«Πρώτες βοήθειες, βοήθειες που σώζουν ζωές»

Με επιτυχία στέφτηκε η βιωματική παρουσίαση-σεμινάριο από τη λέσχη ειδικών δυνάμεων Βόλου με θέμα «Πρώτες βοήθειες, βοήθειες που σώζουν ζωές». H παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από τον αντιπρόεδρο και επικεφαλής της εθελοντικής ομάδας δράσης της Λέσχης ειδικών δυνάμεων, κύριο Βασίλη Hλιόπουλο. H παρουσίαση υλοποιήθηκε  την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2023 και ώρα 6:00μμ στο χώρο του 3ο Ν.Ν.Ιωνίας κείμενο της παραγράφου σας

Βιωματικό σεμινάριο “Πρώτες βοήθειες, βοήθειες που σώζουν ζωές”.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το νηπιαγωγείο μας, σε συνεργασία με το 3ο Νηπιαγωγείο Νέας Ιωνίας διοργανώνει από κοινού δράση που αφορά την βιωματική παρουσίαση-σεμινάριο από τη λέσχη ειδικών δυνάμεων Βόλου με θέμα “Πρώτες βοήθειες, βοήθειες που σώζουν ζωές”. H παρουσίαση θα γίνει από τον αντιπρόεδρο και επικεφαλής της εθελοντικής ομάδας δράσης της Λέσχης ειδικών δυνάμεων, κύριο Βασίλη Hλιόπουλο. H παρουσίαση θα υπολοιηθεί σήμερα Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2023 και ώρα 6:00mm στο χώρο του  3ο Νηπιαγωγείο Νέας Ιωνίας(Στα ταξί). Σας περιμένουμε να εκπαιδευτούμε μαζί σε αυτόν τον πολύ σημαντικό τομέα που σώζει ζωές.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ “ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ”

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στη θεματική ενότητα “Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη”, τα 2 τμήματα του Νηπιαγωγείου μας υλοποίησαν το εργαστήριο με τίτλο ” Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο” .

Στόχος του προγράμματος είναι η ενίσχυση τόσο της αλληλεγγύης, του σεβασμού, όσο και της αποδοχής, της διαφορετικότητας και των διαπροσωπικών σχέσεων στο νηπιαγωγείο.

Στα παρακάτω βίντεο μπορείτε να παρακολουθήσετε στιγμιότυπα του προγράμματος, όπως αυτό πραγματοποιήθηκε με τους μαθητές μας!

ΤΜΗΜΑ 1

ΤΜΗΜΑ 2

Χριστουγεννιάτικη διαδραστική αφίσα

Αγαπητοί γονείς, πατώντας πάνω στα εικονίδια της παρακάτω αφίσας μπορείτε με τα παιδάκια σας τις ημέρες αυτές να δείτε βίντεο, να ακούσετε τραγούδια, παραμύθια και να παίξετε παιχνίδια!

Καλές γιορτές σε όλους!

 

Συμμετοχή στο πρόγραμμα Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)

Αγαπητοί γονείς, ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας στο πρόγραμμα Make-A-Wish

(Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) προκειμένου να εκπληρωθούν ευχές παιδιών που πάσχουν από σοβαρές ασθένειες.

Αυτές τις μέρες αγάπης, η προσφορά σας με την αγορά του αστεριού της ευχής ήταν πολύτιμη!

Το σχολείο μας συμμετέχει στο δημιουργικό  διαγωνισμό του προγράμματος, με την κατασκευή του δικού μας αστεριού!

.jpg