ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ- ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Η σχολική μας χρονιά ολοκληρώθηκε με τον πιο όμορφο και συγκινητικό τρόπο μέσα από μια μοναδική γιορτή λήξης! Η αυλή μας πλημμύρισε από χρώματα στην έκθεση ζωγραφικής και κατασκευών, όπου όλοι οι γονείς είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τα υπέροχα έργα που δημιούργησαν τα παιδιά μας κατά τη διάρκεια της χρονιάς με το αστείρευτο ταλέντο τους. Στη συνέχεια, οι μικροί μας πρωταγωνιστές μας ξεσήκωσαν με τα χορευτικά τους, χαρίζοντάς μας στιγμές γεμάτες ρυθμό, κέφι και πολύ γέλιο!
Το πιο συγκινητικό κομμάτι της ημέρας ήταν η στιγμή που τα παιδιά παρέλαβαν τους αναμνηστικούς τους φακέλους –γεμάτους με τις εργασίες, τις αναμνήσεις και τις προσπάθειες όλης της χρονιάς.
Ένα μεγάλο «μπράβο» στα αστέρια μας και ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους εσάς που ήσασταν δίπλα μας σε αυτό το ταξίδι! Καλό καλοκαίρι σε όλους! 🍉💦















