Τα παιδάκια μας μαζί με την Κοινωνική Λειτουργό του Νηπιαγωγείου μας, κυρία Παπαδοπούλου Παρθένα, ολοκληρώνοντας τη θεματική που αφορά τα συναισθήματα κατασκεύασαν το Δέντρο της Φιλίας.
Την Πέμπτη 30 Απριλίου 2026 το Νηπιαγωγείο μας παρακολούθησε στο ΔΑΚ Κιλκίς τον φιλικό αγώνα μεταξύ του Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρία και της αθλητικής ομάδας ΚΟΥΠΑ Κιλκίς. Ο αγώνας διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Κιλκίς.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.