Η Δ΄ τάξη του σχολείου μας συμμετείχε φέτος με ιδιαίτερη χαρά στην έκθεση με τίτλο: «Τα παιδιά ζωγραφίζουν τα δικαιώματά τους». Οι μαθητές και οι μαθήτριες, μέσα από χρώματα, σύμβολα και δημιουργικές ιδέες, αποτύπωσαν με τον δικό τους τρόπο βασικά ανθρώπινα δικαιώματα.Η συμμετοχή αυτή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο εκπαιδευτικού προγράμματος που πραγματοποιήθηκε στην τάξη, σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας «Αθηνά Πολύβουλος».
Η δράση ανέδειξε όχι μόνο το ταλέντο των παιδιών, αλλά και την ευαισθησία τους απέναντι στα δικαιώματα όλων των παιδιών του κόσμου. Θερμά συγχαρητήρια!
Σημείωση: Υπάρχει η δυνατότητα της ψηφιακής περιήγησης στην έκθεση στους παρακάτω συνδέσμους:
https://www.artsteps.com/view/6918723b126196fec85d2364 [1],


