ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ- ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Η σχολική μας χρονιά ολοκληρώθηκε με τον πιο όμορφο και συγκινητικό τρόπο μέσα από μια μοναδική γιορτή λήξης! Η αυλή μας πλημμύρισε από χρώματα στην έκθεση ζωγραφικής και κατασκευών, όπου όλοι οι γονείς είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τα υπέροχα έργα που δημιούργησαν τα παιδιά μας κατά τη διάρκεια της χρονιάς με το αστείρευτο ταλέντο τους. Στη συνέχεια, οι μικροί μας πρωταγωνιστές μας ξεσήκωσαν με τα χορευτικά τους, χαρίζοντάς μας στιγμές γεμάτες ρυθμό, κέφι και πολύ γέλιο!

IMG 20260612 113927 IMG 20260612 113844 IMG 20260612 113839 IMG 20260612 113813 e722ae07 831b 4941 81e4 6193836ce19b IMG 20260612 085822 IMG 20260612 113807 IMG 20260612 113811 IMG 20260612 113958

Το πιο συγκινητικό κομμάτι της ημέρας ήταν η στιγμή που τα παιδιά παρέλαβαν τους αναμνηστικούς τους φακέλους –γεμάτους με τις εργασίες, τις αναμνήσεις και τις προσπάθειες όλης της χρονιάς.

Ένα μεγάλο «μπράβο» στα αστέρια μας και ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους εσάς που ήσασταν δίπλα μας σε αυτό το ταξίδι! Καλό καλοκαίρι σε όλους! 🍉💦

Συνεργατικό Δίκτυο Εκπαιδευτικών Freinet

Με μεγάλη χαρά, το νηπιαγωγείο μας, ως  μέλος του Δικτύου Εκπαιδευτικών Βόλου για την Παιδαγωγική Φρενέ (Freinet), συμμετείχε στην ανοιχτή εκδήλωση που διοργάνωσε το Δίκτυο, με τον γεμάτο νόημα τίτλο: «Η διαφορετικότητα, η ετερότητα δεν μας χωρίζουν, είναι το χαρτί και το μελάνι μας». Στο πλαίσιο αυτής της όμορφης γιορτής της συμπερίληψης και της ελεύθερης έκφρασης, εκπαιδευτικοί μαζί με τις μαθήτριες και τους μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν στην πράξη τις συμμετοχικές τεχνικές της παιδαγωγικής Φρενέ. Παράλληλα, τα παιδιά και οι παρευρισκόμενοι συμμετείχαν ενεργά σε βιωματικά εργαστήρια που εμψύχωσαν προσκεκλημένοι ομιλητές, αποδεικνύοντας ότι το σχολείο που ονειρευόμαστε είναι ένα σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία, που αγκαλιάζει κάθε μοναδικότητα!

Synergatiko Diktyo Ekpaideytikon Freinet

Μεγάλοι και Μικροί Μαζί για ένα Σπουδαίο Σκοπό!

Με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια, το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην εθελοντική αιμοδοσία που διοργανώθηκε με απόλυτη επιτυχία, μέσα από την άψογη συνεργασία των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του 12ου Νηπιαγωγείου και του 2ου Δημοτικού Σχολείου. Ως αυριανοί ενεργοί πολίτες, οι μικροί μας μαθητές είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με την υπεύθυνη γιατρό της δράσης, η οποία τους εξήγησε με απλά και κατανοητά λόγια τη σπουδαιότητα και την αξία της προσφοράς αίματος. Τα παιδιά κατανόησαν τη βαθιά σημασία της αλληλεγγύης και του εθελοντισμού, συνειδητοποιώντας ότι ένα τόσο δα μικρό «τσιμπηματάκι» μπορεί να σώσει μια ανθρώπινη ζωή! Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς που έγιναν το πιο φωτεινό παράδειγμα για τα παιδιά μας.
IMG 20260603 121409 IMG 20260603 121426 IMG 20260603 121204 IMG 20260603 121248

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: “Προστατεύω το δάσος – είναι πηγή ζωής”.

ΤΜΗΜΑ 2

 

“Ο κατάλογος του καλού επισκέπτη στο δάσος” είναι το ηλεκτρονικό βιβλίο που δημιούργησαν οι μαθητές του Τμήματος 2 στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων, με σκοπό την προώθηση υπεύθυνων συμπεριφορών που βοηθούν στην προστασία και διατήρηση του δάσους. Μπορείτε να το διαβάσετε πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://read.bookcreator.com/GtsyP7U00fZc8NELTLyITbEUhdl2/bQAvPqAlSMaXbP4dCVyy8w

Συμμετοχή στην έκθεση έργων νηπιαγωγείων Μαγνησίας

Στις 5 Ιουνίου, Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν με μεγάλη χαρά στην έκθεση με θέμα «Ενεργός Πολίτης», που πραγματοποιήθηκε στο Εκθεσιακό Κέντρο Βόλου. Μέσα από ομαδικές και ατομικές δημιουργίες, οι μικροί μας μαθητές εξέφρασαν τις σκέψεις, τις ανησυχίες και τις ελπίδες τους για το περιβάλλον. Εστειλαν το δικό τους μήνυμα για την προστασία της φύσης και τη σημασία της ενεργού συμμετοχής όλων μας στη διαμόρφωση ενός καλύτερου κόσμου. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!!

EKTHESH ERGON NHPIAGOGEION MAGNHSIAS

Οι επισκέψεις μας στο 1ο και 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας!

«Μια ξεχωριστή και γεμάτη συγκινήσεις εμπειρία έζησαν οι μικροί μας μαθητές, καθώς είχαμε τη χαρά να επισκεφτούμε το 1ο και το 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας. Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε τόσο στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης μας για την ενίσχυση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών, όσο και με στόχο την ομαλή και δημιουργική μετάβαση των νηπίων μας στην επόμενη σχολική βαθμίδα. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στους χώρους του “μεγάλου” σχολείου, κάθισαν στα θρανία, γνώρισαν τους δασκάλους και μοιράστηκαν όμορφες στιγμές με τους μελλοντικούς τους συμμαθητές, διώχνοντας κάθε αγωνία και γεμίζοντας προσμονή για το νέο τους ξεκίνημα. Ευχαριστούμε θερμά τη διεύθυνση και το εκπαιδευτικό προσωπικό των δύο Δημοτικών Σχολείων για τη θερμή υποδοχή και την άψογη φιλοξενία!»

Anonymo schedio 1

Σχέδιο Δράσης 2025 – 2026. “Μια αγκαλιά για όλους. Χτίζοντας σχέσεις με σεβασμό και αγάπη”

Με πολλή χαρά παρουσιάζουμε το Σχέδιο Δράσης που υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας κατά το σχολικό έτος 2025-2026 με τίτλο «Μια αγκαλιά για όλους – Χτίζοντας σχέσεις με σεβασμό και αγάπη».

Μέσα από βιωματικές δράσεις, συνεργατικά παιχνίδια, παραμύθια, θεατρικό παιχνίδι, δράσεις φιλαναγνωσίας και δημιουργικές δραστηριότητες, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να καλλιεργήσουν δεξιότητες συνεργασίας, ενσυναίσθησης, επικοινωνίας και ειρηνικής επίλυσης συγκρούσεων. Παράλληλα, γνώρισαν τη σημασία της αποδοχής της διαφορετικότητας, της φιλίας, της αλληλεγγύης και του σεβασμού προς τους άλλους.

Στο βίντεο που ακολουθεί παρουσιάζονται στιγμές, δραστηριότητες και δημιουργίες των παιδιών από την πορεία υλοποίησης του προγράμματος, αποτυπώνοντας τις εμπειρίες, τα συναισθήματα και τις όμορφες συνεργασίες που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς