• Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση

13° Νηπιαγωγείο Αγίας Παρασκευής

Μενού

Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Αρχική
  • Το σχολείο μας
  • Σχέδιο Δράσης
    • 2024-2025
      • 2024-25 ΤΜΗΜΑ 1
      • 2024-25 ΤΜΗΜΑ 2
    • 2023-2024
      • ΤΜΗΜΑ 1
      • ΤΜΗΜΑ 2
    • 2022-2023
    • 2021-2022
      • ΤΜΗΜΑ 1
      • ΤΜΗΜΑ 2
  • Επικοινωνία
  • Εργαστήρια Δεξιοτήτων
    • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2025-2026
    • 2024-2025 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
    • 2023-2024
    • 2022-2023
    • 2021-2022
  • Δράσεις του Σχολείου
    • ΔΡΑΣΕΙΣ 2025-2026
    • ΔΡΑΣΕΙΣ 2024-2025
    • 2023-2024
    • 2022-2023
    • 2021-2022
    • 2020-2021
  • Εγγραφές για σχ. έτος 25-26
  • Ενεργός Πολίτης
    • ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 2025-2026
    • ΕΝ. ΠΟΛΙΤΗΣ 2025
  • Το εκπαιδευτικό μας Έργο
    • 2023-2024
      • 1. Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγηση
      • 2. Σχολική διαρροή – φοίτηση
      • 3. Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών
      • 4. Σχέσεις μεταξύ μαθητών – εκπαιδευτικών
      • 5. Σχέσεις σχολείου – οικογένειας
      • 6. Ηγεσία – Οργάνωση & διοίκηση
      • 7. Σχολείο και κοινότητα
      • 8. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
      • 9. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά – ευρωπαϊκά προγράμματα
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ 2024-2025
      • 1. Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
        • 1.1. Εργαστήρια Δεξιοτήτων
        • 1.2. Δράσεις Ενεργού Πολίτη
        • 1.3.Διερευνήσεις
        • 1.4. Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
        • 1.5. Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές
        • 1.6.δραστηριότητες και τεχνικές διδασκαλίας για ενίσχυση δεξιοτήτων
        • 1.7. Υποστηρικτικά προγράμματα και δράσεις
        • 1.8. Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία
        • 1.9. Μέθοδοι/τεχνικές/εργαλεία αξιολόγησης
        • 1.10. Διαμόρφωση εκπαιδευτικού υλικού
        • 1.11. Ατομικοί Φάκελοι Προόδου Μαθητών/Μαθητριών
      • 2. Σχολική διαρροή-φοίτηση
        • 2.1. Μετάβαση από την οικογένεια στο σχολείο
        • 2. 2.Μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο
      • 3. Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών.
        • 3.1.Συνεργασία μαθητών
        • 3.2. Εκπαιδευτικά προγράμματα
        • 3.3. Στοχευμένες δράσεις
        • 3.4. Παρεμβάσεις για ενδοσχολική βία
      • 4. Σχέσεις μεταξύ μαθητών – εκπαιδευτικών.
        • 4.1.Πρακτικές βελτίωσης σχολικού κλίματος
        • 4.2.Κανόνες σχολικής ζωής
        • 4.3. Συνεργασία για οργάνωση εκδηλώσεων
      • 5. Σχέσεις σχολείου – οικογένειας.
        • 5.1 Συστηματική επικοινωνία με γονείς
        • 5.2 Ενεργή συμμετοχή γονέων
        • 5.3 Εμπλοκή γονέων στη μαθησιακή διαδικασία
        • 5.4 Επιμόρφωση γονέων
      • 6. Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση.
      • 7. Σχολείο και κοινότητα.
        • 7.1 Συνεργασία με Σύμβουλο Εκπαίδευσης και Υπ. Φορείς
        • 7.2 Δράσεις με άλλα σχολεία-φορείς
        • 7.3 Συνεργασία με Σχολεία-Εκπ. Ιδρύματα
        • 7.4 Αξιοποίηση ΤΠΕ
      • 8. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις.
        • 8.1 Ενδοσχολικές επιμορφώσεις
        • 8.2 Συμμετοχή σε επιμορφώσεις από επίσημους φορείς
        • 8.3 Επιμόρφωση σε συνεργασία με άλλα σχολεία
      • 9. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά – ευρωπαϊκά προγράμματα.
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ 2025-2026
      • 1. Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
        • 1.1 Εργαστήρια Δεξιοτήτων
        • 1.2 Δράσεις ενεργού πολίτη
        • 1.3 Διερευνήσεις
        • 1.4 Διαφοροποιημένη διδασκαλία
        • 1.5 Καινοτόμες διδακτικές πρακτικές
        • 1.6 Δραστηριότητες και τεχνικές ενίσχυσης δεξιοτήτων
        • 1.7 Υποστηρικτικά προγράμματα και δράσεις
        • 1.8 Ενσωμάτωση των ΤΠΕ
        • 1.9 Μέθοδοι/τεχνικές/εργαλεία αξιολόγησης
        • 1.10 Διαμόρφωση εκπαιδευτικού υλικού
        • 1.11 Ατομικοί Φάκελοι Προόδου
      • 2. Σχολική διαρροή- φοίτηση
        • 2.1. Μετάβαση από την οικογένεια στο νηπιαγωγείο
        • 2.2. Μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο
      • 3. Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών

Πλοήγηση άρθρων

← ΔΡΑΣΗ: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ WE FOR ALL- ΦΙΛΟΔΑΣΙΚΗ
ΔΡΑΣΗ: Η ΝΕΡΑΙΔΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ- ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2022 →

ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

Χιόνια, χιονάνθρωποι και πιγκουίνοι μας κρατούν συντροφιά

IMG 20220211 092345IMG bfdefdf9ae87a02a6f1a9cc372ab66f5 V IMG 9cdafc97585133416b887b5a7c7659d8 V IMG 311d2c53e97f80e42febf399ce9d8f1f V

 

Δημοσιεύθηκε στις 11/02/2022 από τον/την 13ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ Permalink.

Πλοήγηση άρθρων

← ΔΡΑΣΗ: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ WE FOR ALL- ΦΙΛΟΔΑΣΙΚΗ
ΔΡΑΣΗ: Η ΝΕΡΑΙΔΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ- ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2022 →

Πληροφορίες

  • Εσωτερικός κανονισμός
  • Οι εκπαιδευτικοί μας
  • Σύλλογος γονέων

Ψηφιακή Βιβλιοθήκη

ψηφιακή 2

Ιστορικό

  • Σεπτέμβριος 2025
  • Ιούνιος 2025
  • Μάιος 2025
  • Απρίλιος 2025
  • Μάρτιος 2025
  • Φεβρουάριος 2025
  • Ιανουάριος 2025
  • Δεκέμβριος 2024
  • Νοέμβριος 2024
  • Οκτώβριος 2024
  • Σεπτέμβριος 2024
  • Αύγουστος 2024
  • Ιούλιος 2024
  • Ιούνιος 2024
  • Μάιος 2024
  • Απρίλιος 2024
  • Μάρτιος 2024
  • Φεβρουάριος 2024
  • Ιανουάριος 2024
  • Δεκέμβριος 2023
  • Νοέμβριος 2023
  • Οκτώβριος 2023
  • Σεπτέμβριος 2023
  • Ιούνιος 2023
  • Μάιος 2023
  • Απρίλιος 2023
  • Μάρτιος 2023
  • Φεβρουάριος 2023
  • Ιανουάριος 2023
  • Δεκέμβριος 2022
  • Νοέμβριος 2022
  • Οκτώβριος 2022
  • Σεπτέμβριος 2022
  • Ιούνιος 2022
  • Μάιος 2022
  • Απρίλιος 2022
  • Μάρτιος 2022
  • Φεβρουάριος 2022
  • Ιανουάριος 2022
  • Δεκέμβριος 2021
  • Νοέμβριος 2021
  • Οκτώβριος 2021
  • Σεπτέμβριος 2021
  • Μάιος 2021
  • Απρίλιος 2021
  • Μάρτιος 2021
  • Φεβρουάριος 2021

Μεταστοιχεία

  • Σύνδεση
  • Entries RSS
  • Comments RSS
  • Εκπαιδευτικές Κοινότητες & Ιστολόγια ΠΣΔ
Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή