e-Twinning: “A Year of Letters” (2025-26)
Μια Χρονιά Γεμάτη Γράμματα και Νέες Φιλίες
Φέτος, οι μαθητές μας έζησαν μια ξεχωριστή εμπειρία. Συμμετείχαν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning “A Year of Letters”, ταξιδεύοντας — χωρίς να φύγουν από την τάξη — σε χώρες και σχολεία από όλη την Ευρώπη.
Το πρόγραμμα ένωσε 145 μαθητές από πέντε ευρωπαϊκές χώρες: 2 σχολεία από την Ιταλία (Provaglio d’Iseo και Catania), τη Γαλλία( Vert Saint Denis), την Ισπανία (Benavente), την Ελλάδα και την Ολλανδία( Ουτρέχτη). Οι μαθητές μας αλληλογράφησαν με τους Γάλλους συμμαθητές τους, στέλνοντας δύο γράμματα κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς — συστήθηκαν, μοιράστηκαν στιγμές από την καθημερινή τους ζωή και παρουσίασαν τα έθιμα και τις παραδόσεις μας. Όλα στα αγγλικά, κάνοντας έτσι την εξάσκηση της γλώσσας κάτι ουσιαστικό και αληθινό.
Τους υπόλοιπους ευρωπαίους φίλους τους τους γνώρισαν μέσα από βίντεο που έφτιαξαν τα σχολεία για να παρουσιάσουν τον τόπο και την καθημερινότητά τους, καθώς και από ένα κοινό ψηφιακό χώρο (Padlet), όπου και οι 145 μαθητές του προγράμματος δημιούργησαν τα δικά τους avatars και συστήθηκαν ο ένας στον άλλον δημιουργώντας ένα πολύχρωμο «παζλ» από παιδιά και ιστορίες από όλη την Ευρώπη.
Μέσα από αυτές τις ανταλλαγές, τα παιδιά βελτίωσαν τα αγγλικά τους, καλλιέργησαν την περιέργειά τους για άλλους πολιτισμούς και ανακάλυψαν πόσα κοινά έχουν με συνομήλικούς τους από άλλες χώρες. Κυρίως όμως, έφτιαξαν νέες φιλίες στην Ευρώπη — κάτι που ξεπερνά κάθε σχολικό στόχο.
Είμαστε πολύ περήφανοι για τους μαθητές μας και για αυτή την υπέροχη ευρωπαϊκή «αλληλογραφία» που έδωσε ζωή στην τάξη φέτος!
Στο Digipad μπορείτε να βρείτε τις πληροφορίες για τα σχολεία που διαμοιράστηκαν τα παιδιά.
Στο Padlet “A Year of Letters” βρίσκετε τα avatar που δημιούργησαν και πώς συστήθηκαν μεταξύ τους.
Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο που δημιουργήθηκε για τους σκοπού του παρόντος e-Twinning από το σχολείο μας:



