Πανελλήνια Δράση “Μπαίνω στη θέση του άλλου και λέω ΟΧΙ στη Βία και στον Εκφοβισμό”

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού.

Το νηπιαγωγείο μας στο πλαίσιο συμμετοχής του

στο Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

υλοποίησε τη Δράση με τίτλο

“Μπαίνω στη θέση του άλλου και λέω ΟΧΙ στη Βία και στον Εκφοβισμό”.

Οι μαθητές με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών του σχολείου μετέβησαν στο Πάρκο Σταδίου,

όπου κάθε τμήμα έπαιξε το παιχνίδι του καθρέφτη σε κύκλο και

στις 11:00π.μ. τα παιδιά μας φώναξαν δυνατά:

‘ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ’

και έσκασαν τα μπαλόνια τους.

Στη Δράση συμμετείχαν και πολλοί γονείς του σχολείου.

Drash1

kathreftes

Drash3

Drash4

Drash2

Drash5

13oNipiagogeioNeasSmyrnis7Drash2026

13oNipiagogeioNeasSmyrnis8Drash2026

13oNipiagogeioNeasSmyrnis9Drash2026

mpalonia

IMG 77266be5b342883ba3b902b5dff90cf3 V

IMG 27a368a8bad7289595a95fe40cba0a33 V

IMG 8889ab14c1ae95f1d4169d13a77a0c33 V