ΔΙΚΤΥΟ ΣΤΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΣΤΗ ΦΟΡΤΕΤΣΑ ”ΣΥΝΔΕΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΡΟΥΜΕ”

Ιούν 202516

Εκδήλωση για την Οδική Ασφάλεια

”Τη ζωή αγαπώ με ασφάλεια κυκλοφορώ”

Το σχολείο μας συμμετείχε στην εκδήλωση με διαδραστικά παιχνίδια

για παιδιά Νηπιαγωγείου και Δημοτικού σχολείου.

 

 

eikona Viber 2025 06 16 11 37 16 229

 

 

.eikona Viber 2025 06 16 11 22 21 842 eikona Viber 2025 06 16 11 23 27 849 eikona Viber 2025 06 16 11 22 21 939 eikona Viber 2025 06 16 11 22 21 788 eikona Viber 2025 06 16 11 20 05 560 eikona Viber 2025 06 16 11 18 38 654 eikona Viber 2025 06 16 11 18 20 664

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΙΚΤΥΟ ΣΤΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΣΤΗ ΦΟΡΤΕΤΣΑ ”ΣΥΝΔΕΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΡΟΥΜΕ”    

ΣΤΑ ΠΑΛΑΤΙΑ ΤΟΥ ΜΙΝΩΑ-Η ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΜΑΣ ΓΙΟΡΤΗ

Ιούν 202512

eikona Viber 2025 06 12 09 13 16 890 eikona Viber 2025 06 11 13 15 35 061 eikona Viber 2025 06 11 13 15 35 342 eikona Viber 2025 06 11 13 15 34 442 eikona Viber 2025 06 11 13 15 34 379 eikona Viber 2025 06 11 13 15 34 930 eikona Viber 2025 06 11 13 15 34 064 eikona Viber 2025 06 11 13 15 34 779 eikona Viber 2025 06 11 13 15 35 409 eikona Viber 2025 06 12 09 13 51 213 eikona Viber 2025 06 11 13 15 34 346

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΤΑ ΠΑΛΑΤΙΑ ΤΟΥ ΜΙΝΩΑ-Η ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΜΑΣ ΓΙΟΡΤΗ    

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Μάι 202522

Το Δίκτυο Συνεργαζόμενων Φορέων στη Φορτέτσα «Συνδεόμαστε και Δρούμε»,στο οποίο ανήκει και το 12ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου, 

αφιερώνει τη φετινή του εκδήλωση στην Οδική Ασφάλεια: 

«ΤΗ ΖΩΗ ΑΓΑΠΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ»

Παρασκευή 30 Μαΐου στις 19:00 στο Αθλητικό Κέντρο Φορτέτσας.

Σας περιμένουμε!20250519 092928

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ    

ERASMUS KA 1-ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ-JOB SHADOWING ΛΙΣΑΒΟΝΑ

Μάι 202519

eikona Viber 2025 05 16 12 39 56 702 eikona Viber 2025 05 16 12 40 33 145 eikona Viber 2025 05 16 12 40 10 701

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ERASMUS KA 1-ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ-JOB SHADOWING ΛΙΣΑΒΟΝΑ    

ERASMUS KA 1-ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ-Job Shadowing στη ΛΙΣΑΒΟΝΑ

Μάι 202515

Γιατί τα παιδιά σε όλο τον κόσμο γελάνε και παίζουν στην ίδια γλώσσα!

Διαδικτυακή συνάντηση των μαθητών/τριών μας με τους μαθητές/τριες σε σχολείο της Λισαβόνας,

όπου έχει μεταβεί εκπαιδευτικός του σχολείου μας για επιτόπια παρακολούθηση εργασίας-Job Shadowing.

 

eikona Viber 2025 05 15 12 33 13 947 eikona Viber 2025 05 15 12 35 17 913 eikona Viber 2025 05 15 12 35 17 890

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ERASMUS KA 1-ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ-Job Shadowing στη ΛΙΣΑΒΟΝΑ    

Ραδιοφωνικό spot για την Οδική Ασφάλεια

Μάι 202513

Το ραδιοφωνικό spot που δημιουργήσαμε στο ραδιοφωνικό σταθμό της Αρχιεπισκοπής με τους/τις μαθητές/τριές μας

για την εκδήλωση του Δικτύου μας ”Συνδεόμαστε και Δρούμε” με θέμα την οδική ασφάλεια.

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ραδιοφωνικό spot για την Οδική Ασφάλεια    

ΜΙΝΩΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-Η ΠΟΜΠΗ

Μαρ 202528

Αναπαράσταση της Μινωικής πομπής από τους μαθητές μας

με τη βοήθεια σχετικών αντικειμένων που κατασκευάσαμε και με τα κατάλληλα μουσικά ερεθίσματα.

 

eikona Viber 2025 03 28 10 06 33 477 eikona Viber 2025 03 28 10 06 02 592

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΙΝΩΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-Η ΠΟΜΠΗ    

Η ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΓΟΝΙΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ

Μαρ 202526

Υπάρχει μια λέξη που, όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, ηρεμεί, θέτει όρια και διδάσκει την αξία της υπομονής στα παιδιά, αρκεί οι γονείς να την χρησιμοποιούν σωστά. Η λέξη αυτή είναι το «αργότερα».

Η συναναστροφή με τα παιδιά, όπως αυτή προκύπτει από το οικογενειακό, το φιλικό ή το επαγγελματικό μας περιβάλλον, μας φέρνει συχνά αντιμέτωπους με τη συμπεριφορά και τις αντιδράσεις τους, που ομολογουμένως συχνά είναι δύσκολο να διαχειριστούμε. Βάζοντας στην εξίσωση και την παράμετρο του χαρακτήρα τους, μπορούμε εύλογα να ισχυριστούμε ότι πολλές φορές, κυρίως εμείς οι γονείς, δεν γνωρίζουμε πώς να αντιμετωπίσουμε τα παιδιά και τι χρειάζεται να τους πούμε.

Σύμφωνα με την κλινική ψυχολόγο, Robin Koslowitz, που ειδικεύεται στις σχέσεις γονέων και παιδιών, μία από τις πολύ βοηθητικές λέξεις που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε είναι το «αργότερα».

Γιατί πολλοί γονείς δυσκολεύονται να πουν «Θα το δούμε ή θα το κάνουμε αργότερα»;

Ίσως για τους περισσότερους γονείς η λέξη «αργότερα» να είναι απλώς ο συγκριτικός βαθμός του επιρρήματος αργά, που μεταθέτει χρονικά μια απόφαση ή μια πράξη στο κοντινό μέλλον. Για κάποιους άλλους, όμως, κουβαλάει ένα συναισθηματικό φορτίο που προέρχεται από την δική τους παιδική ηλικία και περιπλέκει ελαφρώς τα πράγματα.

Θυμάμαι για παράδειγμα, όταν εγώ άκουγα από τους γονείς μου τη φράση «Θα το δούμε αργότερα αυτό» ή «Θα το κάνουμε μετά αυτό», μετέφραζα αυτόματα τη φράση σε άρνηση του αιτήματός μου. Σύμφωνα με την ανυπόμονη φύση μου, το «αργότερα», σήμαινε «ποτέ» κι έτσι ένιωθα ότι η αρχική μου επιθυμία ματαιωνόταν, ακόμα κι αν η πραγματικότητα με διέψευδε.

Όπως επισημαίνει η ειδικός, πολλές φορές οι γονείς δεν χρησιμοποιούν τη λέξη «αργότερα» επειδή:

  • Τους θυμίζει ότι κάποτε οι δικοί τους γονείς, ίσως αγνοούσαν τις επιθυμίες τους.
  • Αισθάνονται ότι η λέξη μοιάζει περισσότερο με άρνηση, παρά με διαβεβαίωση.
  • Ακούγεται σαν ψεύτικη υπόσχεση, γιατί το «αργότερα» στην παιδική τους ηλικία ακουγόταν ως «ποτέ» (αυτή είμαι εγώ).
  • Ξυπνάει ενοχές – όλοι θέλουμε τα παιδιά μας να γνωρίζουν ότι οι επιθυμίες τους αξίζουν.

    Η δύναμη της λέξης «αργότερα»

    Η  κα Koslowitz υποστηρίζει ότι όταν η λέξη «αργότερα» χρησιμοποιείται συνειδητά και με συνέπεια από τους γονείς, ενδυναμώνει συναισθηματικά τα παιδιά επειδή:

    • Δημιουργεί ανοχή στην απογοήτευση. Τα παιδιά μαθαίνουν ότι το να περιμένουν μέχρι η εκάστοτε επιθυμία τους να πραγματοποιηθεί, δεν είναι κάτι που θα πρέπει να τα ανησυχεί.
    • Διδάσκει την αξία της ικανοποίησης που θα έρθει αργότερα. Έρευνες δείχνουν ότι τα παιδιά που μπορούν να ευχαριστηθούν από κάτι που έρχεται καθυστερημένα, έχουν καλύτερο έλεγχο των παρορμήσεών τους και επιτυγχάνουν τους στόχους τους μετέπειτα.
    • Σε αντίθεση με το σκληρό «όχι», το «αργότερα» καθησυχάζει τα παιδιά γιατί αισθάνονται ότι οι επιθυμίες τους εισακούγονται.
    • Ενδυναμώνει τον ρόλο των γονιών. Για να αποδείξουμε την αγάπη μας στα παιδιά δεν χρειάζεται να μην αντιστεκόμαστε στο οποιοδήποτε αίτημά τους. Τα όρια, όπως ήδη γνωρίζουμε, δεν αναιρούν τη στοργή και τη φροντίδα.

    Πότε έχει νόημα να την χρησιμοποιούμε;

    Η ειδικός εξηγεί ότι αρχικά οι γονείς θα πρέπει, όταν χρησιμοποιούν τη λέξη «αργότερα», να την εννοούν κιόλας. Σε αντίθετη περίπτωση, διαταράσσεται η εμπιστοσύνη των παιδιών απέναντί τους. Για παράδειγμα, εάν δεν υπάρχει χρόνος για παιχνίδι αργότερα, ας μην το υποσχεθείτε. Εάν δεν πρόκειται να αγοράσετε ένα καινούργιο παιχνίδι, μην πείτε ότι θα το αγοράσετε αργότερα. Ό,τι ισχυριστείτε, θα πρέπει να είναι αληθινό.

    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λέξη «αργότερα»:

    1. Στα απλά καθημερινά ζητήματα: Όταν π.χ. ένα παιδί ζητάει παγωτό πριν το γεύμα (κλασικό) και η απάντηση είναι ότι πρώτα θα φάει το φαγητό του και μετά το παγωτό (επίσης κλασικό). Αυτό το «μετά», όμως, θα πρέπει να ισχύει.

    2. Για να διαχειριστείτε έντονα συναισθήματα: Σε μια στιγμή που επικρατεί απόλυτο χάος, ένα παιδί ζητάει κάτι άσχετο π.χ. ένα καινούριο παιχνίδι. Η απάντηση ότι θα το συζητήσουμε μαζί του αργότερα, χρειάζεται να πραγματοποιηθεί.

    3. Για να ενθαρρύνετε την αυτονομία του: Ένα παιδί προσπαθεί να καταφέρει κάτι μόνο του, ζητάει βοήθεια κι εσείς το παροτρύνετε να προσπαθήσει λίγο ακόμα και θα το βοηθήσετε σε λίγο (κι όντως σε λίγο παρεμβαίνετε).

    4. Για να κάνετε οικονομία δυνάμεων: Όταν νιώθετε εξάντληση και το σπλάχνο σας θέλει να παίξετε κυνηγητό, ζητάτε με ήρεμο τρόπο μια παράταση χρόνου και επιστρέφετε αργότερα με νέες δυνάμεις.

    Το «αργότερα» δεν είναι για όλες τις ώρες

    Όπως λέει η κα Koslowitz, η δύναμη του «αργότερα» δεν βρίσκεται στη λέξη αυτή καθαυτή, αλλά στην εμπιστοσύνη που οικοδομεί. Για τον λόγο αυτό, υπάρχουν στιγμές που θα πρέπει να αποφεύγεται. Εάν αισθανθούμε ότι το παιδί μας εκφράζει δυσάρεστα συναισθήματα, όπως φόβο, μοναξιά ή θλίψη, τότε σίγουρα η συμπαράσταση και η αγάπη μας, δεν γίνεται να μετατοπιστούν χρονικά. Το «αργότερα» αντικαθίσταται από το «τώρα». Ένα παιδί που είναι στεναχωρημένο, δεν χρειάζεται να διδαχθεί εκείνη την ώρα υπομονή. Χρειάζεται ασφάλεια και αγάπη.

 

 

later

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΓΟΝΙΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ    

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ

Μαρ 202524

Πού πάει ο Ερυθρός Σταυρός για να δώσει βοήθεια;

Παντού!

eikona Viber 2025 03 24 08 37 06 627 eikona Viber 2025 03 24 08 37 06 682 eikona Viber 2025 03 24 08 37 05 233 eikona Viber 2025 03 24 08 37 02 175

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ    

Επίσκεψη στο σχολείο μας από το Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του ΕΛΜΕΠΑ Ηρακλείου με θέμα την Οδική ασφάλεια.

Μαρ 202519

eikona Viber 2025 03 19 10 40 37 260 1 eikona Viber 2025 03 19 10 40 41 846 eikona Viber 2025 03 19 10 40 36 415

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη στο σχολείο μας από το Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του ΕΛΜΕΠΑ Ηρακλείου με θέμα την Οδική ασφάλεια.    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »
European SchoolRadio Logo

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων