικό και κοινωνικό επίπεδο όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας.

Ενημέρωση και ευαισθητοποίησή του Συλλόγου Διδασκόντων σε θέματα σχεσιο-δυναμικής και κοινωνικής συνδιαλλαγής της ομάδας-τάξης, επικοινωνίας με τους/τις μαθητές/τριες, καθώς και σχέσεων λειτουργικής συνεργασίας στη σχολική κοινότητα, μέσω εισηγήσεων, διαθεματικών- βιωματικών σεμιναρίων, ομαδικής συμβουλευτικής και ατομικών συναντήσεων ψυχοκοινωνικής ενδυνάμωσης.

Καθοδήγηση γονέων που αντιμετωπίζουν δύσκολες καταστάσεις (πχ διαζύγιο, οικονομικά προβλήματα, σοβαρές ασθένειες) και διασύνδεση με αρμόδιες υπηρεσίες παροχής βοήθειας

Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων πρόληψης και προαγωγής της σωματικής, ψυχοσυναισθηματικής υγείας και προστασίας των μαθητών.

Συνεργασία με φορείς όπως αρμόδια υπουργεία, τοπικές αρχές, υπηρεσίες υγείας και πρόνοιας, συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, φυσικά πρόσωπα και ομάδες που έργο τους είναι η προστασία του πολίτη.

Σχεδιασμός διαθεματικών και βιωματικών δραστηριοτήτων αξιοποιώντας την υπάρχουσα γνώση και εμπειρία, προωθώντας ταυτόχρονα σύγχρονες πρακτικές, όπως ενδεικτικά εργαστήρια, παιχνίδια ρόλων, εξ αποστάσεως εφαρμογές, κ.ά.

Θα ήθελα να επισημάνω ότι ο ρόλος του Κοινωνικού Λειτουργού δεν είναι επικριτικός.

Όλοι οι εξυπηρετούμενοι, αντιμετωπίζονται ισότιμα, με σεβασμό και εχεμύθεια, ανεξαρτήτως εθνικότητας, θρησκεύματος, φύλου κλπ

Οι γονείς που επιθυμούν να επικοινωνήσουν μαζί μου μπορούν να καλέσουν στο τηλέφωνο του εκάστοτε σχολείου από τις 8.00 έως και τη 13.00. Όλες οι συναντήσεις θα πραγματοποιούνται σε χώρο του σχολείου όπου θα τηρείται το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων, σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας των Κοινωνικών Λειτουργών.

Με εκτίμηση

Πουρνάρα Ευανθία

Κοινωνική λειτουργός

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2023 – 2024

Το Σχέδιο Δράσης που αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε τον παρόν σχολικό έτος στη σχολική μας μονάδα περιλαμβάνεται στον άξονα: Διδασκαλία μάθηση και αξιολόγηση και έχει τον τίτλο:

“Ταξιδεύοντας στον μαγικό κόσμο των βιβλίων μέσα από την δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου”. 

Στόχος του Σχεδίου Δράσης είναι η αναβάθμιση της σχολικής βιβλιοθήκης, η άρρηκτη σύνδεσή της με την εκπαιδευτική διαδικασία και η ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας στους μαθητές.

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Στο Νηπιαγωγείο μας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2023-2024 αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε Εργαστήρια Δεξιοτήτων τα οποία αφορούν τις παρακάτω θεματικές ενότητες.

  1. Ζω καλύτερα – Ευζην. Θέμα: Διατροφή – Τίτλος: “Η κυρά Διατροφή και οι φίλοι της”.
  2. Φροντίζω το Περιβάλλον. Θέμα: Οικολογική Συνείδηση – Τίτλος: “Άνθρωποι και ζώα φίλοι παντοτινοί”.
  3. Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη. Θέμα: Ανθρώπινα Δικαιώματα (Το δικαίωμα της οικογένειας) – Τίτλος: “Η μοναδική μου οικογένεια”.
  4. Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία: Θέμα: STE(A)M / Εκπαιδευτική Ρομποτική – Τίτλος: “Τρέχει τρέχει το νερό” (Κύκλος νερού).

Η υλοποίηση των παραπάνω εργαστηρίων στοχεύει στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα στα νήπια. Οι βασικές κατηγορίες στις οποίες διακρίνονται οι δεξιότητες είναι οι εξής: α) δεξιότητες μάθησης (κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, συνεργασία, επικοινωνία), β) δεξιότητες αλφαβητισμού, ψηφιακού εγγραμματισμού, γ) δεξιότητες ζωής (ευελιξία, ανάληψη πρωτοβουλίας, ηγεσία, παραγωγικότητα).  Τα εκπαιδευτικά σενάρια που δημιουργήθηκαν διακρίνονται για την διεπιστημονικότητα και για τη διαθεματικότητα των δραστηριοτήτων και δράσεων και πέρα από την καλλιέργεια των δεξιοτήτων Μάθησης του 21ου αιώνα, προωθούν την αυτονομία των μαθητών, την κοινωνικοποίησή τους και την ανάληψη ατομικής και συλλογικής δράσης. Με λίγα λόγια όλες οι παραπάνω δεξιότητες συμβάλλουν ουσιαστικά στην μελλοντική εξέλιξη των μαθητών του Νηπιαγωγείου σε αυτόνομα, σκεπτόμενα, ενεργά και παραγωγικά μέλη της κοινωνίας.

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος αγιασμός του Νηπιαγωγείου μας θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023 στις 8:30 το πρωί στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας. Μετά τον αγιασμό θα δοθούν ενημερωτικά έντυπα για την αρχή της σχολικής χρονιάς.

 

Οι εκπαιδευτικοί του 141 Νηπιαγωγείου σας εύχονται

ολόψυχα καλή σχολική χρονιά!!!

ΕΓΓΡΑΦΕΣ Σχ. Έτος 2023-2024

Στο 141 Νηπιαγωγείο Αθηνών γίνονται δεκτοί οι μαθητές που η διεύθυνση κατοικίας τους βρίσκεται στα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου.

Σχολική περιφέρεια του 141 ου Νηπιαγωγείου Αθηνών.

ΟΔΟΙ                             ΑΡΙΘΜΟΙ

ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ             155-163, 158-162

ΑΓΧΙΑΛΟΥ                     8-ΤΕΛΟΣ, 9-ΤΕΛΟΣ

ΑΘΑΜΑΝΙΑΣ                1-9,   2-12

ΑΜΦΙΑΡΑΟΥ                166-184,  163-209

ΑΝΤΙΓΟΝΓΗΣ              191-201,  208-218

ΑΡΑΧΘΟΥ                      ΟΛΗ

Β. ΗΠΕΙΡΟΥ                  135-ΤΕΛΟΣ,   122-130

ΓΕΡΑΚΙΟΥ                       2 ΈΩΣ 30

ΔΑΜΑΣΚΙΟΥ                   ΟΛΗ

ΔΟΡΔΟΥ                           ΟΛΗ

ΔΡΑΜΑΣ                           84-120,  85-117

ΔΥΡΟΥ                               ΟΛΗ

ΔΩΔΩΝΗΣ                        77-109, 56-108

ΕΥΑΛΚΙΔΟΥ                     22-40,

ΙΣΙΔΩΡΟΥ                         65-ΤΕΛΟΣ, 66-72

ΙΣΜΗΝΗΣ                         94-ΤΕΛΟΣ,  87-ΤΕΛΟΣ

ΚΡΕΟΝΤΟΣ                       128-166, 119-149

ΠΡΕΒΕΖΗΣ                        71-ΤΕΛΟΣ,  72-ΤΕΛΟΣ

ΣΕΠΟΛΙΩΝ                        49-57

ΡΟΔΟΥ                                 195-ΤΕΛΟΣ

ΦΙΛΙΠΠΟΥΠΟΛΕΩΣ        ΟΛΗ