Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο του 12ου Νηπιαγωγείου Αιγάλεω.
Καλή περιήγηση!
Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο του 12ου Νηπιαγωγείου Αιγάλεω.
Καλή περιήγηση!
Όταν το φθινόπωρο μας δίνει την αφορμή να μελετήσουμε σχήματα, χρώματα, φυσικά φαινόμενα και ταξίδια αποδημητικών πουλιών!
Τιμήσαμε τους ήρωες του Πολυτεχνείου.
Μέσα από τραγούδια, ποιήματα, φωτογραφίες και βίντεο ταξιδέψαμε στο χρόνο, και μάθουμε για τα γεγονότα της εποχής.
Κάναμε εκλογές στο νηπιαγωγείο μας και μάθαμε με βιωματικό τρόπο την έννοια της Δημοκρατίας.
Το σύνθημά που αγαπήσαμε:¨ “Όλοι μαζί, όλοι μαζί, είμαστε πάντα πιο δυνατοί”
Οι μαθητές μας είναι επίμονοι κηπουροί.
Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων
“υγιή παιδιά υγιής πλανήτης”
Φύτευσαν, και φέτος,
Λαχανικά όπως: μαρούλια, μπρόκολα κουνουπίδια, καρότα, παντζάρια.
Λουλούδια όπως: χρυσάνθεμα, κυκλάμινα και ντάλιες
Βότανα όπως: ρίγανη, βασιλικό
Αρωματικά φυτά όπως: μαϊντανό και άνηθο.
Χαρά και βιωματική μάθηση! Έτσι πρέπει να είναι το σχολείο κάθε μέρα!
Τα παιδιά αφού διάβασαν και είδαν πρωτοσέλιδα των εφημερίδων της εποχής, αλλά και χαρακτηριστικές γελοιογραφίες της εποχής… αποφάσισαν να φτιάξουν τα δικά τους πρωτοσέλιδα. Θέλησαν να δημιουργήσουν μια γελοιογραφία για να δώσουν λίγο γέλιο στους ανθρώπους που ζούσαν τον φρικτό πόλεμο.
Τα κατάφεραν!
Στη συνέχεια έμαθαν τα γεγονότα της εποχής μέσα από τις συγκλονιστικές αφηγήσεις της Άννας Φράνκ. Το κάθε παιδί ζωγράφισε “το ημερολόγιο της Άννας Φράνκ”…
…κανένα παιδί να μην ξαναζήσει τη φρίκη του πολέμου!
Τα νήπια παρέλασαν στην αυλή του σχολείου μας και ανάρτησαν ένα ομαδικό έργο δίνοντας ένα ηχηρό αντιπολεμικό μήνυμα:
“ΟΧΙ ΠΟΛΕΜΟ,ΟΧΙ ΒΟΜΒΕΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΙ ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ”
“Η ειρήνη” των παιδιών!
Και αυτή τη χρονιά το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στην ευρωπαϊκή βδομάδα κώδικα σε συνεργασία με το 2ο Νηπιαγωγείο Αιγάλεω και άλλα σχολεία.
Φετινή δραστηριότητα “pixel art”.
Πρόκειται για μια βιωματική δραστηριότητα με ψηφίδες (pixels) από χρωματιστά χαρτιά γκοφρέ. Τα παιδιά συμμετείχαν σε ένα δημιουργικό παιχνίδι, εμπνευσμένο από τα pixels των παλιότερων video games, και αντιλήφθηκαν ότι μια ψηφιακή εικόνα δημιουργείται από μικρά χρωματιστά τετραγωνάκια (εικονοστοιχεία). Σε μεγάλα tableau από χαρτόνι στερεώθηκαν χάρτινα ποτήρια δημιουργώντας πλέγματα στα οποία τα παιδιά τοποθέτησαν χάρτινες χρωματιστές μπάλες ακολουθώντας την κωδικοποίηση που τους δόθηκε σε σχετικό έντυπο. Με αυτό τον τρόπο προσπάθησαν να συνθέσουν εικόνες δημιουργώντας έργα τέχνης.
Τα παιδιά παρατήρησαν το έργο του ζωγράφου Βασίλι Καντίνσκι, μέσα από εικόνες. Σταθήκαμε στο έργο του “Σπουδή χρωμάτων”. Με αφορμή αυτό το έργο μιλήσαμε για τα χρώματα και τα σχήματα.
Στη συνέχεια έφτιαξαν “τα κυκλόδεντρα”.
Υπάρχει πιο δημιουργικός τρόπος να μάθεις τους κύκλους;