Πανελλήνια Δράση “Μπαίνω στη θέση του άλλου και λέω ΟΧΙ στη Βία και στον Εκφοβισμό”
Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού.
Το νηπιαγωγείο μας στο πλαίσιο συμμετοχής του
στο Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
υλοποίησε τη Δράση με τίτλο
“Μπαίνω στη θέση του άλλου και λέω ΟΧΙ στη Βία και στον Εκφοβισμό”.
Οι μαθητές με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών του σχολείου μετέβησαν στο Πάρκο Σταδίου,
όπου κάθε τμήμα έπαιξε το παιχνίδι του καθρέφτη σε κύκλο και
στις 11:00π.μ. τα παιδιά μας φώναξαν δυνατά:
‘ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ’
και έσκασαν τα μπαλόνια τους.
Στη Δράση συμμετείχαν και πολλοί γονείς του σχολείου.












