• Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση

13° Νηπιαγωγείο Αγίας Παρασκευής

Μενού

Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Αρχική
  • Το σχολείο μας
  • Σχέδιο Δράσης
    • 2024-2025
      • 2024-25 ΤΜΗΜΑ 1
      • 2024-25 ΤΜΗΜΑ 2
    • 2023-2024
      • ΤΜΗΜΑ 1
      • ΤΜΗΜΑ 2
    • 2022-2023
    • 2021-2022
      • ΤΜΗΜΑ 1
      • ΤΜΗΜΑ 2
  • Επικοινωνία
  • Εργαστήρια Δεξιοτήτων
    • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2025-2026
    • 2024-2025 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
    • 2023-2024
    • 2022-2023
    • 2021-2022
  • Δράσεις του Σχολείου
    • ΔΡΑΣΕΙΣ 2025-2026
    • ΔΡΑΣΕΙΣ 2024-2025
    • 2023-2024
    • 2022-2023
    • 2021-2022
    • 2020-2021
  • Εγγραφές για σχ. έτος 25-26
  • Ενεργός Πολίτης
    • ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 2025-2026
    • ΕΝ. ΠΟΛΙΤΗΣ 2025
  • Το εκπαιδευτικό μας Έργο
    • 2023-2024
      • 1. Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγηση
      • 2. Σχολική διαρροή – φοίτηση
      • 3. Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών
      • 4. Σχέσεις μεταξύ μαθητών – εκπαιδευτικών
      • 5. Σχέσεις σχολείου – οικογένειας
      • 6. Ηγεσία – Οργάνωση & διοίκηση
      • 7. Σχολείο και κοινότητα
      • 8. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
      • 9. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά – ευρωπαϊκά προγράμματα
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ 2024-2025
      • 1. Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
        • 1.1. Εργαστήρια Δεξιοτήτων
        • 1.2. Δράσεις Ενεργού Πολίτη
        • 1.3.Διερευνήσεις
        • 1.4. Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
        • 1.5. Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές
        • 1.6.δραστηριότητες και τεχνικές διδασκαλίας για ενίσχυση δεξιοτήτων
        • 1.7. Υποστηρικτικά προγράμματα και δράσεις
        • 1.8. Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία
        • 1.9. Μέθοδοι/τεχνικές/εργαλεία αξιολόγησης
        • 1.10. Διαμόρφωση εκπαιδευτικού υλικού
        • 1.11. Ατομικοί Φάκελοι Προόδου Μαθητών/Μαθητριών
      • 2. Σχολική διαρροή-φοίτηση
        • 2.1. Μετάβαση από την οικογένεια στο σχολείο
        • 2. 2.Μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο
      • 3. Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών.
        • 3.1.Συνεργασία μαθητών
        • 3.2. Εκπαιδευτικά προγράμματα
        • 3.3. Στοχευμένες δράσεις
        • 3.4. Παρεμβάσεις για ενδοσχολική βία
      • 4. Σχέσεις μεταξύ μαθητών – εκπαιδευτικών.
        • 4.1.Πρακτικές βελτίωσης σχολικού κλίματος
        • 4.2.Κανόνες σχολικής ζωής
        • 4.3. Συνεργασία για οργάνωση εκδηλώσεων
      • 5. Σχέσεις σχολείου – οικογένειας.
        • 5.1 Συστηματική επικοινωνία με γονείς
        • 5.2 Ενεργή συμμετοχή γονέων
        • 5.3 Εμπλοκή γονέων στη μαθησιακή διαδικασία
        • 5.4 Επιμόρφωση γονέων
      • 6. Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση.
      • 7. Σχολείο και κοινότητα.
        • 7.1 Συνεργασία με Σύμβουλο Εκπαίδευσης και Υπ. Φορείς
        • 7.2 Δράσεις με άλλα σχολεία-φορείς
        • 7.3 Συνεργασία με Σχολεία-Εκπ. Ιδρύματα
        • 7.4 Αξιοποίηση ΤΠΕ
      • 8. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις.
        • 8.1 Ενδοσχολικές επιμορφώσεις
        • 8.2 Συμμετοχή σε επιμορφώσεις από επίσημους φορείς
        • 8.3 Επιμόρφωση σε συνεργασία με άλλα σχολεία
      • 9. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά – ευρωπαϊκά προγράμματα.
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ 2025-2026
      • 1. Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
        • 1.1 Εργαστήρια Δεξιοτήτων
        • 1.2 Δράσεις ενεργού πολίτη
        • 1.3 Διερευνήσεις
        • 1.4 Διαφοροποιημένη διδασκαλία
        • 1.5 Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές
        • 1.6 Δραστηριότητες και τεχνικές ενίσχυσης δεξιοτήτων
        • 1.7 Υποστηρικτικά προγράμματα και δράσεις
        • 1.8 Ενσωμάτωση των ΤΠΕ
        • 1.9 Μέθοδοι/τεχνικές/εργαλεία αξιολόγησης
        • 1.10 Διαμόρφωση εκπαιδευτικού υλικού
        • 1.11 Ατομικοί Φάκελοι Προόδου
      • 2. Σχολική διαρροή- φοίτηση
        • 2.1. Μετάβαση από την οικογένεια στο νηπιαγωγείο
        • 2.2. Μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο
      • 3. Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών

Πλοήγηση άρθρων

← ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΜΕ ΤΟ ΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΑΣ →

ΦΙΛΙΑ -ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

 

Συνεργαζόμαστε και ζωγραφίζουμε τον φίλο μας

IMG be7f2546cb26320d8dba95de5f4d8814 V IMG 4e7b8853a0d8c79099fc94ab38a8663b V IMG dc29733f7e1135dad6c691ae085263ff V IMG 0ffa8ff8a1b34af559b4b94a2c734620 V IMG c06537ab617eeac65a018017a6b4b7c3 V IMG 72758ffa4cfef39a32d51595ffc4c4c2 V IMG 032904d6808c7d0d2cd3f7d0ca6d4db6 V IMG 4a9274658cef6417b3443ac78ba0fc94 V

Δημοσιεύθηκε στις 10/03/2024 από τον/την ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ Permalink.

Πλοήγηση άρθρων

← ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΜΕ ΤΟ ΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΑΣ →

Πληροφορίες

  • Εσωτερικός κανονισμός
  • Οι εκπαιδευτικοί μας
  • Σύλλογος γονέων

Ψηφιακή Βιβλιοθήκη

ψηφιακή 2

Ιστορικό

  • Σεπτέμβριος 2025
  • Ιούνιος 2025
  • Μάιος 2025
  • Απρίλιος 2025
  • Μάρτιος 2025
  • Φεβρουάριος 2025
  • Ιανουάριος 2025
  • Δεκέμβριος 2024
  • Νοέμβριος 2024
  • Οκτώβριος 2024
  • Σεπτέμβριος 2024
  • Αύγουστος 2024
  • Ιούλιος 2024
  • Ιούνιος 2024
  • Μάιος 2024
  • Απρίλιος 2024
  • Μάρτιος 2024
  • Φεβρουάριος 2024
  • Ιανουάριος 2024
  • Δεκέμβριος 2023
  • Νοέμβριος 2023
  • Οκτώβριος 2023
  • Σεπτέμβριος 2023
  • Ιούνιος 2023
  • Μάιος 2023
  • Απρίλιος 2023
  • Μάρτιος 2023
  • Φεβρουάριος 2023
  • Ιανουάριος 2023
  • Δεκέμβριος 2022
  • Νοέμβριος 2022
  • Οκτώβριος 2022
  • Σεπτέμβριος 2022
  • Ιούνιος 2022
  • Μάιος 2022
  • Απρίλιος 2022
  • Μάρτιος 2022
  • Φεβρουάριος 2022
  • Ιανουάριος 2022
  • Δεκέμβριος 2021
  • Νοέμβριος 2021
  • Οκτώβριος 2021
  • Σεπτέμβριος 2021
  • Μάιος 2021
  • Απρίλιος 2021
  • Μάρτιος 2021
  • Φεβρουάριος 2021

Μεταστοιχεία

  • Σύνδεση
  • Entries RSS
  • Comments RSS
  • Εκπαιδευτικές Κοινότητες & Ιστολόγια ΠΣΔ
Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή