Την Τρίτη 2-12 πραγματοποιήσαμε, με μεγάλη μας χαρά, την πρώτη μας εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ίδρυμα Νιάρχος. Συμμετείχαμε, ως σχολείο, στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ταξιδεύοντας με την Τραβιάτα» των Εκπαιδευτικών και Κοινωνικών Δράσεων της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
Η Τραβιάτα, το διαχρονικό αριστούργημα του Τζουζέππε Βέρντι, έγινε η αφορμή για ένα μαγικό ταξίδι στον κόσμο της μουσικής και του θεάτρου, ειδικά σχεδιασμένο για νηπιαγωγεία.
Στο πρόγραμμα Ταξιδεύοντας με την Τραβιάτα, το σκηνικό και η ιστορία μεταμορφώνονται σε έναν κόσμο παιχνιδιού και ανακάλυψης, όπου η δράση της ομώνυμης όπερας προσαρμόζεται στην ηλικία των παιδιών και μεταφέρεται σε ένα πολύχρωμο πάρκο στο Παρίσι. Εκεί, μια γιορτή και μια… χαμένη μπάλα φέρνουν κοντά δύο παιδιά: τη Βιολέτα και τον Αλφρέντο. Παρέα με τα τζιτζίκια —τους «κατοίκους» του πάρκου— χορεύουν, τραγουδούν, βοηθούν ο ένας τον άλλον και ξεδιπλώνουν την ιστορία τους, με οδηγό μουσικά θέματα και άριες από την όπερα του Βέρντι.
Με στόχο την ενεργή συμμετοχή των παιδιών στη διαδικασία, το πρόγραμμα αξιοποιεί δύο άριες του πρωτότυπου έργου, ειδικά διασκευασμένες, ώστε να διατηρούν το βασικό νήμα της ιστορίας, αλλά να παρουσιάζονται με τρόπο φωτεινό και χαρούμενο, ενθαρρύνοντας τα παιδιά να εισέλθουν στη δράση μέσα από το τραγούδι, το παιχνίδι και τις μουσικοκινητικές δραστηριότητες.
Τα παιδιά πραγματικά το απόλαυσαν!