Πρωτομαγιά
Ο Μάιος έφτασε και εμείς κατασκευάσαμε πρωτομαγιάτικα στεφάνια!



Ο Μάιος έφτασε και εμείς κατασκευάσαμε πρωτομαγιάτικα στεφάνια!



Την Τρίτη 29 Απριλίου 2025 επισκεφτήκαμε το Κέντρο Διάσωσης θαλάσσιων χελωνών ΑΡΧΕΛΩΝ στη Γλυφάδα. Ξεναγηθήκαμε στις δεξαμενές περίθαλψης των χελωνών, μας μίλησαν για τις ιστορίες τους (πως τραυματίστηκαν, σε ποιο μέρος, αν θα αφεθούν ελεύθερες πάλι στη θάλασσα) και παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Το ταξίδι της ‘Ελλα” σχετικά με τον κύκλο ζωής της θαλάσσιας χελώνας και τις δράσεις που υλοποιούνται στις παραλίες ωοτοκίας για την προστασία του είδους, τους κινδύνους που τις απειλούν και το έργο της περίθαλψης που πραγματοποιείται στο Κέντρο Διάσωσης. Την προηγούμενη ημέρα στο σχολείο κατασκευάσαμε μια αφίσα με τίτλο: “Προστατεύω τη θαλάσσια χελώνα σημαίνει” και τη δωρίσαμε στον Σύλλογο ΑΡΧΕΛΩΝ, όπου αναρτήθηκε σε εμφανές σημείο στο Κέντρο Διάσωσης. Ο ΑΡΧΕΛΩΝ μας έδωσε δυο αφίσες, αντίστοιχα να τις ζωγραφίσουμε και να τις αναρτήσουμε στο σχολείο μας. Τέλος, υιοθετήσαμε μια χελώνα τη Φοίβη!











