Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας ασχολήθηκαν και φέτος με τη θεματική “Φροντίζω το περιβάλλον-οικολογία: Παγκόσμια και τοπική κληρονομιά” και είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν εκ νέου τον σχολικό μας κήπο. Αρχικά, καθάρισαν και σκάλισαν τον λαχανόκηπο, προσθέσαμε κοπριά κι έπειτα έσπειραν διάφορα λαχανικά. Απολαύσαμε ήδη τους καρπούς τους όλοι μας …μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί.!!!!! …
