11

Καλό καλοκαίρι!

Με πολλή χαρά, συγκίνηση, τραγούδια, χορό και όμορφες εικαστικές δημιουργίες, πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας. Μαθητές, μαθήτριες, εκπαιδευτικοί και γονείς μοιραστήκαμε ξεχωριστές στιγμές, γιορτάζοντας το τέλος μιας δημιουργικής σχολικής χρονιάς. Ευχαριστούμε όλους και όλες όσοι/ες συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης και ευχόμαστε σε μικρούς και μεγάλους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και γεμάτο χαμόγελα καλοκαίρι.…Συνέχεια ανάγνωσης Καλό καλοκαίρι!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση