Σήμερα είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε το δεύτερο σκυλάκι που υιοθετήθηκε από τους μαθητές της σχολικής μας μονάδας, τον ΜΑΞ και να περάσουμε όμορφες στιγμές μαζί του.
Σήμερα είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε το δεύτερο σκυλάκι που υιοθετήθηκε από τους μαθητές της σχολικής μας μονάδας, τον ΜΑΞ και να περάσουμε όμορφες στιγμές μαζί του.
Οι μαθητές της Στ΄ τάξης μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους συμμετείχαν σε Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα σε συνεργασία με τη Μονάδα Διαχείρισης Εθνικών Πάρκων και επισκέφθηκαν τη Λίμνη Βιστωνίδα προκειμένου να παρατηρήσουν την Πανίδα της περιοχής και να κατανοήσουν την αξία του υγρότοπου.
Η σχολική μας μονάδα συμμετείχε στο Πρόγραμμα που υλοποίησε το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Ξάνθης – ΕΚΦΡΑΣΗ. Οι μαθητές της της Β΄ τάξης παρακολούθησαν την εισήγηση με θέμα «Ομαδικότητα και Συνεργασία», οι μαθητές της Γ΄ και Δ΄ τάξης την εισήγηση με θέμα «Αναγνωρίζω και εκφράζω τα Συναισθήματα» και οι μαθητές της Ε΄ τάξης την εισήγηση με θέμα «Αποδοχή της Διαφορετικότητας». Ευχαριστούμε θερμά την κ. ……….. Δανάη και την κ. Δράκου Ελένη για την υπέροχη συνεργασία.
Σήμερα είχαμε τη χαρά να συμμετέχουμε στο Αθλητικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Τρίποντα στα Σχολεία”, που υλοποιείται με την υποστήριξη της FIBA στο πλαίσιο των Προγραμμάτων Her World Her Rules και Europe Youth Development Fund και σε συνεργασία με τις Ενώσεις, τις Τοπικές Επιτροπές της Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης, των Γραφείων Φυσικής Αγωγής των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, καθώς επίσης και με την αρωγή των οικείων Δήμων. Μαθητές της Δ΄ τάξης και της Στ΄ τάξης προπονήθηκαν στο Κλειστό Γήπεδο “Φίλιππος Αμοιρίδης” κάτω από την καθοδήγηση του κ . Γεώργιου Θεοδωρίδη, Κ.Φ.Α. – Τεχνικός Σύμβουλος Ε.Ο.Κ. και μυήθηκαν στα μυστικά της Καλαθοσφαίρισης. Ευχαριστούμε θερμά για τα δωράκια σας.
Επίσκεψη των μαθητών και των εκπαιδευτικών της Ε΄ τάξης στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Ξάνθης στα πλαίσια υλοποίησης προγράμματος Φιλαναγνωσίας. “Το ΒΙΒΛΙΟ συνεχίζει να είναι ο καλύτερος ΦΙΛΟΣ του ανθρώπου”.
Σήμερα είχαμε τη χαρά να συμμετάσχουμε στην 1η Εθελοντική Αιμοδοσία της χρονιάς αφιερωμένη στη μνήμη της εκπαιδευτικού Τσακουρίδου Παρθένα (Πόπη). Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν δημιουργικά και να κατασκευάσουν, κάτω από την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, αφίσες και ζωγραφιές με θέμα την αιμοδοσία. Ενημερώθηκαν από το υπέροχο προσωπικό του νοσοκομείου που με τόση υπομονή εξηγούσαν τις απορίες τους και πάνω από όλα γνώρισαν την αξία του εθελοντισμού και της προσφοράς στον συνάνθρωπο. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών – Άπλωσε το χέρι σου, στην κινητή μονάδα του Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης – Τμήμα Αιμοδοσίας και φυσικά στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 13ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης που πρωτοστάτησε σε όλο αυτό. Μεγάλη χαρά μας έδωσαν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του 18ου Νηπιαγωγείου Ξάνθης που μας επισκέφθηκαν και μας χάρισαν τους υπέροχους σταγονουληδες. Τέλος, ένα ευχαριστώ στο SM Μασούτης για τα κρουασάν που πρόσφερε σε όλους τους μαθητές του Σχολείου μας. Το μεγαλύτερο όμως ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ανήκει σε όλους αυτούς που έδωσαν το αίμα τους ώστε να γίνουν ένας κρίκος της ανθρώπινης αλυσίδας και προσέφεραν αγάπη και ελπίδα στους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.
#Χάρισε Αίμα – Χάρισε Ζωή.
Κι όμως … σε μας ήρθε ο Αη Βασίλης!!! Πόση χαρά πήραν σήμερα οι μαθητές μας (αλλά και οι εκπαιδευτικοί μας) με την παρουσία του Αη Βασίλη που μοίρασε δώρα και ευχές. Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας για την πολύ όμορφη έκπληξη. Και του χρόνου με υγεία.