ERASMUS+ KA122 Ενδοσχολική Επιμόρφωση

                460391205 1862640430885423 709675172547533605 n457275461 476321818716868 6447977724474098296 n 1

Μετά την επιστροφή των εκπαιδευτικών του Νηπιαγωγείου μας, κ. Βασιλική Λαμπροπούλου (ΠΕ60, Προϊσταμένη) και κ. Γράψα Σοφία ( ΠΕ06), από τη συμμετοχή τους στο εγκεκριμένο σχέδιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ (με κωδικό 2023-1-ΕLO1–ΚΑ122-SCH-000143401) και τίτλο σχεδίου ” Το παιχνίδι ως κυρίαρχο εργαλείο διδασκαλίας στην Προσχολική Εκπαίδευση”, (με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Εθνικού Οργανισμού: ΙΚΥ) στο Ρέϊκιαβικ της Ισλανδίας, όπου παρακολούθησαν οργανωμένο κύκλο μαθημάτων σχετικά με τις τεχνικές και τη φιλοσοφία του προγράμματος ” Smart Teachers Play More”, πραγματοποίησαν στο Νηπιαγωγείο μας Επιμορφωτική Ημερίδα – Βιωματικό Εργαστήριο (προς τις εκπαιδευτικούς του σχολειου μας) με στόχο τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος Erasmus+, με θέμα: ” Τεχνικές χαλάρωσης νηπίων”.

ERASMUS+ KA1: Ταξίδι στην Ισλανδία: Επιστροφή.

image0

Στο πλαίσιο εγκεκριμένου σχεδίου του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ με κωδικό 2023-1-EL01-KA122-SCH-000143401 και τίτλο σχεδίου «Το παιχνίδι ως κυρίαρχο εργαλείο διδασκαλίας στην Προσχολική Εκπαίδευση», διάρκειας 18 μηνών, και με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Εθνικού Οργανισμού (ΙΚΥ), το 12ο Nηπιαγωγείο Χαλανδρίου υλοποίησε κινητικότητα εκπαιδευτικών στο Ρέικιαβικ της Ισλανδίας για το χρονικό διάστημα 14 έως 20 Ιουλίου 2024.

Οι συμμετέχουσες εκπαιδευτικοί Λαμπροπούλου Βασιλική (ΠΕ60, Προϊσταμένη) και Γράψα Σοφία (ΠΕ06) παρακολούθησαν οργανωμένο κύκλο μαθημάτων σχετικά με τις τεχνικές και τη φιλοσοφία του προγράμματος “Smart Teachers Play More”. Ενημερώθηκαν για το Ισλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα αλλά παράλληλα ενίσχυσαν την ευρωπαϊκή τους ταυτότητα μέσα από την ανταλλαγή απόψεων και ιδεών, μεθόδων διδασκαλίας και γνώρισαν την κουλτούρα άλλων χωρών με στόχο να συνεργαστούν σε μελλοντικά etwinning projects. Επισκέφτηκαν επίσης χώρους πολιτιστικού αλλά και περιβαλλοντολογικού ενδιαφέροντος, μοναδικά τοπία φυσικού κάλους και γνώρισαν την κουλτούρα της Ισλανδίας.

Στη μαγευτική χώρα του πάγου και της φωτιάς, οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν μαζί με άλλες 15 ευρωπαϊκές χώρες στο σχεδιασμό και την πραγματοποίηση κινητικών παιχνιδιών και μουσικών δραστηριοτήτων που κινητοποιούν όλα τα παιδιά και συνδυάζουν τη σκέψη με την κίνηση. Κάθε διδακτικός στόχος μπορεί να πλαισιωθεί με τον πιο ευχάριστο τρόπο για τα παιδιά, το παιχνίδι, αναπτύσσοντας έτσι, ψυχοσυναισθηματικές, κοινωνικές και κινητικές δεξιότητες!

Μέσα από μαθήματα αναπνοής και συγκέντρωσης που μπορούν να προσεγγίσουν όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά, οι εκπαιδευτικοί διδάχτηκαν πώς να χρησιμοποιούν ως εργαλείο τέτοιου είδους τεχνικές για την αυτοδιαχείριση του άγχους, του θυμού και των συναισθημάτων που μπορεί να δυσκολεύουν ένα παιδί.

Η συμμετοχή εκπαιδευτικών από 16 διαφορετικές χώρες συνετέλεσε στην ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών αναφορικά με το εκπαιδευτικό σύστημα της κάθε χώρας αλλά και στη διάνθιση των πρακτικών και μεθόδων διδασκαλίας στην Προσχολική Εκπαίδευση.

Το σεμινάριο αυτό αποτέλεσε όχι μόνο μια πολύτιμη εμπειρία για τις εμπλεκόμενες εκπαιδευτικούς αλλά και κίνητρο διάχυσης και μεταλαμπάδευσης των γνώσεων και εμπειριών που αποκτήθηκαν στους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς!

image2