Με πολλή χαρά, συγκίνηση, τραγούδια, χορό και όμορφες εικαστικές δημιουργίες, πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας.
Μαθητές, μαθήτριες, εκπαιδευτικοί και γονείς μοιραστήκαμε ξεχωριστές στιγμές, γιορτάζοντας το τέλος μιας δημιουργικής σχολικής χρονιάς.
Ευχαριστούμε όλους και όλες όσοι/ες συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης και ευχόμαστε σε μικρούς και μεγάλους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και γεμάτο χαμόγελα καλοκαίρι.
Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση! 🌞🏖️
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων
