Οι μαθητές του Ε1 τμήματος της Σχολικής μας Μονάδας συνδέθηκαν διαδικτυακά με τους μαθητές της Ε τάξης του 6ου Δημοτικού Σχολείου Κω και αντάλλαξαν ευχές και χριστουγεννιάτικα κάλαντα.
Καλά Χριστούγεννα κι Ευτυχισμένος ο Νέος Χρόνος
Οι μαθητές του Ε1 τμήματος της Σχολικής μας Μονάδας συνδέθηκαν διαδικτυακά με τους μαθητές της Ε τάξης του 6ου Δημοτικού Σχολείου Κω και αντάλλαξαν ευχές και χριστουγεννιάτικα κάλαντα.
Καλά Χριστούγεννα κι Ευτυχισμένος ο Νέος Χρόνος
Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συγκέντρωσαν τρόφιμα και τα προσέφεραν στην Ομάδα Κοινωνικής Αλληλεγγύης Ξάνθης (ΟΚΑΞ) προκειμένου να τα διαθέσουν σε οικογένειες που έχουν πραγματικά ανάγκη. Μια πράξη ενσυναίσθησης και αλληλεγγύης.
Αυτά τα Χριστούγεννα μια παρέα παιδιών από την Ξάνθη και συγκεκριμένα οι μαθητές από τα τμήματα Ε1 και Ε2 του 13ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης πετούν ψηλά πάνω από το Αιγαίο πέλαγος και συναντούν άλλους συμμαθητές τους στα απομακρυσμένα νησιά της Ελλάδος μας. Οι μαθητές μας πήραν μια όμορφη πρωτοβουλία, δημιούργησαν ένα ηλεκτρονικό βιβλίο και μέσα από αυτό στέλνουν τις χριστουγεννιάτικες ευχές στον Άγγελο από το Δημοτικό Σχολείο Αρκιών και στον Σάββα από το Δημοτικό Σχολείο Τελένδου. Ευχή όλων μας είναι τα μικρά σχολεία των νησιών μας να δυναμώσουν και να συνεχίσουν να προσφέρουν απρόσκοπτα την ελληνική παιδεία στους μαθητές.
Ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα στους μαθητές των σχολείων των Ακριών και της Τελένδου και παράλληλα υποσχόμαστε ότι «Κανένα μικρό Σχολείο δε θα είναι μόνο του» .
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί της Α τάξης και της Β τάξης επισκέφθηκαν το Εργαστήρι του Ζαχαροπλαστείου “Γλυκοπωλείον” και γνώρισαν τον τρόπο με τον οποίο κατασκευάζονται τα γλυκά, ετοίμασαν τα δικά τους και στο τέλος τα απόλαυσαν. Ευχαριστούμε πολύ και για τα υπέροχα μελομακάρονα.
Σήμερα είχαμε τη χαρά να τραγουδήσουμε τα κάλαντα για τους αγαπημένους μας φίλους στην Α/θμια και Δ/θμια Εκπαίδευση Ξάνθης. Μαθητές και εκπαιδευτικοί από την Α και Β τάξη τραγούδησαν τα “Θρακιώτικα Κάλαντα” και το “Καλήν ημέραν Άρχοντες” παρουσία της Διευθύντριας Δ/θμιας Εκπ/σης ν. Ξάνθης κ. Σιδηροπούλου Μάλαμα, του Προϊσταμένου Εκπαιδευτικών Θεμάτων της Α/θμιας Εκπαίδευσης κ. Τζουβελέκη Νικόλαου, της Συμβούλου Εκπαίδευσης κ. Τεκτονοπούλου Μαρίας και πολλών φίλων και συναδέλφων από τα Γραφεία. Πόση χαρά και αγάπη δέχτηκαν οι μαθητές μας; Σας ευχαριστούμε. Καλές Γιορτές με υγεία.
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων της Στ΄ τάξης στόλισαν το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στην “Ευχούπολη”. Νεράιδες και χιονονιφάδες έντυσαν το δεντράκι μας και το κρατάνε συντροφιά όλες αυτές τις γιορτινές ημέρες.
Χρόνια πολλά , Καλή Χρονιά.
Σήμερα, 11 Δεκεμβρίου, στο πλαίσιο της διεθνούς ημέρας βουνών, αφιερώθηκε χρόνος από τις μαθήτριες και τους μαθητές της Στ΄ τάξης για τον σπουδαίο ρόλο της φύσης και το τεράστιο όφελος προς τους ανθρώπους αλλά την ποιότητα ζωής που μας προσφέρει. Τονίσαμε την αναγκαιότητα προστασίας χλωρίδας και πανίδας και του περιβάλλοντος γενικότερα.

Η Σχολική μας Μονάδα συμμετείχε στις δράσεις που διοργάνωσε το ΕΕΕΕΚ Γενισέας σε συνεργασία με το Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας ΑΜΘ (Ψυχολογικό Κέντρο) στο Κλειστό Γυμναστήριο Φίλιππος Αμοιρίδης” στα πλαίσια του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία. Οι μαθητές των Γ, Δ, Ε και Στ΄ τάξεων μέσα από την υλοποίηση μιας σειράς δράσεων (κατασκευή χριστουγεννιάτικων στεφανιών, κατασκευές από πηλό, ντεκουπάζ, αρωματικά φυτά και παιχνίδια) ήρθαν σε επαφή με μαθητές με Ειδικές Ανάγκες και συνεργάστηκαν μαζί τους δίνοντάς τους την ευκαιρία να κατανοήσουν θέματα αναπηρίας και να ευαισθητοποιηθούν για τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία, με απώτερο σκοπό την εξάλειψη των αποκλεισμών και των προκαταλήψεων.