ΣΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ
Το νηπιαγωγείο μας συνέχισε και φέτος τη συνεργασία με το τοπικό δίκτυο “Συνδεόμαστε και δρούμε”. Στο πλαίσιο της φετινής μας συνεργασίας με θέμα τη γνωριμία μας με τις προσφυγικές μας ρίζες από την Μικρά Ασία, με τίτλο «Ιστορική Μνήμη», τα παιδιά γνώρισαν διάφορα έθιμα των Μικρασιατών προγόνων μας.
Ως τελευταία δράση του προγράμματος πραγματοποιήθηκε η γιορτή μας στο τέλος της σχολικής χρονιάς, αφιερωμένη στη ζωή των Μικρασιατών και στη συνύπαρξή τους με τους Κρητικούς. Τα παιδιά με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τους αναπαράστησαν σκηνές από την εγκατάστασή τους στην Κρήτη, την σχολική ζωή, την ενηλικίωση, τον έρωτα, το προξενιό και το γάμο μεταξύ Μικρασιατισσών και Κρητικών. Η γιορτή πλαισιώθηκε από μουσικά ακούσματα και χορούς της εποχής, ενώ στην αρχή έγινε μια προβολή με αντίστοιχο φωτογραφικό υλικό της εποχής.






























Πρόσφατα σχόλια