Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο του 12ου Νηπιαγωγείου Αιγάλεω.
Καλή περιήγηση!
Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο του 12ου Νηπιαγωγείου Αιγάλεω.
Καλή περιήγηση!
Τα παιδιά αφού διάβασαν και είδαν πρωτοσέλιδα των εφημερίδων της εποχής, αλλά και χαρακτηριστικές γελοιογραφίες της εποχής… αποφάσισαν να φτιάξουν τα δικά τους πρωτοσέλιδα. Θέλησαν να δημιουργήσουν μια γελοιογραφία για να δώσουν λίγο γέλιο στους ανθρώπους που ζούσαν τον φρικτό πόλεμο.
Τα κατάφεραν!
Στη συνέχεια έμαθαν τα γεγονότα της εποχής μέσα από τις συγκλονιστικές αφηγήσεις της Άννας Φράνκ. Το κάθε παιδί ζωγράφισε “το ημερολόγιο της Άννας Φράνκ”…
…κανένα παιδί να μην ξαναζήσει τη φρίκη του πολέμου!
Τα νήπια παρέλασαν στην αυλή του σχολείου μας και ανάρτησαν ένα ομαδικό έργο δίνοντας ένα ηχηρό αντιπολεμικό μήνυμα:
“ΟΧΙ ΠΟΛΕΜΟ,ΟΧΙ ΒΟΜΒΕΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΙ ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ”
Και αυτή τη χρονιά το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στην ευρωπαϊκή βδομάδα κώδικα σε συνεργασία με το 2ο Νηπιαγωγείο Αιγάλεω και άλλα σχολεία.
Φετινή δραστηριότητα “pixel art”.
Πρόκειται για μια βιωματική δραστηριότητα με ψηφίδες (pixels) από χρωματιστά χαρτιά γκοφρέ. Τα παιδιά συμμετείχαν σε ένα δημιουργικό παιχνίδι, εμπνευσμένο από τα pixels των παλιότερων video games, και αντιλήφθηκαν ότι μια ψηφιακή εικόνα δημιουργείται από μικρά χρωματιστά τετραγωνάκια (εικονοστοιχεία). Σε μεγάλα tableau από χαρτόνι στερεώθηκαν χάρτινα ποτήρια δημιουργώντας πλέγματα στα οποία τα παιδιά τοποθέτησαν χάρτινες χρωματιστές μπάλες ακολουθώντας την κωδικοποίηση που τους δόθηκε σε σχετικό έντυπο. Με αυτό τον τρόπο προσπάθησαν να συνθέσουν εικόνες δημιουργώντας έργα τέχνης.
Τα παιδιά παρατήρησαν το έργο του ζωγράφου Βασίλι Καντίνσκι, μέσα από εικόνες. Σταθήκαμε στο έργο του “Σπουδή χρωμάτων”. Με αφορμή αυτό το έργο μιλήσαμε για τα χρώματα και τα σχήματα.
Στη συνέχεια έφτιαξαν “τα κυκλόδεντρα”.
Υπάρχει πιο δημιουργικός τρόπος να μάθεις τους κύκλους;
Διαβάσαμε “το παραμύθι με τα χρώματα”, του Αλέξη Κυριτσόπουλου,
τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν από τη βροχή με τα χρώματα που έπεσε στην ασπρόμαυρη πολιτεία.
Έφτιαξαν, λοιπόν, τη δική τους χρωματιστή βροχή … συνδυάζοντας φυσικές επιστήμες και τέχνες.
Η τάξη μας είναι ένα παζλ …και ο καθένας μας είναι ένα μοναδικό και σημαντικό κομμάτι!
Ας το φτιάξουμε λοιπόν…
Αφού διαβάσαμε την υπέροχη ” τελεία” του Peter H. Reynolds,φτιάξαμε τις δικές μας τέλειες τελείες…και στολίσαμε το σχολείο μας!
Κάθε σπουδαίο έργο …ξεκινά με μια τελεία!