11

Καλό καλοκαίρι!

Με πολλή χαρά, συγκίνηση, τραγούδια, χορό και όμορφες εικαστικές δημιουργίες, πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας.

Μαθητές, μαθήτριες, εκπαιδευτικοί και γονείς μοιραστήκαμε ξεχωριστές στιγμές, γιορτάζοντας το τέλος μιας δημιουργικής σχολικής χρονιάς.

Ευχαριστούμε όλους και όλες όσοι/ες συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης και ευχόμαστε σε μικρούς και μεγάλους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και γεμάτο χαμόγελα καλοκαίρι.

Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση! 🌞🏖️

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση