13ο: Ένα Δημοτικό σχολείο κατά της βίας

Κάντε κλικ από κάτω για να διαβάσετε δράσεις κάθε χρονιάς.

2023-24

2024-25

Το σχολείο μας!

Είμαστε το 13ο δημοτικό σχολείο Λαμίας και με χαρά σας καλωσορίζουμε στο ιστολόγιο μας. Εδώ μπορείτε να ενημερώνεστε για τα νέα του σχολείου μας, να βλέπετε τις δράσεις μας και να μοιράζεστε μαζί μας ιδέες & σκέψεις.

Σαν σήμερα

26/4/1821: Οι έλληνες επαναστάτες, υπό τον Δήμο Αντωνίου, καταλαμβάνουν την Αθήνα, έπειτα από 366 χρόνια σκλαβιάς

26/4/1986: Πυρηνική καταστροφή στο Τσερνόμπιλ της Σοβιετικής Ένωσης (Ουκρανία), το χειρότερο πυρηνικό ατύχημα στην ιστορία της ανθρωπότητας.

Μετάφραση

Άδεια Creative Commons

Ενημερωτική δράση με θεματική την ενδοοικογενειακή βία αλλά και την κυκλοφοριακή Αγωγή στο σχολείο μας

20250410 104604 (περισσότερα…)

Το πασχαλινό αυγό του 13ου Δ.Σ.Λαμίας

(περισσότερα…)

Εορτασμός της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου στο σχολείο μας

Η 25η Μαρτίου είναι μια διπλή γιορτή για τον Ελληνισμό και την Ορθοδοξία. Τιμούμε την Επανάσταση του 1821, τους αγώνες και τις θυσίες των προγόνων μας για την ελευθερία, αλλά και τη μεγάλη γιορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, που σηματοδοτεί το χαρμόσυνο μήνυμα της ελπίδας και της πίστης. Αποτελεί χρέος όλων μας να διατηρούμε ζωντανές τις αξίες και τα ιδανικά της πατρίδας μας, μεταλαμπαδεύοντάς τα στις επόμενες γενιές.

(περισσότερα…)

Φροντίζουμε την αυλή μας, φροντίζουμε το περιβάλλον

Στα πλαίσια του μοντέλου της αειφόρου ανάπτυξης, αποφασίσαμε όλοι μαζί, μαθητές και εκπαιδευτικοί  να αλλάξουμε ριζικά το σχολείο μας, με σκοπό να γίνει πιο φιλικό, χαρούμενο και όμορφο για τα παιδιά αλλά και για τους δασκάλους.

(περισσότερα…)

Παράταση εγγραφών Α΄δημοτικού

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημόσια Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2025-2026, παρατείνονται μέχρι και τη Δευτέρα 31 Μαρτίου 2025.

“Μίλα … μη φοβάσαι”

“Stop bullying : Μίλα… μη φοβάσαι”

20250312 133543

Ο ορισμός “bullying” δεν υποδηλώνει μια τάση των τελευταίων ετών. Είναι ένα φαινόμενο που πλήττει χιλιάδες παιδιά σε όλο τον κόσμο, με σοβαρές ψυχολογικές ή ακόμα και τραγικότερες συνέπειες. Το «νταηλίκι» (ελληνιστί) είναι κάτι που έχουμε συναντήσει όλοι, είτε ως μάρτυρες είτε ως θύματα είτε ως θύτες, ακόμα και άθελά μας.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε ένα δίωρης διάρκειας βιωματικό εργαστήριο, όπου επεξεργάστηκαν τις ορατές και αθέατες πλευρές του σχολικού εκφοβισμού, τις αιτίες, καθώς και τους τρόπους διαχείρισης και αντιμετώπισής του. Επιπλέον, τους δόθηκε η ευκαιρία να προβληματιστούν και με ενσυναισθηματικό τρόπο να «συνδεθούν» με το θύμα, τον θύτη και τον παρατηρητή ενός ανάλογου περιστατικού. Στη συνέχεια, αναφερθήκαμε στις τεχνικές για την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και της αυτοπεποίθησης τους. Τα παιδιά σύστησαν ομάδες για να εκφράσουν πρώτα λεκτικά και μετά να αποτυπώσουν σε χαρτί τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους. Συζητήσαμε και καταγράψαμε πολύτιμες συμβουλές σχετικά με την ψυχική τους ενδυνάμωση. Στο τέλος τραγουδήσαμε τραγούδια που βρήκαμε στο διαδίκτυο, που μιλούν για το σκληρό φαινόμενο της βίας και του εκφοβισμού. Τραγούδια γραμμένα από παιδιά ή από διάσημους καλλιτέχνες που έχουν πέσει οι ίδιοι θύματα bullying ή συναισθάνονται τα άτομα αυτά, στέλνοντας το δικό τους (πολλές φορές αυτοβιογραφικό) μήνυμα αισιοδοξίας, εμψύχωσης και κατανόησης στα άτομα με τα αντίστοιχα βιώματα και σκέψεις. Ένα από αυτά το “Μίλα … μη φοβάσαι”, μας άρεσε πάρα πολύ, που αποφασίσαμε να το μοιραστούμε με όλους τους μαθητές/τριες του σχολείου μας. Τελικά άρεσε τόσο πολύ το τραγούδι, που όλα τα παιδιά τραγούδησαν μαζί μας !!!

Είναι στο χέρι όλων μας η εξάλειψη του φαινομένου της βίας και η μουσική μας κάνει πάντα δυνατότερους .

(περισσότερα…)

Ερωτήσεις-απαντήσεις για την εγγραφή παιδιού στην Α΄Δημοτικού

Για οποιεσδήποτε απορίες έχετε για την εγγραφή του παιδιού σας στην Α΄ δημοτικού, μπορείτε να ανατρέξετε στο παρακάτω αρχείο:

Συχνές ερωτήσεις

Εγγραφές στην Α΄ Δημοτικού 2025-26

ΕΓΓΡΑΦΕΣ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Σύμφωνα με την εγκύκλιο(πατήστε εδώ για να τη διαβάσετε αναλυτικά), για το σχολικό έτος 2025-2026, οι αιτήσεις εγγραφής των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου θα πραγματοποιηθούν από 6 έως 26 Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 26η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Κατά το σχολικό έτος 2025-2026 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από1-1-2019 έωςκαι 31-12-2019.

Οι εγγραφές στα δημόσια Δημοτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης δύναται να πραγματοποιούνται με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλει ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών στην

ειδική ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» στη διεύθυνση https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr,

Οδηγίες χρήσης της πλατφόρμας εδώ.

Β.1 Ηλεκτρονικές εγγραφές μαθητών/τριών Α’ δημοτικού

Μετά την είσοδο τους στην εφαρμογή αντλείται από το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ.) μέσω διαλειτουργικότητας το κινητό τηλέφωνο και η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Στην περίπτωση απουσίας αυτών οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια συμπληρώνουν και επιβεβαιώνουν υποχρεωτικά τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου τους και προαιρετικά τα στοιχεία του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω των οποίων θα ενημερώνονται για την πορεία της αίτησής τους.

α) Από την 6η (12 το μεσημέρι) έως την 26η Μαρτίου οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση υπεύθυνη δήλωση εγγραφής μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), και συγκεκριμένα

της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού»,  https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr

προκειμένου να εγγραφεί ο/η μαθητής/τρια στο δημοτικό σχολείο που έχει κατανεμηθεί, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας.

β) Μετά την ολοκλήρωση των περιγραφόμενων στην ανωτέρω περίπτωση, ο/η αιτών/αιτούσα δύναται να αναρτά: βα) το ατομικό δελτίο υγείας μαθητή/τριας, ββ) το βιβλιάριο υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών και βγ) τυχόν γνωμάτευση από Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής & Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια προς τούτο δημόσια υπηρεσία.

γ) Ο/Η αιτών/αιτούσα, εφόσον δεν αναρτήσει τα περιγραφόμενα στην περίπτωση β δικαιολογητικά, καλείται να τα προσκομίσει στο δημοτικό σχολείο κατανομής εντός της προθεσμίας εγγραφών.

  1. Η σχολική μονάδα που θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες προσδιορίζεται από την ηλεκτρονική εφαρμογή

«GIS- based “Χωροταξικό”» με βάση τη διεύθυνση κατοικίας που έχει δηλωθεί και επικαιροποιηθεί στο Νηπιαγωγείο φοίτησης. Σε περίπτωση που έχει γίνει χωροταξική ανάθεση σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο, δεν υπάρχει δικαίωμα επιλογής διαφορετικού σχολείου. Εξαιρετικά, αιτήσεις εγγραφής δύναται να υποβάλει ηλεκτρονικά ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριων που διαμένουν εκτός σχολικής περιφέρειας, από αυτήν στην οποία έχουν χωροταξικά κατανεμηθεί, εφόσον στη σχολική μονάδα φοιτούν ήδη αδέλφια του/της προς εγγραφή μαθητή/τριας.

  1. Μετά την πιστοποίηση της παρ. 1 της ενότητας Β1, ο ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια υποβάλλει ηλεκτρονικά την αίτησή του, ορίζοντας ποιο/ποια εκ των τέκνων του θα φοιτήσει/ουν στην πρώτη τάξη του δημοτικού σχολείου, ενώ επιβεβαιώνει ότι το/τα τελευταίο/α δεν είναι εγγεγραμμένο/α σε άλλη σχολική μονάδα.
  2. Ο γονέας/κηδεμόνας/έχων την επιμέλεια επιλέγει εάν και εφόσον επιθυμεί τη φοίτηση του τέκνου του στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή στο αναβαθμισμένο πρόγραμμα ολοήμερου ή και στο τμήμα πρόωρης υποδοχής (υπό την προϋπόθεση ότι φοιτά στο ολοήμερο).
  3. Ο/Η αιτών/αιτούσα συμπληρώνει τα στοιχεία των συνοδών του/της μαθητή/τριας κατά την αποχώρηση από τη σχολική μονάδα.
  4. Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο έτερος γονέας/κηδεμόνας εισέρχεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet) και επιβεβαιώνει την αίτηση που έχει υποβληθεί από τον άλλο γονέα/κηδεμόνα. Έχει τη δυνατότητα σε περίπτωση διαφωνίας να ακυρώσει την αίτηση και να υποβάλει νέα. Σε περίπτωση συνεχιζόμενης διαφωνίας των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 1510 και 1512 του ΑΚ.
  5. Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια λαμβάνουν ενημερώσεις σχετικά με την εξέλιξη της αίτησής τους στο κινητό τηλέφωνο και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν δηλώσει μετά την είσοδό τους στην εφαρμογή. Εφόσον απαιτούνται διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το δημοτικό σχολείο στους γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια, προκειμένου να προβούν στις υποδεικνυόμενες διορθώσεις και να την υποβάλουν εκ νέου μέσω της πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού».
  6. Σε περίπτωση όπου ο γονέας/κηδεμόνας/έχων-ουσα την επιμέλεια αδυνατεί ή δεν επιθυμεί για οποιοδήποτε λόγο, να κάνει χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού», η αίτηση υποβάλλεται διά ζώσης στον/η Διευθυντή/ντρια – Προϊστάμενο/η του δημοτικού σχολείου, εντός των ορίων της σχολικής περιφέρειας σύμφωνα με την διεύθυνση κατοικίας του,  ο  οποίος προβαίνει σε όλες εκείνες τις ενέργειες που απαιτούνται, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η ηλεκτρονική εγγραφή των τέκνων  κάνοντας χρήση των προσωπικών του κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής  Γραμματείας   Πληροφοριακών   Συστημάτων   και   Ψηφιακής   Διακυβέρνησης   (Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ.), σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 24 του ν.4727/2020.
  7. Η πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες/έχοντες την επιμέλεια την παρακολούθηση της κατάστασης επεξεργασίας της ηλεκτρονικής αίτησής τους, κάνοντας χρήση του Μοναδικού Αριθμού Υποβολής (Μ.Α.Υ.).

Οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια εφόσον οριστικοποιήσουν την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής τους μπορούν να εισέρχονται στην πλατφόρμα και να παρακολουθούν την εξέλιξη της αίτησής τους χωρίς όμως να μπορούν να προβούν σε οποιαδήποτε τροποποίησή της, μέχρι την ενημέρωσή τους ως προς το σχολείο εγγραφής.

Σε περίπτωση αδυναμίας ηλεκτρονικής αίτησης απαιτείται να φέρουν οι γονείς/κηδεμόνες στο σχολείο τα εξής:

1. Την αίτηση εγγραφής

2. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)

3. Την αίτηση Ολοημέρου αν επιθυμούν να εγγραφούν στο Ολοήμερο τμήμα.

(Τα τρία παραπάνω μπορείτε να τα κατεβάσετε και να τα φέρετε συμπληρωμένα στο σχολείο)

4. Βιβλιάριο Υγείας του/της μαθητή/τριας, ή  προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
5. Αποδεικτικό στοιχείο διεύθυνσης κατοικίας του μαθητή. (αντίγραφο λογαριασμού Δ.Ε.Κ.Ο: ρεύματος, τηλεφωνίας, νερού ή αντίγραφο μισθωτηρίου ή άλλο αποδεικτικό
στοιχείο, από το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας)
6. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου.

Καλή αρχή στους νέους μας μαθητές!

Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, νέα ελπίδα και νέο μέλλον

Το 13ο Δημοτικό Σχολείο Λαμίας, ένα  οικολογικό σχολείο !!!

Στόχος της συγκεκριμένης δράσης ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών μας στην προστασία του περιβάλλοντος, με σκοπό την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές. Οι μαθητές της Ε΄ τάξης, πριν από την προγραμματισμένη εκπαιδευτική συνάντηση, ενημερώθηκαν από την δασκάλα τους, κ. Μπαμπά Ανθή, για tη συγκεκριμένη δράση, την ανάδειξη της σημασίας των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για το περιβάλλον και την παρουσίαση από τον γονέα συμμαθήτριάς τους και καθηγητή στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

Κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής παρουσίασης ο επιμορφωτής μας, έχοντας μαζί του μακέτα με μοντέλα ανεμογεννήτριας, ηλιακού πάνελ, υδροηλεκτρικού εργοστασίου, που είχε ο ίδιος κατασκευάσει , μίλησε στους μαθητές για όλες τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, εξηγώντας τις βασικές αρχές λειτουργίας των ανεμογεννητριών και τα αιολικά πάρκα, για τα υδροηλεκτρικά εργοστάσια, καθώς και για την χρησιμότητα της ηλιακής ενέργειας. Αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα της χρήσης τους για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά σε όλη τη διάρκεια της δράσης, εμβαθύνοντας στην έννοια της Ενέργειας. Από «φυσική» άποψη κατηγοριοποίησαν τις πηγές ενέργειας σε ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, εντόπισαν την ανάγκη χρήσης περισσότερων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας .Στο τέλος της παρουσίασης ακολούθησαν ερωταπαντήσεις όσον αφορά την κατασκευή των ανεμογεννητριών και άλλων αποριών που είχαν τα παιδιά. Εστίασαν στη δημιουργία βιοκλιματικών κτιρίων ξεκινώντας από μια έρευνα στο δικό μας σχολείο. με στόχο να ευαισθητοποιήσουν τη σχολική κοινότητα προτείνοντας αλλαγές που χρειάζεται να γίνουν στο δικό μας σχολικό κτίριο με στόχο τη μείωση του ενεργειακού μας αποτυπώματος

Στο τέλος της Δράσης, οι μαθητές συμπλήρωσαν ένα κριτήριο αξιολόγησης. Μέσα από τις απαντήσεις τους φαίνεται ότι αναγνώρισαν την έννοια της Ενέργειας στη ζωή μας, ως την κινητήριο δύναμη για κάθε τι που κάνουν. Εξέφρασαν την επιθυμία, με τη βοήθεια και τις οδηγίες ειδικών, να πραγματοποιήσουν κατασκευή-συναρμολόγηση μοντέλων ανεμογεννήτριας

Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, νέα ελπίδα και νέο μέλλον για τον πλανήτη και τις ζωές μας!!!

 

 

Δωρεά βιβλίων

IMG 20250220 083120Στα πλαίσια αναβάθμισης της σχολικής μας βιβλιοθήκης, βρέθηκε, ως απομηχανής Θεός, ένας δωρητής που θέλησε να παραμείνει ανώνυμος και μας χάρισε 24 νέους τίτλους βιβλίων, για μικρούς και μεγάλους μαθητές. Τον ευχαριστούμε πολύ και τιμούμε την στήριξή του. Μακάρι να γίνει αντιληπτό ότι τα σχολεία αποτελούν τη βάση της κοινωνίας μας και επιτέλους να απαλλαγούμε όχι από την οικονομική ένδεια, αλλά και την πνευματική.

 

H Πολιτική προστασία στο σχολείο μας

Μία πολύ ενδιαφέρουσα και σημαντική επίσκεψη είχαμε στο σχολείο μας. Ο Διευθυντής της Πολιτικής Προστασίας της Στερεάς Ελλάδας, κ. Πολύζος Ζώης, παρόλο το βεβαρυμένο πρόγραμμά του λόγω θέσης, μας επισκέφτηκε και ενημέρωσε τα παιδιά για τις φυσικές καταστροφές που μπορούν να συμβούν σε έναν τόπο. Οι μαθητές μας παρακολουθούσαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια της παρουσίασης, συμμετέχοντας ενεργά με καίριες παρεμβάσεις και ερωτήσεις τους.

Αποσπάσματα παίχτηκαν στον σταθμό Star Lamias και έγινε σχετική ανάρτηση στον ιστότοπο του Lamia report.

https://www.lamiareport.gr/topika/topikanea/item/lamia-oi-mathites-enimerothikan-gia-ti-drasi-tis-politikis-prostasias/

Το δέντρο της αγάπης

Σας παρουσιάζουμε μία ομαδική εργασία των μαθητών/τριών της Α΄τάξης στο πλαίσιο του μαθήματος των Εργαστηριών Δεξιοτήτων με τίτλο “Ενδυνάμωση-Συνεργασία-αποδοχή: Προλαβαίνουμε τη βία πριν εμφανιστεί”. Στόχος του συγκεκριμένου προγράμματος ήταν η πρωτογενής πρόληψη εκδήλωσης περιστατικών σχολικής βίας και η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, με ιδιαίτερη έμφαση στην εξοικείωση και αποδοχή του άλλου. Μέσω των δραστηριοτήτων, τα παιδιά προσπαθούν να επιλύσουν προβλήματα περιστατικών βίας και να προτείνουν τρόπους αντιμετώπισης-αντίδρασης. Παρόλο που στο σχολείο μας δεν παρουσιάζονται περιστατικά παραβατικής συμπεριφοράς, δεν εφησυχάζουμε και συνεχίζουμε ανάλογες δράσεις.

20250124 131300

-Η-

Δασκάλα της Α΄τάξης

Μυλωνά Γεωργία

Χριστουγεννιάτικη γιορτή 2024

20241223 085013 1

Με μεγάλη χαρά και γιορτινή διάθεση,στις 23 Δεκεμβρίου, πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας! Ακούσαμε πολλά χριστουγεννιάτικα τραγούδια και τα κάλαντα από όλους τους μαθητές μας .Οι μαθητές της Α’ και Β’ τάξης μας ταξίδεψαν στον μαγικό κόσμο των Χριστουγέννων μέσα από τα θεατρικά τους δρώμενα.Με γέλιο, τραγούδι και συγκίνηση, τα παιδιά μας θύμισαν τη δύναμη της συνεργασίας, την αξία της αγάπης και τη μαγεία αυτής της γιορτής, σκορπίζοντας ζεστασιά και χριστουγεννιάτικο πνεύμα.

Ένα μεγάλο «μπράβο» στους μικρούς μας μαθητές και στις δασκάλες τους ,που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό γι’αυτή την ξεχωριστή παράσταση..

Ευχαριστούμε θερμά και τους γονείς που μας τίμησαν με την παρουσία τους.

20241223 092125 1

Ευχόμαστε σε όλους ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ με υγεία ,αγάπη και αισιοδοξία!

 

20241223 090423 2 20241223 084328 1 20241223 084938 1 (περισσότερα…)

“Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος!

20241219 114144

Υγεία, Αγάπη, Ευτυχία, Ελπίδα, Αισιοδοξία, Καλοσύνη, Ειρήνη … είναι μερικές μόνο από τις ευχές μας για τα φετινά Χριστούγεννα και τη νέα Χρονιά που πλησιάζει. Ας είναι κάθε αστέρι μια ευχή μας για να δώσει σε όλους μας αυτό το κάτι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι.

“Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος 2025!!!”
Ακούστε  τις ευχές και τις επιθυμίες των μαθητών μας της Α”, Β”και Γ” τάξης για το νέο χρόνο ,που έφτιαξαν μαζί με την δασκάλα μας της Πληροφορικής κ.Τάσση Παρασκευή!!!
https://youtu.be/-ICtYw55VHw?feature=shared

(περισσότερα…)

«Το μήνυμα της αγάπης, η μεγαλύτερη λάμψη των Χριστουγέννων»

(περισσότερα…)

Τομέας 13ου Δημοτικού Σχολείου Λαμίας

Τομέας ευθύνης 13ου Δημ.Σχ. Λαμίας

Ημερολόγιο

Απρίλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
ODYSSEAS 2024
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση